چادر مسافرتی حرفه ای کلمن

K 62522

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی حرفه ای کلمن مناسب استفاده چهار نفره و یکی از بهترین و مقاوم ترین نمونه های چادر مسافتری تولید شده توسطاین کمپانی بزرگ امریکایی می باشد. محصول دارای بدنه ای از جنس پارچه شمعی پلی استر بوده که از ضخامت بالایی برخوردار است و دارای روکشی از جنس پلی اورتان می باشد. بدنه محصول کاملا ضد اب بوده و در برابر بارش باران در مسیر های کوهستانی نیز مشکلی ایجاد نمی کند. این چادر مسافرتی دارای یک سقف توری جهت دیدن اسمان می باشد. البته این بخش محصول یک پوشش اضافی نیز داشته که برای محافظت در برابر بارش باران و برف به صورت کاملا مجزا برای این محصول تعبیه شده است. دو عدد پنجره بزرگ محصول دارای توری بوده تا از ورود حشرات به محوطه داخلی جلوگیری نماید. این محصول دارای سازه های استیل از نوع عصایی بوده که به سهولت راه اندازی می شود. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع عصایی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 190 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها استیل
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای نوار شبرنگ برای دید در شب
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 دارای سقف توری
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی حرفه ای کلمن را می توان یکی از باکیفیت ترین و مناسب ترین نمونه های چادر های مسافرتی عصایی نامید که برای استفاده چهار نفر مناسب می باشد. این چادر با بدنه مقاوم و با دوان و سازه هایی از نوع عصایی دارای طول عمر بالا و امکان راه اندازی اسان بوده که از جمله نقاط قوت محصول یاد می شود. از سویی دیگر به دلیل جنس بدنه متفاوت این کالا کاملا ضد اب بوده و در برابر بارش برف و باران مقاوم باقی می ماند. در این بخش قصد داریم با نقد و بررسی نقاط مختلف محصول یک معرفی جامع برای خرید در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر در پی انتخاب یک محصول متفاوت برای خرید هستید توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

در میان چادر های مسافرتی کمپانی کلمن اغلب با طراحی بدنه مشابه روبرو هستیم و طراحان این شرکت همواره از مدل هایی ثابت پیروی می کنند. البته برای رضایتمندی مشتریان و جلب نظر ان همواره سعی شده تا این تشابه در غالب های دیگر از جمله رنگ بدنه جبران شود. زیرا افراد همواره به دنبال کالایی منحصر به فرد و جاب هستند و جذب محصولات ثابت نخواهند شد. این محصول نیز با بدنه ای مشابه سایر محصولات شرکت کلمن دارای ارگونومی ساخت مربع شکل بوده که در راستای ایجاد تنوع از رنگ بدنه سرمه ای و نوار های شبرنگ در لایه بیرونی بهره برداری شده است. این رنگ بدنه و تضاد زیبا با استقبال خوبی در میان مصرف کنندگان روبرو گردید. دز بخش جلویی محصول برای تردد مناسب این درب بزرگ طراحی شده است. محصول دارای دو عدد پنجره برای تهویه هوای فضای داخلی بوده که با توجه به توری ان ها حشرات به داخل وارد نخواهند شد. در بخش سقف محصول نیز یک دریچه بزرگ توری وجود داشته که برای دیدن اسمان یک قسمت استثنایی به شمار می رود. برای جلوگیری از ورود باران و برف در شرایط مختلف این بخش دارای پوششی مجزا نیز است.

جنس بدنه

جنس بدنه محصول ارتباط مستقیمی با طول عمر و دوام ان دارد. زیرا انتظار می رود محصولات در عین حال که طول عمر بالایی دارند کیفیت ان ها نیز همواره ثابت بماند. به همین دلیل توجه به جنس بدنه محصول از جمله نکات اساسی به شمار می رود. این محصول از بدنه با جنس پلی استر ساخته شده و روکشی از جنس پلی اورتان دارد. این جنس دارای خاصیت ضد اب بوده که در برابر بارش برف و باران مستحکم باقی می ماند. به دلیل مرغوبیت بدنه شما می توانید در تابش مستقیم نور خورشید نیز از این محصول استفاده نمایید. زیرا پوشش بدنه در برابر اشعه ماورا خورشید مقاوم است

ابعاد و وزن

این محصول مناسب چهار نفر نشسته بوده که دارای طول 210 و عرض 190 سانتی متری می باشد. ارتفاع این محصول تا بالاترین بخش ان معادل 150 سانتی متر بوده و برای خوابیدن 2 الی 3 نفر همزمان توصیه می شود. . این محصول دارای وزنی بالغ بر 5.5 کیلوگرم بوده که با توجه به ساک مجزای ان شما می توانید با اسودگی ان را حمل نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

ابتدا محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید سپس اقدام به راه اندازی محصول نمایید. سازه های محصول از نوع عصایی بوده که توسط مگنت به یکدیگر متصل می شوند. برای راه اندازی این محصول تنها کافی ست پایه های ان را به سمت بالا کشیده و چادر را برپا نمایید. در هر ضلع محصول یک گیره تعبیه شده که برای تثبیت موقعیت چادر بر روی زمین باید این بخش ها را با میخ ثابت کنید. این محصول در زمانی کمتر 2 دقیقه با سهولت راه اندازی می شود. برای مراقبت از محصول تنها کافی ست اجسام نوک تیز را بدنه وارد نساخته و در سازه های محصول فشار سنگین وارد نکنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی حرفه ای کلمن محصولی جدید و مرغوب برای استفاده در انواع سفرها با بدنه ای ضد اب می باشد. برای تهیه این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده در داخل سایت استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...