چادر مسافرتی 12 نفره فنری تفلون

tf 32115

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره فنری تفلون از سری محصولاتی بوده که برای استفاده خانواده های بزرگ و یا سفر های دسته جمعی طراحی شده و از جنس بدنه متفاوت و خاص برخوردار می باشد. این نوع چادر مسافرتی بزرگ از ساختار بدنه مستطیل شکل برخوردار بوده که جنس بدنه آن از مرغوب ترین نوع پارچه تفلون است. پارچه تفلون در واقع از نوع پلی استر بوده که روکشی از نوع شمعی دارد. این نوع جنس بدنه کاملا ضدآب بوده و در برابر واکنش های شیمیایی دچار اسیب نشده و کاملا مقاوم می باشد. سازه های محصول نیز از نوع فنری طراحی و تولید شده است.

سازه های فنری با یک روکش ابریشمی به طور کامل به بدنه محصول متصل می شوند. این نوع طراحی بدنه موجب شده تا بتوانید محصول را بدون دخالت دست و در کمترین زمان ممکن برای استفاده آماده کنید. این محصول کاربردی را می توانید در تمامی شرایط آب و هوایی و یا حتی مسافرت های کوهستانی همراه خود ببرید. ظرفیت داخلی چادر مسافرتی 12 نفر نشسته بوده اما ظرفیت 6 نفره به صورت نشسته را دارد. محصول از یک ساک حمل گرد برخوردار بوده تا در زمان سفر بتوانید این چادر مسافرتی را به همراه ببرید. این محصول از سه عدد پنجره و یک درب بزرگ برخوردار بوده که تمامی این بخش ها مجهز به توری می باشند. شما می توانید برای خرید چادر مسافرتی بزرگ مخصوص خانواده به نمایندگی پخش چادر مسافرتی در ایران مراجعه نمایید.

 نوع فنری
 طول 330سانتی متر
 عرض 330 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه تفلون
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 12 نفره فنری تفلون

ساختار یک کالا کاملا در خرید شما اثرگذار می باشد. در همین راستا نیز یکی از دلایل انتخاب یک چادر مسافرتی توسط مشتریان همین شکل و شمایل و ساختاری است که ان محصول داراست. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که یکی از محصولات و چادر های مسافرتی فوق العاده زیبا و جذابی که در بازار وجود دارد و توانسته نیاز مشتریان را هم برآورده سازد ، چادر مسافرتی 12 نفره فنری تفلون است که با توجه به همین مسئله قصد داریم تا به بررسی کامل و جامع این محصول بپردازیم...

نکته نخستی که در این مطلب باید به ان اشاره کنیم بحث چگونگی ساختار این کالاست که شاید برای خیلی از افراد همان طور که در ابتدای مقاله به ان اشاره کردیم مهم و اساسی باشد. در همین راستا باید عنوان کنیم که از نظر نوع ابعاد و ساختاری این محصول به صورت مربعی شکل طراحی و تولید شده است. البته این ساختار در بخش هایی از این محصول صدق نمی کند. برای مثال اگر بخواهیم بخش کف این چادر را ملاک قرار دهیم باید عنوان کنیم که این بخش مربعی شکل است. اگر به بخش سقف این محصول و نواحی بالایی ان توجه کنید متوجه می شوید که ان بخش ها نیز ساختاری مثلثی شکل را دارا می باشد. علاوه بر این ها بدنه اصلی این محصول نیز با بهره مندی از لبه های گرد خود و هم چنین شکل و شمایل جذابی که دارد باعث شده تا این محصول از سادگی خارج گردد.

بحث مهم بعدی در خصوص این چادر مسافرتی محل قرار گیری درب و پنجره و هم چنین شکل و شمایل هر یک از ان هاست که قطعا در ظاهر این چادر نیز اثرگذار خواهد بود. در همین راستا نیز می توان عنوان کنیم که بر روی هر سه سمت این چادر و تقریبا در بخش های میانی ان شما می توانید پنجره های این چادر مسافرتی را مشاهده کنید. این پنجره ها به صورت نیم دایره و با بهره مندی از یک ظاهر کاملا شکیل شکل گرفته اند. هم چنین برای باز و بسته کردن این پنجره ها نیز شما کار ساده و اسانی در پیش خواهید داشت و با توجه به دارا بودن یک عدد زیپ و هم چنین دارا بودن محفظه ای برای نگهداری این پنجره ها در بخش بالایی شما می توانید پس از باز کردن کامل این پنجره ها ان ها را به قسمت تعبیه شده متصل کرده و از بسته شدن مجدد ان ها جلوگیری کنید.

هم چنین در سمت دیگری از این محصول نیز که پنجره قرار نگرفته است ، شما می توانید درب اصلی ورود و خروج این چادر مسافرتی را رویت کنید که با بهره مندی از ظاهری زیبا شکل و شمایل جذاب این چادر را حفظ نموده و سبب شده تا بتوانید با توجه به عرض مناسبی که دارا می باشد ، به سادگی با هر قد و وزنی از داخل ان عبور کنید. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این درب هم همانند پنجره های این چادر مسافرتی باز و بسته می شود.

دیگر عاملی که باید به ان بپردازیم بحث رنگ های کار شده در این چادر و همین طور محل قرار گیری هر یک از ان ها می باشد. در همین راستا نیز می توان عنوان کنیم که بخش اصلی و فضای زیادی از این چادر را از کف تا نیمه های بالایی این محصول رنگ یکدست نارنجی شکل داده است. هم چنین از بالای بخش نارنجی تا قسمت بالایی این چادر نیز به صورت سبز رنگ طراحی شده است. در کنار این دو رنگ می توان به این مسئله هم اشاره کرد که بخش سقف این کالا یکدست ابی رنگ می باشد. کنار هم قرار گرفتن این سه رنگ زیبا سبب شده تا این چادر مسافرتی از فواصل دور نیز قابل رویت بوده و هم چنین برای استفاده شما نیز یک چادر زیبا به شمار رود که قطعا پس از راه اندازی و قرار گرفتن در داخل این چادر باعث بالا رفتن روحیه شما خواهد شد.

این موارد در کنار قیمت ارزان این چادر و همین طور تخفیف ویژه فروشگاه مرکزی اینتکس باعث شده تا چادر مسافرتی 12 نفره فنری تفلون به یک پیشنهاد مطمئن بدل گردد که می توانید هم اکنون ان را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...