چادر مسافرتی توری با روکش شمعی

H 12111

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی عصایی هلال محصولی متفاوت با ظرفیت 8 نفره که از دو پوشش اصلی و فرعی بهره می برد. محصولی که بدنه ای از جنس پارچه توری داشته و از یک روکش کامل از جنس پارچه شمعی برزنتی با قابلیت ضد آب بهره می برد. پارچه ای که هنگام بارش باران و با ورود گرد و غبار می توان از آن استفاده کرد. نحوه نصب و راه اندازی این چادر نیز به صورت عصایی می باشد.

چادر مسافرتی توری هلال ایران. محصولی فوق العاده که برای جریان یافتن هوا و نورگیر شدن چادر  از پارچه ترکیبی از توری و شمعی ساخته شده است. این محصول دارای دو پنجره در قسمت پشتی و کناری چادر است که با استفاده از زیپ قابل باز یا بسته شدن است. همراه این کالا یک ساک همراه وجود دارد که تمامی اجزاء آن از قبیل پارچه چادر، میله ها و میخچه های نگهدارنده درون آن قرار می گیرند و حمل آن را فوق العاده ساده تر می کند. ظرفیت این چادر هشت نفر می باشد و برای خوابیدن چهار نفر به صورت همزمان می توان از ان استفاده نمود.

 نوع عصایی
 طول 260 سانتی متر
 عرض 260 سانتی متر
 ارتفاع 290 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه توری (روکش شمعی مجزا)
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت هلال
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای پوشش اضافی از نوع پارچه شمعی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

داشتن یک چادر مسافرتی در یک سفر شاید چندان ضروری نباشد اما داشتن یک چادر مناسب به شما کمک خواهد کرد که از سفر لذت بیشتری ببرید و نگران جا و مکان نباشید.یکی از انواع این چادر ها ،چادر مسافرتی توری با روکش شمع محصولی متفاوت از شرکت تولیده میباشد که در مدت کم عرضه مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته و فروش فوق العاده ای داشته.دلیل این استقبال را میتوان در عوامل متعددی جستجو کرد.عواملی مانند ظاهر جالب و جنس بدنه ی عالی که بسیار مقاوم بوده و قیمت آن که در مقایسه با دیگر چادر های مسافرتی که ایده آل میباشد.همچنین حمل و نقل آن به سبب وزن کم و ابعاد مناسب به سادگی انجام میگیرد.این چادر مسافرتی  8 نفره دارای روکش برزنتی است که  با فناوری جدیدی ساخته شده و دارای ویژگی های منحصر به فردی میباشد که در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تک تک این ویژگی ها بپردازیم.با ما همراه باشید.

ابعاد :

این چادر مسافرتی دارای ابعاد 260 سانتی متر طول و عرض میباشد که در کنار این ابعاد ارتفاع 290 سانتی متری آن بسیار مناسب در نظر گرفته شده است.دلیل این ابعاد این است که این چادر مسافرتی به منظور استفاده همزمان  8 نفر طراحی شده است.این ظرفیت از سوی شرکت تولید کننده به صورت رسمی اعلام شده است اما طبق تست های انجام شده توسط همکاران ما ،ظرفیت آن تا 10 نفر به صورت نشسته  رسیده است بدون اینکه کوچکترین مشکلی در فضای داخلی آن به وجود بیاید که البته در صورتی که بخواهید در آن دراز بکشید طبیعتا ظرفیت آن به 5 نفر میرسد.همچنین این ابعاد برای کمپ های دوستانه و طولانی مدت که در آنها تعداد نفرات زیاد میباشد بسیار مناسب است.این محصول به صورت شیب دار میباشد که در بالاترین ارتفاع داخلی ابعاد آن کمتر میشود اما در قسمت کف تا حداکثر فضا را استفاده کنید.همچنین این محصول وزن زیادی نداشته به همین دلیل جابجا کردن آن مشکلی نخواهد داشت و با وجود ساک مخصوص برای حمل و نقل ،جابجایی حتی ساده تر خواهد شد.

