چادر مسافرتی 8 نفره با 2 اتاق مجزا

Palmbeach 266721

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره Palmbeach یکی از محصولات با کیفیت این شرکت می باشد که دارای کیفیت ساخت بالایی بوده و می توان از آن برای استفاده های طولانی مدت و یا کمپینگ ها استفاده نمود . استفاده از این چادر در مناظق کوهستانی و سردسیر نیز ممکن می باشد و می توانید بدون نگرانی از نظر بروز مشکل برای محصول از آن استفاده کنید . رویه این محصول از پارچه شمعی برزنتی بوده و استحکام بالایی در برابر فشار و شرایط آب و هوایی مختلف دارد . همچنین پایه های این محصول به صورت آلومینیومی تهیه شده اند و در برابر تغییر دما و فرسایش بسیار مقاوم می باشند . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به قایل تعمیر بودن بدنه آن اشاره نمود که به کمک این ویژگی می توانید به راحتی در صورت بروز مشکل ، این محصول را تعمیر کرده و از آن استفاده نمود . از ویژگی های این محصول نیز می توان به همراه داشتن توری مخصوص برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و غبار اشاره نمود که به کمک این توری ها می توانید در هنگام استفاده به راحتی هوا را در چادر رد و بدل کنید و استراحت لذت بخشی داشته باشید . 

 نوع عصایی
 طول 550 سانتی متر
 عرض 300 سانتی متر
 ارتفاع 198 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها وزن: 8.9 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای کیسه حمل اشیا داخلی
 دارای دو اتاق مجزا
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 8 نفره با 2 اتاق مجزا یکی از با کیفیت ترین و مجهزترین چادر های مسافرتی تولیدی می باشد که در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد که از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و سایش برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی همراهی  کنیم پس در ادامه این راه با تحلیل چادر مسافرتی 8 نفره با 2 اتاق مجزا همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این چادر مسافرتی مطابق با استانداردهای جهانی می باشد که فضای بسیار ایده آلی را برای استفاده ی شما و خانواده تان فراهم می آورد تا یک آخر هفته ی به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان بیاورد . همچنین این چادر مسافرتی دارای ظاهری کلبه مانند می باشد که در بدنه ی آن و در صورت کمبود فضا می توانید از اتاق های مجزای تعبیه شده در این محصول استفاده نمایید تا جای بیشتری را در اختیار داشته باشید . ترکیب رنگی استفاده شده در این محصول سفید ، قرمز و مشکی می باشد که از جذابیت بالایی برخوردار است و می تواند توجه هر  مصرف کننده ای را به خوبی به خود جلب کند . همچنین درب ها و پنجره های استفاده شده در این محصول همه دارای پشه بند می باشند تا از ورود حیوانات موذی به داخل این چادر جلوگیری به عمل بیاورند که در بسیاری از فصول سال این خصوصیت بسیار کاربردی می باشد . در داخل این چادر مسافرتی نیز از محفظه ی جمع آوری زباله استفاده شده است که می تواند در سهولت تمیزی چادر مسافرتی کمک شایانی به شما بکند .

جنس بدنه :

جنس بدنه این چادر مسافرتی از پارچه شمعی برزنتی می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که دارد از انعطاف پذیری مطلوبی نیز برخوردار می باشد و در برابر سایش و فشار و ضربه عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان می دهد . در بخش سقف این محصول از پارچه ی دو پوش استفاده شده است که در برابر نفوذ آب ه خوبی از خود مقاومت نشان داده است و از همین رو می تواند از بهترین گزینه ها برای استفاده در شرایط نامساعد جوی ( برفی و بارانی )  به شمار بیاید . همچنین پایه های استفاده در این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم می باشد که از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است و خیال شما را از بابت استفاده در باد و طوفان به طور کلی راحت می کند ، زیرا در  تست های انجام شده بر روی این محصول عملکرد فوق العاده ای را در برابر باد از خود نشان داده است . 

ابعاد و وزن چادر مسافرتی :

ابعاد این چادر مسافرتی به مشخصات ( طول : 550 سانتی متر ، عرض : 300 سانتی متر و ارتفاع : 198 سانتی متر ) می باشد که از فضای ایده آلی برخوردار است و خیال شما را از بابت فضای موجود در اختیارتان راحت می کند . همچنین از دیگر ویژگی هایی که در هنگام خرید چادر مسافرتی باید به آن توجه داشته باشید وزن آن ها می باشد که در جا به جایی محصول نقش بسزایی دارد و از همین رو می تواند گزینه ی مناسبی برای استفاده در سفرهای شما عزیزان به شمار بیاید ، وزن این محصول به همراه ساک حمل و بسته بندی زیبایی که دارد به 8.9 کیلو گرم می رسد که در دسته بندی چادر های هم رده ی خود از وزن ایده آلی برخوردار است .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی یکی از مجهزترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی تولیدی تا به حال می باشد که از طراحی مهندسی شده ای برخوردار است . جنس بدنه این چادر مسافرتی از پارچه ی شمعی برزنتی می باشد که علاوه بر کیفیت بالایی که از خود نشان داده است از انعطاف پذیری مطلوبی نیز برخوردار است و خیال شما را از بابت راحتی و کیفیت ساخت راحت می کند . پایه های استفاده شده در این محصول از جنس آلومینیوم می باشد که استحکام بسیار بالایی در برابر باد و شرایط نامساعد جوی از خود نشان داده است . چادر مسافرتی 8 نفره با 2 اتاق مجزا با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...