چادر مسافرتی 12 نفره کله قندی پلی استر

ch5509

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره کله قندی پلی استر یکی دیگر از ارزانترین محصولات مناسب سفر های طبیعت گردی در کوهستان و یا مناطق بارانی بوده که به تازگی توسط تولیدی مرکزی چادر مسافرتی در ایران تولید شده است. طراحی ظاهری این محصول از نوع کله قندی می باشد. در این نوع طراحی بدنه چادر مسافرتی از نشیمنگاهی بزرگ با سقفی کوچک برخوردار بوده تا از تجمع آب باران در بخش سقف محصول هنگام بارش باران جلوگیری شود. بر روی بدنه این ادر مسافرتی یک درب بزرگ و تعداد 2 عدد پنجره طراحی شده است. تمامی این بخش ها دارای توری پشه بندی بوده و مجهز به زیپ هستند. به همین دلیل بوده که فضای داخلی این محصول از تهویه مطبوع هوا و نور کافی برخوردار می باشد. این چادر مسافرتی از سازه های فنری تشکیل می شود. این نوع سازه ها به طور کامل به روکش بدنه متصل شده به همین دلیل محصول بدون دخالت دست در کمترین زمان ممکن برای استفاده خانواده ها راه اندازی می شود. جنس سازه های محصول از نوع فایبرگلاس بوده که ساختاری انعطاف پذیر با وزنی کم دارد. بدنه چادر مسافرتی نیز از نوع پلی استر می باشد. این پارچه ضدآب بوده و کاملا باداوم در برابر بارندگی و وزش باد شدید باقی می ماند. لازم به ذکر بوده این چادر مسافرتی برای حمل آسان دارای یک ساک حمل استاندارد نیز می باشد. برای خرید چادر مسافرتی می توانید به فروشگاه رسمی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 300 سانتی متر
 عرض 300 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 12 نفر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی 12 نفره کله قندی پلی استر

چادر های مسافرتی ایرانی در ظرفیت های 12 نفره دارای طراحی های گوناگونی هستند که هر یک در رنگ بندی مختلف و با جنس رویه های گوناگون به دست مشتریان می رسند. در همین راستا نیز یکی از جدید ترین محصولاتی که باید به ان اشاره کنیم و ساختار فوق العاده ای را هم از خود به جای گذاشته است ، چادر مسافرتی 12 نفره کله قندی پلی استر می باشد که در این مطلب سعی داریم تا جزئیات این محصول را برای شما بازگو کنیم...

حمل و نقل اسان

یکی از مزایای این محصول که قصد داریم در ابتدای این مقاله به ان بپردازیم شیوه حمل و نقل اسان این چادر مسافرتی می باشد که یک مزیت مهم و اساسی به شمار می رود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این چادر تنها 5 کیلو گرم وزن دارد. همین عامل باعث شده تا هر فردی بتواند به سادگی و در کمترین زمان ممکن این محصول را با خود حمل و نقل کرده و در بهترین شرایط ممکن از این کالا استفاده کند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که نکته مهم دیگری که باعث می شود تا حمل و نقل این محصول اسان شود دارا بودن یک عدد ساک حمل در کنار این چادر مسافرتی می باشد. شما با استفاده از این ساک حمل می توانید به سادگی این چادر را در داخل ان قرار داده و در بهترین حالت ممکن از این محصول بهره مند شوید. هم چنین این ساک حمل به صورت کوله پشتی بوده و با دارا بودن بند های محکم باعث شده تا بتوانید به سادگی ان را جا به جا کنید.

بدنه پلی استر

بحث مهم دیگر در خصوص این چادر مسافرتی بهره مندی از رویه ای با جنس پلی استر است. این رویه به صورت کاملا ضد اب طراحی و تولید شده است که قطعا یکی از مهم ترین مزایای این محصول به شمار می رود. این رویه به صورت کاملا ضد اب طراحی و تولید شده است که حتی شدید ترین بارش های ممکن را هم تحمل کرده و مانع از نفوذ و ورود ان به داخل چادر خواهد شد که قطعا مزیت بزرگی می باشد.

انعطاف پذیری بالا

ویژگی خوب دیگری که این چادر مسافرتی دارا می باشد بهره مندی از انعطاف پذیری فوق العاده این محصول است. شما با استفاده از این خصوصیت می توانید به سادگی این چادر مسافرتی را جمع کرده و حتی در هر شرایطی ان را راه اندازی نمایید. این ویژگی به دلیل دارا بودن سازه ها و ستون های موجود بر روی این چادر است که از جنس فایبرگلاس بوده و به صورت فنری شکل گرفته اند که قطعا یک مزیت مهم و خوب این کالا به شمار می رود.

دارا بودن جیب داخلی

این چادر مسافرتی در هر دو سمت خود و در داخل چادر دارای دو عدد جیب کوچک برای قرار گیری وسایل شما خواهد بود. این عامل باعث شده تا شما بتوانید در مواقعی که در داخل این چادر مسافرتی قرار دارید به بهترین شکل ممکن بتوانید وسایل کوچک خود نظیر تلفن همراه ، دفتر ، خودکار و یا هر شی دیگری را هم در داخل ان قرار داده و نگران گم شدن ان ها نباشید.

بهره مندی از آویز نگهدارنده

در ارتباط با این موضوع نیز باید عنوان کنیم که بخش درب ها و پنجره های این محصول همگی دارای آویز های نگهدارنده ای می باشند که شما می توانید با باز کردن این نقاط و جمع کردن پارچه به سمت بالا با استفاده از همین آویز به راحتی از بسته شدن مجدد پنجره ها و درب ورود جلوگیری کرده و در حالت کاملا باز این موارد را به آویز موجود گره بزنید که قطعا باعث می شود تا در فصول گرم سال هم جریان هوا در داخل چادر به صورت کامل وجود داشته باشد و هم نورگیر بودن فضای داخلی این چادر مسافرتی را شاهد باشید که قطعا مزایای خوب این محصول خواهد بود.

جمع بندی

چادر مسافرتی 12 نفره کله قندی پلی استر یک چادر مسافرتی کامل در عین حال با دوام ، ضخیم و زیباست که با بهره مندی از ظرفیت بالا ، پشه بند ، قابلیت ضد آب بودن و هم چنین راه اندازی ساده و اسان سبب شده تا یک کالای ایده ال به شمار رود که می توانید ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...