چادر مسافرتی 6 نفره اتوماتیک دوپوش

shuttle 8 3

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره اتوماتیک دوپوش یکی از مقاوم ترین تجهیزات سفر و کمپینگ بوده که با داشتن طول عمر فوق العاده زیاد و نحوه راه اندازی آسان توانسته در میان مصرف کنندگان به محبوبیت بالایی دست یابد. این چادر مسافرتی از ارگونومی ساخت بدنه شش ضلعی برخوردار بوده که برای رفت و آمد شما بر روی دیواره های آن دو عدد درب بزرگ تعبیه شده است. به علاوه این محصول مجهز به پنجره و هوا کش نیز می باشد. جنس بدنه محصول را از باداوم ترین نوع پارچه برزنتی که داری استحکام بالا و ساختاری ضدآب بوده طراحی و تولید کرده اند. این نوع پارچه بدنه با توجه به کیفیت بسیار زیاد خود موجب شده تا استفاده از این چادر مسافرتی در زمان های مختلف مانند کوهنوردی ، طبیعت گردی و... در تمامی فصول توصیه شود. در بخش بالایی این چادر یک هواکش نیز وجود داشته تا در زمان شب بتوانید به تماشای اسمان بپردازید. البته این بخش دارای یک پوشش دوم از نوع پلی اورتان به روکش آکسفورد نیز بوده تا در زمان بارندگی با نصب ساده آن از نفوذ آب به فضای داخلی اجتناب کنید. این محصول زیبا از یک ساک حمل نیز برخوردار بوده تا حمل آن در زمان سفر را با سهولت همراه کند. سازه های آلومینوم این محصول کاملا ضدزنگ و از نوع اتوماتیک بوده که مانند چتر باز می شوند. برای خرید چادر مسافرتی اورجینال می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع اتوماتیک
 طول 305 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 145 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت شاتل
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 6 نفره اتوماتیک دوپوش

چادر مسافرتی 6 نفره اتوماتیک دوپوش یک محصول زیبا و کامل است که قصد داریم تا در این مقاله به بررسی ان بپردازیم. شاید مهم ترین خصوصیات این چادر مسافرتی بهره مندی از کیفیت عالی رویه و بدنه ، انعطاف پذیری بالای پایه ها و همین طور ساختار ضد اب و مقاوم این محصول باشد که سبب شده تا خیلی از افراد دست به انتخاب این محصول بزنند. در همین راستا نیز پیشنهاد می کنیم تا قبل از خرید حتما این مقاله را دنبال کنید...

ابعاد و ظرفیت چادر

اولین بحثی که شاید یکی از مهم ترین بحث ها و موارد در خصوص این چادر هم به شمار رود ، بحث ابعاد و وزن و همین طور ظرفیت های این چادر مسافرتی می باشد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول قبل از راه اندازی ابعاد بسیار کوچکی دارد که در یک ساک حمل جا شده و به اسانی می توانید ان را با خود حمل و نقل نمایید. مسئله بعدی در خصوص این محصول ابعاد ان پس از راه اندازی و باز کردن کامل این کالاست که در این صورت شما با طول 305 سانتی متر ، عرض 240 سانتی متر و ارتفاع 145 سانتی متر رو به رو خواهید شد. این ابعاد قطعا برای جای گیری 6 نفر به صورت هم زمان یک ایعاد استاندارد و ایده ال به شمار خواهد رفت. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کرد که این ظرفیت در صورت نشسته شمارش شده است و در صورت دراز کش حداکثر 4 نفر می توانند از این محصول بهره ببرند. نکته دیگری که در این بخش باید به ان اشاره کرد وزن کلی این چادر مسافرتی است که تنها 5 کیلو گرم وزن داشته و در سریع ترین زمان ممکن شما می توانید این کالا را با خود حمل و نقل کنید که قطعا این وزن کم و پرتابل بودن یکی از مهم ترین ویژگی های این چادر مسافرتی به شمار خواهد رفت.

کیفیت بدنه

بحث کیفیت این محصول هم یکی دیگر از ملاک هایی است که قطعا در خرید بسیار اثر گذار خواهد بود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این کالا از بدنه ای با جنس پارچه شمعی برزنتی تولید گردیده است. این نوع پارچه قطعا یکی از رایج ترین و در عین حال با دوام ترین جنس های موجود در بازار است که با خیال راحت می توانید از ان استفاده کنید. نکته مهم دیگری که باید به ان اشاره کنیم بحث پایه های این چادر مسافرتی است که از نوع الومینیومی تولید و عرضه شده و قطعا انعطاف پذیری فوق العاده ای را داراست.

اقلام همراه

در کنار این چادر مسافرتی شما یک عدد دفترچه راهنما را هم مشاهده خواهید کرد که با استفاده از این می توانید پاسخ به سوالات خود را دریافت نموده و هم چنین در مواردی که نمی توانید این چادر را راه اندازی نموده و یا حتی ان را جمع کنید ، اموزش ها را از این دفترچه راهنما دریافت کنید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این چادر دارای یک عدد ساک حمل هم می باشد که همان طور که قبلا اشاره کردیم باعث حمل و نقل اسان این کالا شده است. هم چنین دارا بودن میخ و طناب نصب این چادر نیز از دیگر خصوصیات خوبی است که این محصول داراست که سبب شده تا بتوانید به صورت کاملا مقاوم و محکم این محصول را نصب و راه اندازی کنید.

قابلیت راه اندازی اتوماتیک

شاید این مورد هم برای شما سوال بوده باشد که به چه صورت می توان این چادر مسافرتی را راه اندازی نمود و ایا این کار سخت است یا خیر؟ در پاسخ به این سوال نیز باید عنوان کنیم که این محصول را شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن و به صورت اتوماتیک راه اندازی نمایید. در همین خصوص نیز می توان عنوان کرد که در ابتدا بهتر است این کالا را به صورت کامل از داخل بسته بندی خارج نموده و سپس با قرار دادن ان بر روی زمین به سادگی این چادر را باز کنید تا به صورت اتوماتیک راه اندازی شود. هم چنین در انتها می توانید با محکم کردن میخ ها و طناب نجات این محصول ان را سفت و محکم بر روی زمین قرار دهید.

اگر شما هم از افرادی هستید که خصوصیات خوب این چادر باعث شده تا راغب به خرید ان شوید پیشنهاد می کنیم هم اکنون چادر مسافرتی 6 نفره اتوماتیک دوپوش را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...