چادر مسافرتی سایه بان دار بست وی

bestway 68042

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سایه بان دار بست وی از سری چادر های مسافرتی عصایی این شرکت بوده که توسط فریم های فایبرگلاس آلومینیومی نصب و راه اندازی می شود. محصولی شیک و با کیفیت که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی بوده و قابلیت مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف و حتی برخورد آب را خواهد داشت. این چادر در رنگ قرمز طراحی شده و سایه بان های سرخود آن نیز که از جنس خود بدنه اصلی چادر بوده در رنگ سبز روشن می باشند. سایه بان هایی که می توانند در برابر نور آفتاب و حتی برخورد آب به داخل چادر و درب اصلی مقاومت کنند. اما این چادر پنجره ای نداشته اما از یک درب بزرگ همراه با پشه بند و یک روکش از جنس بدنه چادر بهره می برد. از سایر ویژگی های این چادر می توان به داشتن یک کیسه حمل سرخود اشیا در داخل بدنه چادر و داشتن وزن سبک اشاره کرد.

 نوع عصایی (سایه بان دار)
 طول 200 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 1.9 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر های مسافرتی محصولات بسیار کاربردی هستند که برای دارندگان آنها حکم سر پناهی محکم در هر شرایطی را دارد. از این رو چادر مسافرتی ابزاری بسیار ضروری به حساب می آید که برای برای هر خانواده ای حداقل وجود یک عدد از آنها لازم است تا حین مسافرت از آن استفاده کنند.بست وی نیز یه عنوان یکی از تولید کنندگان چادر مسافرتی محصول دو نفره خود را معرفی کرده است. این چادر مسافرتی دارای دو سایبان جداگانه در دو طرف خود می باشد و ویژگی های منحصر به فردی دارد که در ادامه قصد داریم تا در قالب نقد و بررسی به آن بپردازیم. با ما همراه باشید . 

طراحی

ظاهر این چادر مسافرتی بسیار زیباست و با اکثر چادر های عصایی بازار تفاوت دارد. بدنه اصلی از چهار دیواره تشکیل شده است و در دو قسمت جلویی و پشتی آن دو عدد سایبان که با میله های عصایی در حالت خود قرار میگیرند تعبیه شده است. این سایبان هم از نفوذ باران جلوگیری کرده و هم مانع در فصل گرم به عنوان مانعی از برخورد نورد مستقیم خورشید به حساب می آید. از این رو طراحی محصول بسیار هوشمندانه بوده و کامل می باشد.

ابعاد و وزن

چادر مسافرتی دو نفره سایبان دار بست وی دارای 200 سانتی متر طول ،200 سانتی متر عرض و 100 سانتی متر می باشد که اندازه ی مناسبی برای یک چادر مسافرتی 2 نفره بوده و می توان آن را به راحتی در هر مکانی برپا نمود. بدنه چادر فرم مربعی داشته و استفاده آن در هر فضایی ممکن است، این چادر مسافرتی برای قرار گیری به فضایی حدود 4.2 متر مربع نیاز دارد. وزن چادر نیز تنها 1.9 کیلو گرم بوده و بسته بندی آن نیز بسیار کوچک می باشد به همین دلیل می توان ان را در کوله پشتی قرار داد یا در گوشه ای از صندوق عقب اتومبیلتان قرار داده و به سادگی حمل کرد. 

جنس و کیفیت بدنه

چادر مسافرتی بست وی که از نوع عصایی می باشد همانند سایر چادر های مسافرتی عصایی که در بازار موجود است معمولا از پارچه های شمعی ساخته شده اند، این پارچه ها ک به نوعی استاندارد می باشند ضد آب هستند، مقاومت این محصولات در کیفیت به دوخت آنها و جنس پایه های آنها بستگی دارد این محصول نیز از برترین موارد در هر دسته ساخته شده است و مقاومت بسیار خوبی در برابر باد و باران دارد. برای مقاومت بیشتر نیز می توانید چهار گوشه چادر را به زمین متصل کنید تا استحکام آن افزایش یابد در حلات کلی استفاده از طناب برای بستن چادر را در شرایط جوی نا مساعد به شما پیشنهاد میکنیم.

روش نصب

برای نصب این چادر مسافرتی لازم است تا چند مرحله را انجام دهید. متاسفانه نصب چادر های عصایی به راحتی چادر های فنری نمی باشد اما این مزیت را به همراه دارد که اشکال هندسی خاصی داشته باشد به علاوه در بسته بندی کوچک تری نیز قرار گیرد. چادر را از بسته بندی خارج کرده و بدنه پارچه ای آن را بر روی زمین پهن کنید. در ادامه میله های آن را از بسته بندی خارج کرده و به هم متصل کنید. با اتصال قسمت های مختلف آن شما یک میله بلند و منعطف در اختیار دارید. در ادامه میله ها را در حفره های موجود در بدنه پارچه قرار دهید تا از آن قسمت چادر خارج شود. این کار را می بایست دو بار بر روی بدنه اصلی و سایبان ها را نیز به صورت جداگانه به این روش قرار دهید. در ادامه با محکم کردن بدنه به زمین به واسطه میخچه های موجود در بسته بندی چادر آماده استفاده است. 

جمع بندی


چادر مسافرتی سایبان دار بست وی محصولی جدید و با کیفیت از شرکت بست وی می باشد که دارای بدنه ای مستحکم بوده و مقاومت آن نیز در برابر باران و وزش باد مقاوم می باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول ویا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...