جنس بدنه :

جنس هر محصول دارای اهمیت فوق العاده ای میباشد که یکی از فاکتور های اصلی هر خریدار داشتن جنس عالی میباشد.شرکت تولید کننده این چادر مسافرتی نیز به اهمیت این موضوع دقت کرده و آن را به گونه ای ساخته که مورد رضایت بسیاری از خریداران قرار گرفته است.بدنه این چادر مسافرتی به دو قسمت مجزا تقسیم میشود. از پارچه ای توری با مقاومت اولیه برای جنس داخلی استفاده شده است و روی این پارچه یک روکش شمعی مجزا کشیده شده است که بسیار خلاقانه بوده و پایداری و مقاومت این محصول را تا حد زیادی افزایش داده است.به کمک این ترکیب میتوانید این محصول را در هر محیطی استفاده کنید اما بهتر است که یک زیر انداز برای جلوگیری از خطرات احتمالی که ممکن است برا اثر برخورد اشیای تیز و فلزی به چادر وارد شود استفاده کنید و با اینکار عمر مفید چادر را اقزایش دهید.در غیر این صورت هم مشکلی برای استفاده از آن نخواهید داشت.زیرا در صورت خرابی یا پارگی این چادر مسافرتی میتوانید از بسته ی تعمیری همراه آن استفاده کرده و اقدام به تعمیر چادر کنید.همچنین جنس این محصول به گونه ای میباشد که انعطاف پذیری بالای داشته و به سادگی قادر به بسته بندی آن خواهی بود.در کنار این ویژگی میتوان گفت که علاوه بر استفاده های معمولی ، در مقابل شرایط آب و هوایی نامناسب و بارانی یا طوفانی دوام بالایی داشته و به آن آسیبی نخواهد رسید.به علاوه قابلیت ضد آب بودن آن نیز بسیار کاربردی بوده و  در صورت برخورد آب مشکلی به وجود نخواهد آمد و طراحی شیب دار این چادر هم به کمک آمده و آب روی آن حمع نخواهد شد.

طراحی :

طراحی یک چادر مسافرتی علاوه بر زیبایی ای که به آن میبخشد باعث استحکام چادر خواهد شد و یکی از اولین ویژگی هایی است که هر خریدار به آن توجه دارد.حتی یک محصول با کیفیت اگر طراحی جالبی نداشته باشد توجه کسی را جلب نخواهد کرد.منظور از طراحی صرفا ظاهر محصول نیست و شکل و حالت آن را نیز دربر میگیرد.در خصوص این محصول میتوان گفت که این چادر به صورت مربعی طراحی شده و بهترین شکل ممکن برای یک چادر مسافرتی نیز همین شکل مربع میباشد.درب ورودی آن به صورت بیضی میباشد و رفت و آمد به آن به راحتی انجام میشود و باز و بسته شدن آن توسط یک زیپ صورت میگیرد.این چادر مسافرتی توسط میخ و طنابی که به همراه دارد به زمین محکم میشود و تعادل خود را حفظ خواهد کرد.همچنین اطراف این چادر پنجره هایی قرار داده شده که برای ورود و خروج هوا و همچنین ورود نور میباشند و در صورت تمایل میتوانید آنها را بپوشانید.این پنجره ها هنگام باز بودن نیز دردساز نخواهند بود زیرا داری تور میباشند که از ورود حشرات جلوگیری خواهد کرد.

جمع بندی :

این چادر مسافرتی با ابعاد مناسبی تولید شده و دارای رنگ بندی های جالبی میباشد که میتوانید بر اساس سلیقه خود یکی از آنها انتخاب کنید و در این خصوص آزادی انتخاب فراوانی دارید.این نوع محصول برای استفاده ی 8 نفر در نظر گرفته شده که در صورت لزوم تا 10 نفر هم میتوانند از آن استفاده کنند.ضد آب  و مقاوم بودن آن کاربردی است که سبب میشود در بدترین شرایط آب و هوایی بتوانید از آن استفاده کنید که با توجه به این ویژگی های ذکر شده میتوانید یک کمپ دوستانه لذت بخش را تجربه کنید.همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل در راه اندازی آن میتوانید به DVD آموزشی مراجعه و یا با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس حاصل کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...