چادر مسافرتی دو پوش عصایی هلال

88765

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره دوپوش هلال از ساده ترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی این شرکت بوده که دارای یک پوشش اضافی نیز می اشد. محصولی که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی بوده و از قابلیت هایی همچون استفاده در هر محیطی را برای کاربر به ارمغان می آورد. این چادر با داشتن ساک حملی با ابعاد 70 در 20 سانتی متر حمل بسیار آسوده ای خواهد داشت.

چادر مسافرتی دو پوش هلال ایران از جمله چادر های مسافرتی ساده که ساخته شده از پارچه های شمعی تمام کوت شده بوده و از قابلیت ضد آب بودن بهره می برد. محصولی ساخته شده در سه ظرفیت 4، 5 و 6 نفره که این محصول نوع 6 نفره این خانواده چادر می باشد. رنگبندی استفاده شده در این کالا ها بسیار شاد و مفرح بوده که به راحتی می توان آن را شستشو داد. ار قابلیت های دیگر این چادر مسافرتی می توان به پوشش اضافی در قسمت بالای محصول و همچنین ساک مخصوص حمل با ابعاد 70 در 20 سانتی متر اشاره نمود.

 نوع عصایی
 طول 205 سانتی متر
 عرض 205 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت هلال
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 دارای سه سایز مختلف
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی دو پوش عصایی از محصولات شرکت ایرانی هلال میباشد که از نظر جنس و راحتی استفاده یکی از بهترین چادر های مسافرتی موجود میباشد که استقبال بالایی داشته و مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. یکی از دلایل این محبوبیت داشتن ابعاد مناسب در کنار وزن پایین آن میباشد و به همراه یک ساک مخصوص که حمل ونقل آن را آسان میکند و باداشتن کیفیت قابل قبول شما را از داشتن چادر های متعدد بی نیاز میکند.در این مطلب قصد داریم که بررسی تک تک ویژگی های این محصول بیشتر با ان آشنا شویم.

 

ابعاد و وزن :

این چادر مسافرتی دارای ظرفیت های مختلفی بوده و در ما در قسمت به بررسی ظرفیت 6 نفره آن میپردازیم.لازم به ذکر است که  این نقد و بررسی شامل همه ی  انواع آن میباشد .ابعاد اعلام شده برای این چادر مسافرتی دو پوش عصایی  به این صورت است که دارای 205 سانتی متر طول و 205 سانتی متر عرض میباشد که در کنار 135 سانتی متر ارتفاعی  که دارد برای ظرفیت 6 نفر بسیار مناسب میباشد.البته این ظرفیت به صورت استاندارد میباشد که از سوی شرکت سازنده اعلام شده و طبق آزمایش های انجام شده توسط همکاران ما این ظرفیت با کمی تخفیف و چشم پوشی به 8 نفر هم میرسد اما بهتر است برای جلوگیری از صدمه زدن به آن بیشتر از هشت نفر از آن استفاده نکنند.در کنار این قابلیت ها میتوان به این موضوع اشاره کرد که وزن آن بسیار پایین و سبک  بوده که هنگام جابجایی ها موجب دردسر نخواهد شد.لازم به ذکر است که ابعاد گفته شده تمام محیط و فضای آنرا دربر میگیرد و ارتفاع آن نیز از قسمت کف تا بالا ترین قسمت چادر محاسبه شده است.

 

طراحی  :

