چادر مسافرتی 8 نفره هاسکی مدل Boston

Boston 8

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره هاسکی مدل Boston از حرفه ای ترین چادر های مسافرتی تولید شده توسط شرکت هاسکی بوده که دارای ابعاد و ظرفیت بالایی می باشد. این محصول از بهترین وسیله های سفر در مسافرت های طولانی مدت بوده که قابل استفاده در شرایط جوی نا مساعد مانند هوای برفی یا بارانی خواهد بود. جنس بدنه این کالا از نوع پارچه پلی استر با روکش پلی اورتان بوده و در لایه زیرین آن از نایلون با قابلیت تهویه هوا استفاده شده است. یکی از ویژگی های بسیار خوب این جنس بدنه مقاومت بالای آن در برابر آب باران و برف می باشد. همچنین در برابر اشعه ماورا بنفش آفتاب نیز از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است. تکنولوژی ساخت جنس بدنه چادر 7 نفره هاسکی به گونه ای بوده که دمای داخل اتاقک را تا حدودی تنظیم نگه می دارد. در این چادر هواکش و پشه بند به شکل سرخود تعبیه شده تا به خوبی و بدون ورود حشرات موزی عمل تهویه هوا را انجام دهد. ساختار و طراحی این چادر به گونه ای بوده که از 4 درب بزرگ برخوردار است تا ورود و خروج از آن آسوده تر باشد. جنس کف این محصول نیز همانند بدنه اصلی بوده تا از نفوذ آب و گرد غبار جلوگیری لازم را داشته باشد.

 نوع عصایی
 طول 660 سانتی متر
 عرض 260 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر و پلی اورتان
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها دارای بدنه ضخیم و با دوام
 ظرفیت دراز کش 6 نفر
 ابعاد بسته بندی: 65 در 25 سانتی متر
 دارای 4 درب بزرگ
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر های مسافرتی را می توان یکی از ابزار های مهم برای سفر های کوتاه و یا بلند مدت دانست که استفاده از آن در برخی از مواقع امری ضروری می باشد . چادر مسافرتی 8 نفره هاسکی یکی از چادر هایی می باشد که شرکت تهران اینتکس عرضه کرده است و در همین مدت زمان کم عرضه توانسته است طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند . در ادامه به توضیح درباره این محصول خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی این چادر مسافرتی یکی از ویژه ترین طراحی های شرکت بوستون می باشد که مناسب برای استفاده های طولانی مدت و یا کمپینگ می باشد که می توانید از این محصول در کوهستان و یا سفر های کویرگردی خود استفاده کنید و نگران بروز مشکل برای آن نباشید . پایه های کشیده شده در اطراف این محصول علاوه بر استحکام به زیبایی آن نیز کمک بسزایی نموده است . همچنین رنگ سبر این محصول به شما کمک می کند تا در کمپینگ های خود به راحتی دیده شوید و خطری شما را تهدید نکند . بر روی بدنه این محصول نیز 4 درب تعبیه شده است تا بتوانید به راحتی وارد چادر شوید و یا از آن خارج شوید . 

جنس بدنه

بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر و روکش پلی اورتان می باشد که به طور کامل ضد آب بوده و می توانید از آن به راحتی در هوای بارانی و طوفانی استفاده کنید . سقف شیب دار این محصول نیز به شما کمک می کند تا در مواقع بارش باران ، آب بر روی چادر باقی نماند و به سمت پایین سرازیر شود . فریم های فایبرگلاسی این محصول نیز استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه داشته و می توانید با خیال آسوده از آن در هر شرایط جوی استفاده کنید و نگرانی از بابت بروز مشکل برای پایه ها نداشته باشید . 

ابعاد و ظرفیت

این چادر مسافرتی 8 نفره دارای 660 سانتی متر طول ، 260 سانتی متر عرض و 200 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد بسیار مناسبی برای استفاده 8 نفر بوده و این تعداد افراد می توانند به راحتی و بدون احساس کمبود فضا از این چادر استفاده کنند . ظرفیت این محصول نیز 8 نفره بوده و این تعداد افراد می توانند به راحتی از این چادر مسافرتی استفاده کنند . این چادر به گونه ای طراحی شده است که می توان از آن در فضاهای کوچک نیز استفاده نمود . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول نیاز به انجام دادن کار دشواری نبوده و می بایست پس از قرار دادن چادر در محل دلخواه اقدام به اتصال میله های آن کنید . راه اندازی چادر های عصایی کمی دشوار تر از چادر های اتوماتیک و فنری بوده و زمان بیشتری نیز برای راه اندازی نیاز دارند . البته با چندین بار انجام دادن این کار ، می توانید این عمل را در مدت زمان کوتاه تری انجام دهید . مراقبت از چادر های مسافرتی نیز کار دشواری نبوده و می بایست از پاره شدن بدنه آن جلوگیری کنید . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به راحتی آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . مراقبت از پایه های آن نیز امری ضروری می باشد که می بایست از شکسته شدن آن ها جلوگیری کنید . 

جمع بندی

چادر مسافرتی 8 نفره هاسکی از محصولات با کیفیتی می باشد که شرکت تهران اینتکس به تازگی اقدام به عرضه آن نموده است و در همین مدت زمان کم عرضه ، طرفداران بسیاری را پیدا کرده است که در قسمت های قبل به ویژگی های آن اشاره نمودیم . در صورت داشتن هرگونه سوال و یا در خواست راهنمایی می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...