چادر مسافرتی دو خوابه جدید

Tent-7034

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو خوابه جدید یکی از مدرن ترین و بزرگ ترین چادرهای مسافرتی در سال جاری می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . این چادر مسافرتی دارای دو اتاق مجزا برای استراحت و خواب می باشد که شرایط بسیار ایده آلی را برای سفر به همراه خانواده فراهم می کند . این چادر مسافرتی در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که تمامی این رنگ ها را می توانید در نمایندگی اینتکس مشاهده کنید . جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی در برابر فشار وضربه برخوردار است . درزهای این چادر مسافرتی به خوبی دوخت شده اند تا از نفوذ آب به داخل چادر مسافرتی به هنگام بارش برف و باران جلوگیری به عمل آورد . یکی از مهمترین نکات در بالا بردن استحکام چادرهای مسافرتی ستون های نگهدارنده آن ها می باشند که نقش بسزایی را در هنگام وزش بادهای شدید و طوفان ایفا می کند . ستون های مورد استفاده در این محصول از جنس آلومینیوم می باشد که استحکام این محصول را فراتر از حد استاندارد کرده است . وزن این چادر مسافرتی بالغ بر 9 کیلو گرم می باشد و دارای ساک حمل نیز است که به راحتی می توانید آن را در مسافرت های خود جا به جا نمایید . پنجره های استفاده شده در بدنه این چادر مسافرتی دارای پشه بند می باشد که علاوه بر تهویه هوای داخلی از ورود حشرات نیز به خوبی جلوگیری می کند . چادر مسافرتی دو خوابه جدید با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع عصایی
 طول 550 سانتی متر
 عرض 300 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها وزن: 9 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای کیسه حمل اشیا داخلی
 دارای دو اتاق مجزا
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی دو خوابه جدید

فروش و پخش چادر های مسافرتی یکی از عواملی است که این روز ها فروشندگان و سایت های زیادی اقدام به ان کرده اند و همین عامل باعث شده تا خانواده ها و خریداران نتوانند به راحتی محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند. در همین رابطه نیز چادر های مسافرتی زیادی در این روز ها تولید و عرضه می شود که یکی از همین محصولات چادر مسافرتی دو خوابه جدید می باشد. این چادر مسافرتی کیفیت بالایی داشته و با بهره مندی از مزایای گوناگونی که دارد باعث شده تا خیالتان از خرید ان راحت شود که در ادامه به تمامی نکات پیرامون این چادر مسافرتی خواهیم پرداخت...

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین ویژگی این چادر مسافرتی بهره مندی از یک ساختار منعطف و استاندارد می باشد که همین امر سبب شده تا شاید اصلی ترین عامل در انتخاب این محصول همین گزینه باشد. در همین رابطه و در تکمیل این جمله نیز می توان عنوان کرد که این محصول از دو بخش مجزا شکل گرفته است. اولین بخش بدنه اصلی خود چادر مسافرتی می باشد که باعث شده تا با خیال راحت افراد بتوانند برای استراحت به ان بخش مراجعه کرده و خوابی راحت و اسوده را در ان جا سپری کنند. مسئله بعدی بحث در خصوص قسمت جلویی این چادر استکه فضایی بزرگ و ایده ال را برای نشستن و حتی دراز کشیدن فراهم کرده است که تفاوت این بخش با بخش اصلی چادر ، بهره مندی از ساختار کلی پشه بند و توری دار این محصول می باشد که فضایی خنک را برای افراد به ارمغان اورده است. شما برای وردو به این چادر ابتدا می توانید درب اصلی این محصول را باز کرده و هر بخش که مد نظرشما برای استراحت می باشد را انتخاب نمایید. ساختار دوپوش این محصول نیز یکی دیگر از ویژگی هایی است که باعث شده تا طراحی این محصول را تحت الشعاع خود قرار دهد. تولید این محصول از رنگ ابی و سفید هم باعث شده تا از این حیث هم زیبایی های مخصوصبه خود را داشته باشد.

کیفیت و جنس بدنه

بحث بعدی که باید در خصوص ان هم به صحبت و گفتگو بپردازیم ، بحث کیفیت این چادر مسافرتی می باشد که قطعا در کنار زیبایی های ظاهری این محصول مکمل کاملی بوده و باعث می شود تا انتخاب شما با در نظر گرفتن این موارد کامل گردد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی با بهره مندی از بدنه ای با جنس پارچه پلی استر و همین طور پایه های الومینیومی خود یک کیفیت عالی را به مشتریان خود ارائه داده است. علاوه بر این ها بهره مندی از ساختار مقاوم در برابر بارش باران و برف و ضد اب بودن این محصول هم دیگر ویژگی مهم در تکمیل جنس بدنه این محصول به شمار می رود.

نحوه راه اندازی

شاید این نکته برای شما سوال باشد که به چه صورت می توان این چادر مسافرتی را راه اندازی نمود و آیا این کار زمان بر است یا نه ؟ در پاسخ به این سوال باید عنوان کنیم که این محصول دارای ساختاری عصایی می باشد و همین عامل باعث می شود تا شما برای راه اندازی ان نیاز به وقت گذاشتن و انجام صحیح و اصولی این فرایند داشته باشید. در همین خصوص باید عنوان کنیم که علاوه بر روی ها و ستون های این محصول ، در کنار بسته بندی این چادر مسافرتی میخ و طناب نصب این محصول نیز قرار گرفته است که با استفاده از ان ها می توانید به بهترین شکل ممکن پس از قرار دادن ستون ها در بخش های تعبیه شده بر روی این محصول و هم چنین طراحی اصولی این محصول ، این چادر را به زمین متصل نموده و از تکان خوردن ان نیز جلوگیری کنید.

ظرفیت ، ابعاد و وزن

این محصول در طول 550 ، عرض 300 و ارتفاع 180 سانتی متر تولید و عرضه شده است و دارای وزن 9 کیلو گرم می باشد که در کنار ظرفیت 8 نفره این محصول سبب شده تا یک چادر مسافرتی کامل و ایده ال را شاهد باشیم.

شیوه خرید

این محصول با تضمین دوخت ، کیفیت بالای ساخت و تولید و هم چنین بهره مندی از تخفیف ویژه فروشگاه اینتکس به بازار عرضه شده است که می توانید هم اکنون ان را به صورت انلاین سفارش داده و در اسرع وقت این محصول را تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...