چادر مسافرتی 8 نفره عصایی کلمبوس

EUROPA 240

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره عصایی کلمبوس یکی از با کیفیت ترین چادر های مسافرتی با روش راه اندازی عصایی بوده که دارای جنس بدنه ای از نوع پلی استر با ضخامت بالا می باشد. این چادر کاملا ضد آب بوده و از یک پوشش اضافی بر روی سقف خود برخوردار می باشد. این محصول دارای یک سایه بان عصایی بوده که به صورت مجزا روی بدنه نصب می شود. این چادر دارای دوخت های پرسی بوده و به هیچ عنوان درزی در خود ندارد. این کالا دارای سه پنجره و یک درب بزرگ بوده که هر کدام از روکش مخصوص خود بهره مند می باشند. این چادر برای استفاده در انواع سفر های مختلف و طبیعت گردی می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

 نوع عصایی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمبوس اسپانیا
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای سایه بان
 دارای جیب داخلی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 8 نفره عصایی کلمبوس

چادر مسافرتی 8 نفره عصایی کلمبوس یکی از با کیفیت ترین چادر های مسافرتی موجود در بازار می باشد که دارای خاصیت راه اندازی عصایی بوده و در عرض چند دقیقه می توانید ان را نصب و راه اندازی نمایید. این چادر دارای سه پنجره در جلو و کناره بوده که جریان هوا را به راحتی با باز کردن ان ها می توانید کنترل کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم نگاهی کلی به این محصول انداخته و ان را به طور کامل مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید........

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید عنوان کرد که این محصول یکی از با کیفیت ترین و جذاب ترین تولیدات موجود در بازار می باشد که از نظر نوع ساخت مانند بسیاری از چادر های مسافرتی موجود در بازار می باشد اما نکات مهم و خصوصیاتی دارد که ان را با دیگر محصولات متمایز کرده است. در ابتدا باید عنوان کرد که در جلوی این محصول درب ورود ان تعبیه شده است که عبور و مرور از طریق ان صورت می گیرد. هم چنین در زمانی که درب را به طور کامل ببندید در هر طرف ان یک عدد پنجره قرار گرفته است که به سادگی می توانید ان ها را باز کرده و از عبور هوا در داخل چادر لذت ببرید. هم چنین در کناره این چادر هم یک عدد پنجره دیگر تعبیه شده است. این پنجره ها همگی از رنگ کرم ساخته شده اند. هم چنین لبه پایینی این محصول و کف انهم همان رنگ پنجره ها را دارا می باشد. در رابطه با دیگر نقاط این محصول هم باید عنوان کرد که قسمت هایی که ستون های این محصول از داخل ان عبور کرده است همگی کرم رنگ اند. هم چنین بدنه اصلی این محصول هم از رنگ زرشکی ساخته شده است. در کنار این موارد باید به پوش دوم این محصول هم اشاره کرد که با باز کردن ان می توانید از تابش مستقیم نور خورشید به داخل چادر و همین طور بارش باران به داخل جلوگیری کنید. هم چنین در بخش کناری این کالا هم نام تجاری سازنده این محصول و لوگو ان نقش بسته است که نشان از اصلی بودن این چادر دارد.

جنس بدنه

از موارد مهمی که در هنگام خرید ، خریدار توجه ویژه ای به ان می کند جنس بدنه یک چادر مسافرتی است. در ارتباط با این محصول هم باید عنوان کرد که بدنه این محصول ساخته شده از نوع پارچه پلی استر می باشد که فوق العاده مقاوم و مستحکم است. هم چنین پایه های این محصول هم همگی الومینیومی می باشند که دارای انعطاف پذیری بالا و مقاومت خوبی می باشند. تمام این موارد طبق استاندارد های بین المللی طراحی و ساخته شده است.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد این چادر هم باید عنوان کرد که این محصول دارای طول 240 سانتی متر و همین طور عرض 210 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این چادر هم 180 سانتی متر است. علاوه بر این ها باید به این نکته اشاره کرد که ظرفیت این چادر 8 نفره بوده که درحالت دراز کش 4 نفر به صورت هم زمان می توانند از ان استفاده کنند. هم چنین این محصول تنها 4.8 کیلو گرم وزن دارد که به راحتی می توانید ان را با خود حمل و نقل کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

همان طور که در ابتدای این مطلب عنوان شد این چادر از نوع عصایی طراحی و تولید شده است. این بدین معناست که به راحتی می توانید این محصول را در عرض چند دقیقه نصب و راه اندازی کنید. در ابتدا کافی است این چادر را به طور کامل از بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس با توجه به نوع قرار گیری هر یک از پایه ها اقدام به باز کردن و راه اندازی این محصول کنید. این کار در عرض چند ثانیه انجام می گیرد. هم چنین می توانید پس از هر بار مصرف به سادگی ان را جمع اوری کنید. برای مراقبت از این محصول هم تنها کافی است از ضربه زدن به بخش های مختلف این محصول جدا خودداری کنید. هم چنین پایه های این محصول را بیش از اندازه و در جهات مخالف خم نکنید تا اسیب ببیند. گفتنی است که در کنار این محصول دفترچه راهنما هم قرار گرفته است که می توانید اموزش های لازم را از ان هم فرا بگیرید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 8 نفره عصایی کلمبوس محصولی فوق العاده زیبا و مقاوم می باشد که ساخت شرکت کلمبوس اسپانیا بوده و دارای سایه بان و همین طور جیب داخلی می باشد. در کنار این محصول ساک حمل ، میخ و طناب نصب و همین طور دفترچه راهنما هم قرار گرفته است. اگر قصد خرید یک چادر مسافرتی منحصر به فرد را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...