چادر مسافرتی سه نفره پکینیو مدل K-2003

K-2003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره پکینیو مدل K-2003 یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در شرایط نامساعد جوی در کمپینگ ها می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر بادهای شدید و طوفان برخوردار است . ستون های آلومینیومی با قطر 8.5 میلی متر گویای استحکام بالای این چادر مسافرتی می باشد و خیال شما را  در شرایط نامساعد جوی به طور کلی راحت می کند . پارچه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از جنس پلی استر ضد آب می باشد که در همین راستا درزهای آن توسط نوارهای مخصوص دوخت شده است تا به طور کلی از ورود آب از طریق منافذ دوخت جلوگیری به عمل آورد . به همراه این چادر مسافرتی تیرک های آلومینیومی ، 13 عدد میخ نصب ، کاور برای نگهداری تیرک ها و همچنین ساک حمل مخصوص چادر برای شما عزیزان ارسال می شود که خیال شما را از خرید جداگانه این وسایل راحت می کند .همچنین وزن این محصول 2.9 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و با توجه به تیرک های آلومینیومی که در ساخت این محصول تعبیه شده است این وزن بسیار ایده آل می باشد و به راحتی قابل جا به جایی است . چادر مسافرتی سه نفره پکینیو مدل K-2003 با برترین کیفیت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که می توانید همین حالا اقدام به خرید آن نمایید .

 نوع کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
 طول 210 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 160 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها  آلومینیوم
 اتوماتیکخیر
 دوپوشبله
 ضد آببله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 2 الی 3 نفر
 دارای دو عدد هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ نصب

چادر مسافرتی سه نفره پکینیو مدل K-2003 را بدون شک می توان یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در کمپینگ ها و کوهنوردی هایی که دارای شرایط نامساعد جوی می باشد نیز دانست . این چادر مسافرتی در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه به قابلیت های ایده آلی که از خود به نمایش گذاشته است به خوبی توانسته جای خود را در میان هواداران چادرهای مسافرتی باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی سه نفره پکینیو مدل K-2003 همراه ما باشید

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی ساختاری بدنه این چادر مسافرتی به گونه ای می باشد که بادهای شدید را دفع نماید . ستون های نگهدارنده این محصول به صورت ضربدری در هم تنیده شده اند که استحکام این چادر مسافرتی را بیش از پیش افزایش دهند . این چادر مسافرتی در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده اند که هر کدام دارای طرفدارهای مخصوص خود می باشد و ما در این بخش برای شما عزیزان رنگ قرمز مشکی که یکی از پر فروش ترین ترکیب ها می باشد را برای شما فراهم آورده ایم . به همراه این چادر مسافرتی تیرک های آلومینیومی ، 13 عدد میخ برای نصب و همچنین کاور نگهدارنده تیرک ها و ساک حمل چادر مسافرتی وجود دارد که خیال شما را از بابت حمل و نصب محصول راحت می کند . 

جنس بدنه :

جنس پارچه استفاده شده در ساخت بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین همانطور که در بخش های بالاتر نیز اشاره کردیک این چادر مسافرتی دارای ستون هایی از جنس آلومینیوم ضد زنگ نیز می باشد که توسط یخ های نگهدارنده به زمین متصل است و در بادهای شدید و طوفان می تواند عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارد . لازم به ذکر است که دو عدد هواکش نیز در بخش بالایی محصول تعبیه شده است که به تهویه هوای داخلی چادر مسافرتی کمک شایانی نیز می کند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت :

ابعاد چادر مسافرتی سه نفره پکینیو مدل K-2003 به مشخصات ( طول : 210 سانتی متر ، عرض : 210 سانتی متر و ارتفاع : 160 سانتی متر ) می باشد . این محصول بهترین مدل چادر مسافرتی با توجه به ابعادی که ذکر شد این چادر مسافرتی ظرفیتی بالغ بر سه نفر به صورت خوابیده را دارا می باشد . همچنین وزن این محصول با احتساب اقلامی که به همراه خود دارد 2.9 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی در سفرهای شما عزیزان نیز است .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی با توجه به ویژگی های منحصربفرد و ستون های آلومینیومی که برایش تعبیه شده است می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در سفرها و کمپینگ ها باشد . چادر مسافرتی سه نفره پکینیو مدل K-2003 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل ویا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...