چادر مسافرتی 12 نفره فنری کله قندی برزنتی

ch 8809

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,790,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره فنری کله قندی برزنتی یکی دیگر از پرفروش ترین چادر های مسافرتی ایرانی بوده که مناسب سفر های خانوادگی و دوستانه با وزنی کم و ابعادی بزرگ طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی از طراحی بدنه کله قندی برخوردار می باشد. در این نوع طراحی بدنه محصول از سقفی کوچک با دیواره های شیبدار برخوردار بوده که نشمینگاهی بزرگ دارد. دلیل استفاده از این طراحی بدنه برای جلوگیری از تجمع آب باران در بخش سقف محصول و اسیب به این قسمت می باشد. این نوع محصول با توجه به وزن بدنه 5 کیلوگرمی و طراحی سازه ها با نوع فنری به راحتی حمل شده و در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. ظرفیت داخلی این چادر مسافرتی برای نشستن 12 نفره و برای خوابیدن مناسب 6 نفر است. این چادر مسافرتی را با بدنه ای از نوع برزنتی طراحی و تولید می کنند. زیرا کیفیت بالای این نوع پارچه و ضدآب بودن آن رضایتمندی مصرف کنندگان را به همراه دارد. سازه های فنری محصول به طور کامل توسط روکش ابریشمی به روکش بدنه متصل بوده و موجب شده تا این چادر مسافرتی بدون دخالت دست راه اندازی شود. این محصول دارای دو عدد پنجره و یک درب بزرگ نیز بوده که تمامی این بخش ها دارای توری هستند. برای خرید چادر مسافرتی اصل با تخفیف عالی توصیه می کنیم به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 300 سانتی متر
 عرض 300 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه تفلون
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 12 نفر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی 12 نفره فنری کله قندی برزنتی

شیوه خرید و انتخاب یک چادر مسافرتی یکی از مواردی است که ذهن مشتریان را به خود مشغول کرده است. در همین راستا نیز همواره هر چند ماه یکبار شرکت های فعال در زمینه تولید چادر های مسافرتی از جدید ترین محصولات خود رونمایی کرده و سعی در برطرف کردن نیاز مشتریان خود دارند. در همین راستا نیز یکی از محصولاتی که به تازگی وارد عرصه رقابت با سایر چادر های مسافرتی در ابعاد بزرگ شده است ، چادر مسافرتی 12 نفره فنری کله قندی برزنتی می باشد که در این مطلب سعی بر بررسی و تحلیل این محصول از نظر فنی داریم....

شیوه ساخت و تولید محصول

اولین نکته و یکی از مهم ترین نکات در خصوص این محصول به شیوه شکل گیری و نوع قرار گیری بخش ها مختلف این چادر مسافرتی در کنار هم می باشد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول از نظر ساختار همان طور که از نامش پیداست شبیه به کله قند می باشد که با بهره مندی از ابعاد مربعی شکل نیز شکل گرفته است. در تکمیل این جمله باید به این نکته پی ببرید که بخش های اصلی و شاید دور نمای این چادر است که باعث قرار گیری این اسم بر روی این محصول شده است وگرنه اگر بخواهیم بخش کف این چادر را در نظر بگیریم این محصول را می توان یک کالای مربعی شکل نامید.

جذابیت در رنگ بندی

بحث رنگ بندی هم یکی دیگر از موارد مهمی است که باید به ان اشاره شود و در واقع این عامل است که جلوه و زیبایی خاصی را به اینمحصول بخشیده است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی با بهره مندی از دو رنگ زرد و آبی طراحی و تولید شده است. محل قرار گیری هر دو رنگ نیز به گونه ای است که باعث شده تا از دید دور هم این محصول یک کالای زیبا و شکیل به شمار رود. در همین راستا باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی از درب و بخش سقف با رنگ زرد  و همین طور بدنه اصلی آبی رنگ طراحی و تولید شده است. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که لبه های پارچه با رنگ آبی و ستون های انعطاف پذیر این محصول نیز با رنگ سفید طراحی و تولید شده اند.

شیوه دوخت

نحوه دوخت و همین طور شکل گیری و به هم چسباندن بخش های مختلف این چادر مسافرتی هم یکی دیگر از موارد مهمی است که باید به ان اشاره کنیم. در همین راستا نیز می توان عنوان کرد که بخش های کناری این محصول به گونه ای دوخته شده است که قابلیت حالت گیری را دارا بوده و هم چنین می توانید به سادگی وسایل خود را هم از داخل چادر در این فضاها قرار دهید. این عامل به هر چهار گوشه این محصول نیز تعلق می گیرد. هم چنین از نظر دوخت رویه اصلی این محصول هم باید به این نکته اشاره کنیم که ضخامت پارچه مورد استفاده در این محصول به گونه ای است که با توجه به دوخت خوب و دقیق این محصول به راحتی اسیب نخواهد دید. البته اگر نگاه دقیق تری به بخش های مختلف این چادر بیندازید متوجه خواهید شد که لبه های مجزایی هم بر روی این محصول به چشم می خورد که باعث شده تا کیفیت بدنه اصلی این چادر بیش از پیش افزایش یابد.

ساختار ضد آب

بهره مندی از یک رویه مقاوم و ضخیم و در عین حال ضد آب نیز از دیگر مزایای خوب این چادر مسافرتی به شمار می رود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که اگر قصد دارید تا از این چادر مسافرتی در شرایط بارانی استفاده کرده و نگران خیس شدن بخش های داخلی این چادر می باشید ، باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول با ضخامت قابل قبولی که از خود به نمایش گذاشته است سبب شده تا به هیچ عنوان این چادر و بخش داخلی ان خیس نشده و اب به داخل این محصول نفوذ نکند. همین امر نیز قطعا در خرید شما بسیار اثرگذار خواهد بود.

جمع بندی

چادر مسافرتی 12 نفره فنری کله قندی برزنتی یک کالای خاص و با دوام است که با بهره مندی از یک ظرفیت بزرگ و همین طور راه اندازی اسان به بازار عرضه شده است و می توانید به سادگی ان را از سایت فروشگاه اینتکس درایران خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...