چادر مسافرتی 12 نفره کمپینگ ایرانی

ch 8800

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,870,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره کمپینگ ایرانی از تولیدات موفق تجهیزات سفری و کمپینگ در داخل ایران بوده که با توجه به ابعاد بزرگ خود می تواند نیاز خانواده ها و یا گروه های دوستانه را در زمان سفر های دسته جمعی برطرف کند. این چادر مسافرتی به راحتی می تواند در زمان نشسته میزان 12 نفر بزرگسال و در زمان دراز کش تا میزان 6 الی 7 نفر بزرگسال را در خود جای داده به همین دلیل یک اقامتگاه جا دار برای شما به حساب می اید. البته می توانید در روز های گرم سال و بارندگی وجود نداشته در زمان خواب تجهیزاتی که به همراه دارید از فضای داخلی چادر مسافرتی خارج کرده تا فضای راحتتری در اختیار داشته باشید. این چادر مسافرتی زیبا از تنوع رنگبندی زیبا و گسترده ای بهره مند بوده و دارای یک تضاد زیبا هستند. جنس بدنه محصول نیز از پارچه برزنتی انتخاب شده زیرا کاملا ضدآب بوده و شما می توانید از طول عمر و کیفیت آن کاملا اسوده خاطر باشید. سیستم راه اندازی این چادر مسافرتی از نوع فوری می باشد. زیرا سازه های محصول از نوع فنری و با جنس فایبرگلاس بوده که به طور کامل به روکش بدنه متصل شده و محصول بدون دخالت دست به محض خارج شدن از ساک حمل خود برای استفاده شما اماده می شود. با مراجعه به نمایندگی رسمی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 300 سانتی متر
 عرض 300 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنهبرزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 12 نفر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی 12 نفره کمپینگ ایرانی

چادر مسافرتی 12 نفره کمپینگ ایرانی متناسب با نیاز خانواده ایرانی در زمان سفر و تعطیلات طراحی شده و موجب راحتی شده در طبیعت می شود. چادر های مسافرتی یک اقامتگاه سایر در زمان سفر بوده که می تواند یک حریم خصوصی برای شما ایجاد کند. این محصول نیز با توجه به قیمت مناسب و سهولت در حمل و راه اندازی که داشته توانسته به یکی از پرفروش ترین انواع چادر مسافرتی در ایران تبدیل شود. در ادامه این مقاله می توانید با تحلیل ساختار این محصول در زمینه اشنایی کامل و کسب تجربه در زمینه خریدی مطمئن ما را همراهی کنید.

مشخصات فنی چادر مسافرتی

ازنظر طبیعت گردان و کوهنوردان مشخصات فنی هر چادر مسافرتی مهم ترین پارامتری بوده که در زمان خرید باید به آن توجه داشته باشید. چادر مسافرتی 12 نفره کمپینگ ایرانی محصولی مربع شکل با طولی برابر 300 سانتی متر بوده که 180 سانتی متر ارتفاع دارد. این میزان ابعاد بدنه موجب شده تا بزرگسالان برای زمان اقامت کوتاه و نشسته از این چادر مسافرتی به صورت 12 نفره و همزان استفاده کرده و در زمان درازکش به صورت 6 الی 7 نفر استفاده کنند. جنس بدنه این چادر مسافرتی نیز از نوع برزنتی باکیفیت انتخاب شده تا شما بتوانید از این چادر مسافرتی در تمامی 4 فصل نیز استفاده نمایید. زیرا رویه برزنتی ضدآب و بادوام بوده که می تواند مانع از خروج هوای گرم داخل به بیرون در فصل سرما شده همچنین به خوبی اشعه فرابنفش خورشید را در فصل تابستان بازتاب کند. کف محصول نیز از پارچه دولایه برزنتی بوده زیرا تاثیر بالایی بر میزان ضدآب بودن بدنه محصول و افزایش رضایتمندی مصرف کنندگان شود. سازه های این محصول فنری و منعطف بوده و از جنس فایبرگلاس با ساختاری سبک و طول عمر بالا تولید شده اند. با توجه به موارد یاد شده شما می توانید از این چادر مسافرتی در زمان سفر به کوهستان ، جنگل ، ساحل و... استفاده کرده و از اقامت ایمن خود لذت ببرید.

مشخصات ظاهری چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 12 نفره کمپینگ ایرانی محصولی مربع شکل با ظاهری طراحی شده از مدل کله قندی می باشد. زیرا همانطور که مشاهده می کنید این چادر مسافرتی دارای نشیمنگاهی بزرگ با سقفی کوچک در کنار دیواره هایی شیبدار است. این نوع شیب بدنه و مساحت کم سقف محصول موجب می شودهنگام بارندگی قطرات اب به سمت زمین سرازیر شده و در این قسمت تجمع نداشته باشد. بر روی بدنه محصول یک درب بزرگ به همراه سه عدد پنجره نیز تعبیه شده که تمامی این بخش ها داری حفاظ توری هستند. در فصل تابستان می توانید با باز کردن این نقاط و راه اندازی پشه بند توری محصول علاوه بر در امان ماندن از هجوم پشه و ... بتوانید هوایی خنک و مطبوع در بخش داخلی چادر مسافرتی به دست بیاورید. این چادر مسافرتی دارای یک ساک حمل نیز بوده که جا به جایی ان را راحتتر می کند.

راه اندازی چادر مسافرتی

سیستم راه اندازی هر چادر مسافرتی تحت تاثیر نوع سازه های آن می باشد. چادر مسافرتی 12 نفره کمپینگ ایرانی دارای پایه هایی فنری بوده به همین دلیل از سیستم راه اندازی فوری بهره مند است. به این صورت که پایه های باریک فایبرگلاس را به رویه اصلی چادر مسافرتی از بخش داخلی به طور کامل دوخته تا محصول به محض خارج شدن از ساک حمل بدون دخالت دست برای استفاده شما اماده شود. استفاده از چادر های مسافرتی سایز بزرگ با سازه های فنری را برای تمامی خانواده ها توصیه می کنیم

خرید چادر مسافرتی

اگر قصد خرید حضوری چادر مسافرتی 12 نفره کمپینگ ایرانی را دارید توصیه می کنیم به نمایندگی رسمی اینتکس مراجعه کرده و در غیر این صورت می توانید با شماره های درج شده داخل سایت تماس گرفته تا محصول را با ارسال سریع درب منزل خود دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...