چادر مسافرتی ساحلی امن بست وی

bestway 68045

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,080,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره امن ساحلی بست وی یکی از بهترین و مقاوم ترین چادر های مسافرتی این شرکت بوده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد. بدنه ای که مقاومت بسیار بالایی را در برابر گرما بالای 40 درجه داشته که همین ویژگی سبب می شود تا در هر گونه مسافرت های گرمایی مناسب استفاده باشد. این کالا از فریم های آلومینیومی منعطف برای راه اندازی برخوردار بوده که به شکل فنری راه اندازی و جمع می شود. راه اندازی این کالا به چند ثانیه می رسد. از سایر ویژگی های این چادر مقاوم در برابر نور و گرمای آفتاب می توان به سبک بودن وزن چادر و همچنین کف ضخیم آن اشاره کرد.

 نوع اتوماتیک (فنری)
 طول 192 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 85 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 1.3 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 قابلیت مقاومت تا دمای بالای 40 درجه
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی دو نفره ساحلی بست وی

چادر های مسافرتی محصولاتی هستند که امروزه دارای طرفداران بسیاری بوده و استفاده از آن در مسافرت های کموتاه و یا طولانی مدت مرسوم می باشد . شرکت بست وی نیز یکی از تولید کنندگان برتر در زمینه چادر های مسافرتی می باشد که محصولات با کیفیت این شرکت طرفداران بسیاری داشته و توانسته است به خوبی نیاز های همه افراد را برآورده کند . در ادامه به بررسی چادر مسافرتی دو نفره بست وی خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود .

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر به گونه ای می باشد که می توان از آن به راحتی در ساحل استفاده نمود و از آن لذت برد . این چادر مسافرتی بست وی مناسب برای استفاده در ساحل تولید شده است البته نمی توان گفت که از این چادر نباید در طبیعت یا فضاهای دیگر استفاده کرد . درب ورودی بزرگ این محصول به شما کمک می کند تا عمل رفت و آمد آسانی داشته باشید . همچنین در قسمت کناری این محصول لوگوی شرکت را مشاهده می کنید که به مدل محصول اشاره دارد . رنگ های استفاده شده در این محصول نیز به گونه ای می باشد که توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد . استفاده از رنگ های آبی و سفید باعث این شده است تا این چادر برای استفاده در ساحل مناسب باشد و توجه هر کسی را به سمت خود جلب کند . همچنین در اطراف این محصول محل های مخصوصی برای قرار دادن میخ های اطمینان وجود دارد که به کمک آنها می توانید چادر را به زمین متصل کنید و از برهم خوردن تعادل آن جلوگیری کنید . همچنین محل های دیگری نیز برای اتصال طناب های اطمینان تعبیه شده است که می توانید با اتصال آن ها به زمین در روز های طوفانی از واژگون شدن چادر و برهم خوردن شکل کلی آن جلوگیری کنید . 

جنس بدنه

بدنه این چادر مسافرتی دو نفره ساحلی از پارچه شمعی برزنتی می باشد که کیفیت بالایی داشته و مناسب برای استفاده های طولانی مدت می باشد . از ویژگی های این محصول جنس بدنه آن محسوب می شود که تا دمای بالای 40 درجه مقاومت خوبی از خود نشان می دهد و مشکلی برای بدنه آن پیش نخواهد آمد . پایه های استفاده شده در این محصول نیز آلومینیومی بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . همچنین پایه های آلومینیومی این محصول به صورت فنری درون این چادر تعبیه شده است و به راحتی و در مدت زمان کمی می توان آن را راه اندازی کرده و آماده استفاده نمود . دلیل استفاده از پارچه شمعی برزنتی در چادر های مسافرتی مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه می باشد که می توان با خیال راحت از آن استفاده نمود . 

ابعاد و ظرفیت

طول این چادر مسافرتی 192 سانتی متر ، عرض آن 120 سانتی متر و ارتفاع آن 85 سانتی متر می باشد که اندازه بسیار مناسبی برای یک چادر مسافرتی دو نفره می باشد . از تمامی فضای این محصول به خوبی استفاده شده است و قسمت اضافی بر روی آن مشاهده نخواهید کرد . ارتفاع مناسب این محصول به شما کمک می کند تا بتوانید به صورت نیمه ایستاده درون آن حرکت کنید . ظرفیت اعلام شده توسط شرکت بست وی برای این چادر ساحلی دو نفر می باشد که البته به کمک ابعاد مناسب ، افراد بیشتری می توانند از آن استفاده کنند و با مشکل فضا روبرو نخواهند شد . وزن 1.3 کیلوگرمی این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی محصول را جابجا کرده و به محل دلخواه انتقال دهید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از قرار دادن آن بر روی سطحی صاف اقدام به برپایی آن کنید . ساختار این چادر مسافرتی به صورت فنری می باشد که راه اندازی آن در کمتر از 10 ثانیه زمان نیاز دارد . البته در صورت نیاز به اتصال میخ و طناب های اطمینان نیز باید زمان بیشتری را صرف این کار کنید . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست از پاره شدن بدنه آن جلوگیری کنید . البته در صورت پاره شدن و یا بروز مشکل نیز می توانید چادر را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . نکته دیگر جلوگیری از بروز مشکل و شکستن پایه های این محصول می باشد . در صورت بروز مشکل برای پایه ها چادر شکل خود را از دست خواهد داد که البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید چادر را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

چادر مسافرتی دو نفره ساحلی محصولی جدید از شرکت بست وی می باشد که دارای کیفیتی مناسب بوده و می توان از آن در ساحل و طبیعت استفاده نمود . بدنه ی بسیار مستحکم ، راه اندازی سریع و پایه های آلومینیومی از ویژگی های این محصول به شمار می ید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...