چادر مسافرتی 12 نفره کله قندی برزنتی

ch 3389

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره کله قندی برزنتی از سری محصولات مناسب کمپینگ و سفر برای خانواده ها بوده که با توجه به ابعاد بسیار بزرگ بدنه توانسته در میان مصرف کنندگان به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول را با روکش بدنه ای از بهترین نوع پارچه برزنتی طراحی و تولید کرده اند. روکش های بدنه برزنتی مقاوم و ضدآب بوده و وزن کمی دارد. این نوع روکش بدنه به دلیل ساختار با استحکام خود موجب شده تا چادر مسافرتی یاد شده در سفر های کوهستانی و یا در مناطق پربارش کاملا قابل استفاده باشد. کف محصول نیز از نوع پارچه دولایه شمعی تولید شده است. این نوع پارچه بدنه از ورود آب به داخل چادر مسافرتی جلوگیری خواهد کرد. این محصول از طراحی ظاهری با مدل کله قندی برخوردار می باشد. چادر های مسافرتی کله قندی دارای دیواره هایی شیبدار بوده و سقفی نسبتا کوچک دارند. این نوع طراحی بدنه از تجمع آب در زمان بارندگی در بخش سقف محصول اجتناب خواهد کرد. سازه های فایبرگلاس این چادر مسافرتی در داخل روکشی ابریشمی به بدنه محصول متصل شده اند. پس با توجه به سازه های فنری محصول می توان گفت این چادر مسافرتی بلافاصله به محض خروج از ساک حمل خود اماده استفاده خواهد بود. لازم به ذکر بوده با توجه به دو عدد پنجره و یک درب تعبیه شده برای این چادر مسافرتی این محصول کاملا نورگیر می باشد. برای خرید چادر مسافرتی ارزان می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 300 سانتی متر
 عرض 300 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 12 نفر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی 12 نفره کله قندی برزنتی

چادر مسافرتی 12 نفره کله قندی برزنتی یکی از ساختار های جدید در تولید چادر های مسافرتی است که با بهره مندی از یک رویه جدید و جذاب سعی در جلب راضیت مشتریان دارد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای یک طراحی فوق العاده شکیل است که با بهره مندی از رنگ های زیبا به بازار عرضه شده است. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که خصوصیات خوب دیگری همچون ضد آب بودن این چادر هم سبب شده تا این محصول نیاز شما را به صورت کامل پاسخگو باشد....

ابعاد و اندازه چادر

ابعاد و اندازه این چادر مسافرتی اولین مبحثی است که باید در مورد ان با شما صحبت کنیم. در همین راستا باید عنوان کرد که این محصول دارای طراحی مربعی است و همین امر نیز باعث شده تا طول و عرض مشابهی داشته باشد. طول این چادر مسافرتی پس از راه اندازی کامل 300 سانتی متر و عرض ان نیز دقیقا همین اندازه می باشد. هم چنین نکته بعدی هم در خصوص این چادر مسافرتی ارتفاع این کالاست که 200 سانتی متر خواهد بود. این ابعاد البته همگی پس از راه اندازی کامل خواهد بود و در داخل بسته بندی شما یک محصول بسیار کوچک را مشاهده خواهید کرد.

وزن محصول

دیگر عاملی که باید در خصوص ان اطلاعات کافی را داشته باشید وزن این چادر مسافرتی است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای وزن کلی 5 کیلو گرم است که همین امر باعث شده تا شما بتوانید به سادگی و در سریع ترین زمان ممکن این محصول را حمل و نقل کنید. این وزن سبب شده تا افراد مختلف نیز بتوانند این چادر را به تنهایی با خود حمل کنند که قطعا نکته ای بسیار مهم و حائز اهمیت به شمار می رود.

جنس بدنه

مبحث بعدی در خصوص این محصول نیز به جنس بدنه و رویه اصلی این چادر مسافرتی تعلق می گیرد. در همین راستا باید عنوان کنیم که شما با یک چادر مسافرتی با رویه برزنتی مواجه خواهید بود که قطعا یکی از مقاوم ترین و در عین حال با دوام ترین محصولات در بین چادر های مسافرتی به شمار می رود. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که سازه های کناری این چادر مسافرتی هم همگی از نوع فایبرگلاس طراحی و تولید شده اند که یک جنس انعطاف پذیر و در عین حال با دوام به شمار می رود.

نوع سازه ها

در خصوص نوع سازه این چادر مسافرتی هم باید عنوان کنیم که ساختار اصلی این چادر و تمامی سازه های موجود در کنار این محصول از نوع فنری می باشد که باعث شده تا شما بتوانید به راحتی این کالا را راه اندازی کنید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این سازه ها به قدری نرم و انعطاف پذیر هستند که در هنگام نصب و پس از وارد شدن فشار به ان ها هیچ گونه افت کیفیت و یا تغییر شکلی از خود نشان نخواهند داد که یکی از مزایای مهم این محصول به شمار می رود.

کف دو لایه

بخش داخلی و کف این چادر مسافرتی از ساختار دو لایه و مقاوم طراحی و تولید شده است. این عامل باعث شده تا قطعا پس از وارد شدن در داخل این چادر مسافرتی با یک محصول کاملا با دوام و ضخیم مواجه شوید که سبب می شود تا در هنگام بارش باران نیز اب باران از کف چادر به داخل نفوذ نکند. این مسئله همچنین باعث شده است تا وسایل شما نیز باعث وارد شدن اسیب جدی به این محصول نشود که قطعا یکی از مزایای مهم این چادر مسافرتی به شمار خواهد رفت.

ظرفیت چادر

در ارتباط با ظرفیت این محصول نیز باید عنوان کنیم که این چادر دارای ظرفیت 12 نفره می باشد. البته در تکمیل این ظرفیت باید به این مسئله اشاره کنیم که این تعداد افراد می توانند به صورت نشسته در داخل چادر به استراحت بپردازند و در صورتی که قصد استراحت و درزا کشیدن را دارند این ظرفیت به 6 نفر کاهش پیدا می کند.

شیوه سفارش

اگر خصوصیات این چادر مسافرتی شما را مجذوب خود کرده است پیشنهاد می کنیم تا هم اکنون از طریق فروشگاه اینتکس این محصول را با قیمت عالی در سبد خرید خود قرار دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...