شرکت هلال همیشه در طراحی چادر های خود خلاقانه عمل کرده است  و در خصوص این چادر میتوان گفت که در آن نیز استثنا قاعل نشده است و بدون شک اولین چیزی که توجه هر خریداری را به خود جلب خواهد کرد نوع ظاهر آن است و علاوه بر اینکه  جذاب میباشد،مقاومت بالایی داشته و از این نظر بسیار قابل توجه است.قسمت کف این چادر مسافرتی  به صورت مربعی طراحی شده است اما قسمت بدنه و سقف آن  به صورت شیب دار میباشد که باعث شده تا آب روی آن باقی نماند یا به درون چادر نفوذ نکند و به سمت زمین سرازیر شود. همچنین این چادر مسافرتی دوپوش توسط فریم های فلزی تعادل خود را حفظ خواهد کرد و که این فریم ها بسیار محکم و ضد زنگ بوده و هنگام خیس شدن و یا در زیر فشار مشکلی برای آنها به وجود نخواهد آمد.یکی از ویژگی های این چادر مسافرتی داشتن یک پوشش اضافی روی سقف آن است و که این کار باعث افزایش مقاومت آن در برابر باران و یا بادهای شدید میباشد.این چادر مسافرتی دارای درب بزرگ میباشد که توسط زیپ باز و بسته میشود و علاوه بر درب وروردی یک پنجره کوچک در کناره های این چادر وجود دارد که این امکان را به شما خواهد داد تا دید بازتری به اطراف داشته باشند.علاوه بر رنگ بندی های مختلفی که برای سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است میتوان به قابلیت باز و بسته شدن اتوماتیک آن اشاره کرد که برای راه اندازی سریع ویژگی خوبی میباشد..

جنس بدنه :

شرکت هلال در استفاده از جنس های محکم در محصولات خود بسیار دقت میکند و در مورد این چادر مسافرتی باید گفت  جنس بدنه این محصول از نوعی ماده ترکیبی به نام پارچه شمعی ساخته شده که بسیار مقاوم بوده و در مقابل فشار و ضربه های احتمالی که ممکن است از داخل یا بیرون  به آن وارد شود مقاومت خواهد کرد که این پارچه شمعی دارای روکش برزنتی میباشد که از چادر محافطت خواهد کرد.همچنین این نوع جنس برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل چادر که ممکن است دردساز باشد بسیار جنس خوبی میباشد.زیرا این چادر مسافرتی هنگام بسته بودن هیچ گونه درزی در آن وجود ندارد و در صورت ورود گرد و غبار باید آن را به طور کامل باز کنید.البته نداشتن درز برای ورود ناخواسته باد و آب یک ویژگی عالی محسوب میشود که باعث  حفظ دمای داخلی آن خواهد شد.این محصول برای محیط های ساحلی با آب و هوای مساعد ساخته شده اما میتوانید در شاز دیگر قابلیت های جنس بدنه ان میتوان به انعطاف فوق العاده بالای آن اشاره کرد که باعث شده به راحتی بسته بندی شود و هنگام جابجایی ها دردسر ساز نشود.این جنس بدنه در مقابل تابش نور مستقیم آفتاب بسیار مقاوم بوده و همچنین ضد آب میباشد و در صورت خیس شدن لازم نیست که نگران چیزی باشید.همچنین در صورت پارگی میتوانید از جعبه ی تعمیراتی موجود استفاده کرده و اقدام به تعمیر آن کنید.

نحوه ی راه اندازی:

راه اندازی این چادر مسافرتی بسیار ساده بوده و هر کسی قادر به انجام این کار میباشد  و پس از چند بار تمرین میتوانید در کمتر از 5دقیقه آن را برپا کنید.برای این کار ابتدا محل مناسبی برای چادر انتخاب کنید که به دور از از اشیای سفت و تیز باشد .زیرا این اشیا علاوه بر صدمه زدن به بدنه چادر میتوانند باعث ناراحتی کودکان شود.در مرحله بعد چادر را روی زمین باز کرده و پایه های فلزی آن را  توسط میخ و طناب های موجود روی زمین محکم کنید و بهتر است از زیر اندازی ساده استفاده کنید که مشکلی به وجود نیاید.حالا راه اندازی چادر به پایان رسیده و میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.برای مراقبت از این چادر مسافرتی تنها لازم است به درستی از آن استفاده کنید و چند نکته را در استفاده از ان رعایت کنید.مثلا تا حد ممکن از این چادر در  نزدیک آتش و یا شرایط جوی نا مساعد و یا زمین های نا هموار استفاده نکنید.در صورت رعایت این نکات میتوانید تا سالها از این محصول استفاده کنید بدون اینکه مشکلی برای آن به وجود بیاید.در صورت بروز هر گونه مشکل میتوانید با هماکاران ما در شرکت اینتکس تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...