چادر مسافرتی 12 نفره فنری تفلون اصل

tf 32117

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,790,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره فنری تفلون اصل از جمله بادوام ترین چادر های مسافرتی در سال جاری بوده که مخصوص خانواده و سفر های طبیعت گردی طراحی و تولید شده است. چادر مسافرتی باکیفیت و مقاوم از جمله تجهیزات ضروری سفر به شمار رفته و به شما برای تجربه یک تفریحات منحصر به فرد کمک شایانی خواهد کرد. این محصول نیز بدنه ای ضدآب و کاملا مقاوم داشته تا شما بتوانید در داخل جنگل ، کوهستان ، کویر و... به راحتی از آن استفاده کنید. زیرا جنس بدنه محصول از بهترین نوع پارچه تفلون می باشد.

این نوع پارچه در واقع از یک لایه پارچه پلی استر و شمعی با روکشی از نوع برزنتی و پلاستیک فشرده تشکیل شده است. این نوع پارچه با توجه به جنس خاص خود از تابش نور خوشید و اسیب های پوستی جلوگیری کرده همچنین در برابر وزن باد و بارش برف و باران دچار اسیب نمی شود. نوع سازه های محصول که این کالا را به محصولی پرفروش در میان علاقمندان به سفر تبدیل کرده مربوط به سازه های فنری آن می باشد. این سازه ها با یک روکش ابریشمی به طور کامل به بدنه محصول متصل بوده و به محض خروج از ساک حمل به فرم استاندارد خود در امده و قابل استفاده خواهند بود. جنس بدنه این سازه ها نیز از نوع فایبرگلاس می باشد. برای خرید چادر مسافرتی اصل می توانید به فروشگاه رسمی اینتکس در تهران و شهرستان ها مراجعه نمایید.

نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه تفلون
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 12 نفره فنری تفلون اصل

چادر مسافرتی 12 نفره فنری تفلون اصل محصولی است که قصد داریم در این مقاله به بررسی کامل ان از نظر کیفیت ، ظاهر و همین طور امکانات بپردازیم. شاید این سوال برای شما پیش امده باشد که ایا هزینه ای که جهت خرید این محصول می کنید ارزش دارد و ایا این چادر می تواند نیاز های شما را در کمپینگ و سفر های شما برآورده سازد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال و هم چنین سوالات اینچنینی برآن شدیم تا نقد این محصول را در اختیار شما قرار دهیم که با اگاهی کامل برای تهیه این چادر هزینه کنید....

رنگ بندی چادر مسافرتی

اولین ویژگی این چادر مسافرتی که قصد داریم به ان بپردازیم رنگ بندی و رنگ های تشکیل دهنده این محصول است که باعث شده تا این چادر مسافرتی بیش از پیش محبوب شود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که دو رنگ اصلی تشکیل دهنده این کالا قرمز و بنفش می باشد. اگ بخواهیم به جزئیات قرار گیری این رنگ ها هم اشاره کنیم باید عنوان کرد که فضای اصلی بخش بالایی این محصول و سقف ان را در کنار بخش اصلی درب و پنجره های این چادر مسافرتی را رنگ بنفش و بقیه قسمت ها را هم رنگ قرمز شکل داده است. این دو رنگ یک طیف رنگی و جلوه جذاب را به این کالا داده است. البته در کنار این موارد باید به این مسئله هم اشاره کنیم که لبه های کناری این محصول نیز از رنگ مشکی تولید و عرضه شده است. این رنگ ها ساختار کلی این چادر مسافرتی را شکل داده اند.

ابعاد و ظرفیت چادر مسافرتی

بحث ابعاد و ظرفیت های این چادر نیز مسئله مهم دیگری است که با توجه به این عامل خیلی از افراد اقدام به خرید و تهیه این محصول می کنند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این چادر دارای ظرفیت 12 نفره می باشد. البته در تکمیل این جمله باید به این مسئله اشاره کنیم که 12 نفر در حالت نشسته می توانند از این محصول استفاده کنند. این ظرفیت در حالت دراز کش متفاوت بوده و تنها 6 نفر بزرگسال می توانند در لحظه در داخل این چادر دراز کشیده و استراحت کنند. البته باز هم این ظرفیت ها ، ظرفیت های استاندارد بوده و با توجه به ابعاد و قد و وزن افراد و همین طور فضایی که هر فرد اشغال می کند متفاوت خواهد بود. خود چادر هم دارای طول 320 سانتی متر ، عرض 280 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 180 سانتی متر می باشد.

نوع چادر مسافرتی

این چادر از نوع فنری شکل گرفته است که یک چادر با دوام بوده و در عین حال نیز می توانید در سریع ترین زمان ممکن ان را راه اندازی نموده و از ان استفاده کنید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که شما تنها کافی است این محصول را به صورت کامل باز کرده و سپس به ساده ترین شکل ممکن ستون های اصلی این محصول را شکل کامل داده و این چادر را در فضای دلخواه قرار دهید. همین امر کافی است تا این محصول در کمتر از یک دقیقه به صورت کامل راه اندازی شود. جمع کردن این چادر مسافرتی را هم همین اندازه اسان و ساده بوده و می توانید با بستن ستون های میانی این چادر و سپس تا کردن این محصول به صورت کامل ان را در داخل بسته بندی قرار داده و از این محصول در دفعات بعد نیز بهره مند شوید.

شیوه مراقبت از چادر مسافرتی

بحث مراقبت از این چادر مسافرتی یکی دیگر از موارد مهمی است که باید به ان با دقت توجه کرد. در همین راستا نیز باید در ابتدا عنوان کنیم که مسئله اول راه اندازی صحیح و محل قرار گیری مناسب چادر می باشد. برای مثال بهتر است این محصول را در فضای صاف و ایده ال قرار دهید که بتوانید به بهترین شکل ممکن در داخل ان به استراحت بپردازید. هم چنین مسئله بعدی عدم ضربه زدن به بخش های مختلف این چادر مسافرتی و همین طور عدم نزدیک کردن و وارد کردن اشیا نوک تیز و داغ به بدنه اصلی و رویه این محصول می باشد. همین نکات ساده است که باعث می شود تا سلامت این محصول سالیان سال تضمین گردد.

با توجه به تمامی این موارد حال اگر قصد دارید تا چادر مسافرتی 12 نفره فنری تفلون اصل را خریداری کنید پیشنهاد می کنیم هم اکنون با در نظر گرفتن قیمت عالی این چادر ان را از نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نموده و از خدمات پس از فروش شرکت تهران اینتکس نیز بهره مند شوید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...