چادر مسافرتی 6 نفره کلمن نارنجی

Coleman 22022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره کلمن نارنجی از سری چادرهای مسافرتی با کیفیت و مدرن می باشد که در سال جاری توسط برند محبوب کلمن روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول دارای بدنه ای مقاوم از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد که در برابر فشار ، ضربه و نفوذ آب به خوبی از خود مقاومت نشان می دهد . در بخش سقف این چادر مسافرتی یک یک عدد روکش وجود دارد که در مواقع بارش برف و باران می توانید از آن استفاده نمایید و سقفی دوپوش را در اختیار داشته باشید . این محصول مناسب برای استفاده در کمپنیگ ها و کوهنوردی ها می باشد و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران باز کند . ستون های استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که در شرایط آب و هوایی مختلف استحکام خود را حفظ کرده و به خوبی ساختار چادر مسافرتی را برپا نگه می دارد . این ستون ها در تست های انجام شده استحکام بسیار بالایی را در برابر باد و طوفان از خود به نمایش گذاشته اند . همچنین وزن این محصول برابر با 8 کیلو گرم می باشد و توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی در مسافرت ها می باشد . چادر مسافرتی 6 نفره کلمن نارنجی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع اتوماتیک
 طول 290 سانتی متر
 عرض 230 سانتی متر
 ارتفاع 190 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمن
 ظرفیت دراز کش 3 الی 4 نفر
 از مقاوم ترین و بهترین چادر مسافرتی 6 نفره
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 6 نفره کلمن امریکا نارنجی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در شرایط آب و هوایی نامساعد می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است . این چادر مسافرتی به تازگی و توسط برند محبوب کلمن و در رنگبندی های متنوع و زیبا روانه بازارهای جهانی شده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به تحلیل این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 6 نفره کلمن نارنجی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

ساختار چادر های مسافرتی به منظور شرایط اسکانی که در مسافرت ها برای شما فراهم می آورند بسیار تعیین کننده می باشد . این چادر مسافرتی دارای فضای داخلی استاندارد است و در بخش های بدنه آن دو محفظه بیرونی تعبیه شده است که از داخل چادر مسافرتی قابل دسترسی می باشد . در هنگام خواب می توانید از آن دو محفظه به منظور نگهداری لوازم شخصی خود استفاده کنید و فضای بیشتری را به هنگام خواب در اختیار داشته باشید . شایان ذکر است که به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول نمایید . در بخش بدنه این چادر مسافرتی تمامی درب ها و پنجره ها مجهز به پشه بند می باشد و علاوه بر تهویه هوای داخلی از ورود حشرات نیز به خوبی جلوگیری به عمل می آورد .

جنس بدنه : 

جنس بدنه از مهمترین عوامل در تعیین مرغوبیت چادرهای مسافرتی می باشد . این محصول دارای رویه ای از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد که در تست های انجام شده بر روی آن توسط خود کمپانی کلمن ، کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر بادهای شدید و طوفان از خود به نمایش گذاشته است . این استحکام بالا را می توان مدیون ستون های آلومینیومی آن دانست که استحکام فوق العاده را برای این چادر مسفافرتی فراهم آورده است . ستون های آلومنیومی موجود در این چادر مسافرتی از نوع ضد زنگ می باشد و از همین رو با خیالی راحت می توانید از آن در شرجی و گرمای شدید استفاده نمایید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

ابعاد چادر مسافرتی 6 نفره کلمن نارنجی به مشخصات ( طول : 290 سانتی متر ، عرض : 230 سانتی متر و ارتفاع : 190 سانتی متر ) می باشد که فضای بسیار ایده آل و استانداردی را برای اسکان 6 نفر به صورت نشسته فراهم می آورد . شایان ذکر است که ظرفیت خوابیده در این چادر مسافرتی بالغ بر 4 نفر می باشد که فضای مناسبی را درکمپینگ ها فراهم می آورد . وزن این چادر مسافرتی برابر با 8 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است قابل جا به جایی می باشد .

راه اندازی چادر مسافرتی :

راه اندازی این چادر مسافرتی در مدت زمان تقریبی 5 دقیقه و بهراحتی امکان پذیر می باشد . برای این کار کافیست در محیط کمپینگ خود مکانی مسطح را تعیین نمایید و سنگ های زیر و یا اشیاء تیز را از آن مکان دور کنید . سپس با استفاده از ستون های آلومینیومی موجود در پکیج چادر مسافرتی اقدام به برپایی بردنه اصلی نمایید . در بخش بالایی این چادر مسافرتی از یک عدد پارچه ضد آب دیگر به منظور دو پوش کردن استفاده شده است که در مواقع بارش برف و باران می توانید با خیالی راحت از آن استفاده نمایید . این دو پوش کردن سقف چادر مسافرتی خیال شما را به طور کلی از بابت نفوذ آب راحت میکند .

چادر مسافرتی 6 نفره کلمن نارنجی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه مرکزی تهران اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...