چادر مسافرتی با تخت و کیسه خواب مجزا

bestway 67385

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی با تخت بادی کیسه خواب دار بست وی یکی از بهترین محصولات سفری و خانگی این شرکت برای سنین مختلف بخصوص بزرگسالان بوده که دارای ظرفیت یک نفره می باشد. محصولی ابداعی از شرکت بست وی که می تواند یکی از بهترین گزینه های مخصوص مسافرت های طولانی نیز باشد. این کالا دارای چادری با ابعاد مناسب همراه با یک پنجره و درب بزرگ بوده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی ضد نور می باشد. چادری که در رنگبندی های مختلفی تولید شده و قابلیت مقاومت در هر نوع شرایط جوی را خواهد داشت. این چادر همچنین به صورت عصایی توسط فریم های آلومینیومی ضد زنگ راه اندازی می شود. اما همراه این چادر یک تخت بادی مقاوم با پایه های مجزا قرار داده شده است. تختی که ساخته شده از جنس PVC با روکش مقاوم پلی استر بوده که توسط هر نوع پمپ بادی راه اندازی می شود. این تخت بر روی خود یک بالش بادی مجزا نیز داشته که از طراحی مواج برخوردار است. اما یکی از ویژگی های بسیار خوب این تخت بادی داشتن پایه های آلومینیومی مقاوم و ضد زنگ بوده که می تواند به این تخت ارتفاع دلخواه را شامل کند. این پایه ها از یک رویه برزنتی نیز به شکل سرخود بر روی خود بهره مند هستند. تخت نیز توسط قفل های پلاستیکی به این پایه ها متصل می شود. علاوه بر این یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب دیگر این تخت داشتن کیسه خواب سرخود بر روی آن بوده که می تواند محافظ و گرم کننده مناسبی برای فرد مصرف کننده باشد.کیسه خوابی که توسط زیپ های متصل به بدنه باز و بسته می شوند. این محصول یکی از پر طرفدار ترین و مناسب ترین وسیله های مسافرتی یک نفره می باشد.

 نوع عصایی
 طول 193 سانتی متر
 عرض 78.5 سانتی متر
 ارتفاع 151.9 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 نوع تخت کیسه دار
 جنس تخت PVC با روکش پلی استر
 جنس پایه تخت آلومینیوم ضد زنگ
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 12 کیلوگرم
 دارای تخت با کیسه خواب
 دارای پایه های ضد زنگ برای تخت
 دارای بالش بادی مجزا برای تخت
 قابلیت جداسازی پایه ها از تخت
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، پایه های تخت ، بالش بادی

چادر مسافرتی با تخت و کیسه خواب  یکی از بهترین چادر های سفری سبک ساخت شرکت بست وی و با قابلیت راه اندازی سریع بوده که دارای جدید ترین طراحی بدنه می باشد.برای سفر های طولانی مدت تک نفره معمولا جای خواب میتواند بسیار دردسر ساز شود.این چادر مسافرتی باعث شده تا دیگر نگران این دردسر ها نباشید و به راحتی بتوانید از آن برای خوابیدن استفاده کنید.داشتن ابعاد مناسب و وزن سبک آن جابجایی آن را ساده تر کرده است و نیز با توجه به جنس و طراحی عالی  بدنه خود در سفر های معمولی و تفریحی بیشتر استفاده می شود.در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی های این محصول بپردازیم پس با ما همراه باشید.

 

ابعاد و ظرفیت:

این چادر مسافرتی  بست وی  دارای ابعادی معادل 193 سانتی متر طول و  78.5 سانتی متر عرض بوده و در کنار اینها دارای ارتفاعی 151.9 سانتی متری می باشد. ابعاد ذکر شده برای ظرفیت یک نفر طراحی شده است که به راحتی در آن جا میگیرد و بسیار راحت میباشد. کم بودن ارتفاع باعث می شود تا چادر کمتر در معرض باد های شدید قرار بگیرد و پیدا کردن جای مناسب برای آن آسوده تر شود.یکی از ویژگی های بسیار خوب این تخت بادی داشتن پایه های آلومینیومی مقاوم و ضد زنگ بوده که می توانید آن را در ارتفاع بالاتری از زمین قرار دهید که این ویژگی برای استفاده در جاهایی که سطح زمین ممکن است به بدنه کسیه خواب آسیب بزند بسیار ویژگی کاربردی ای است.اما وزن این کالا نیز حدود 12 کیلوگرم بوده که شاید در  نگاه اول زیاد به نظر برسد اما این وزن کمک میکند تا چادر متعادل شود و بتوان از آن در شرایط باد و طوفان استفاده کرد.. با این وجود حمل این کالا با داشتن ساک حمل بسیار راحت میباشد.

 

طراحی :

طراحی این کیسه خواب بسیار ساده شکل گرفته است و  به صورت مستطیلی شکل طراحی شده.این مدل کمک کرده است که هنگام دراز کشیدن در آن مشکلی در اندازه آن به وجود نیاید.این کیسه خواب را میتوانید روی یک تخت گذاشته که با اینکار از سطح زمین فاصله میگیرید  تخت نیز توسط قفل های پلاستیکی به این پایه ها متصل می شود. علاوه بر این یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب دیگر این تخت داشتن کیسه خواب سرخود بر روی آن بوده که می تواند محافظ و گرم کننده مناسبی در شب های سرد و یا بارانی باشد.این چادر مسافرتی همچنین دارای  پنجره هایی میباشد که در اطراف آن تهبیه شده اند و دید شما به اطراف را باز خواهند کرد و در شرایطی که قادر به حرکت نیستید میتوانید در چادر مانده و منظره اطراف را بنگرید..اما روش راه اندازی این محصول به صورت فنری بوده که توسط فریم های مخصوصی که در داخل بدنه به کار رفته صورت می گیرد. همچنین رنگبندی داخل و خارج بدنه هم در زیبایی آن بسیار موثر بوده و زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

 

جنس بدنه :

این چادر مسافرتی  دارای جنس بدنه ای از پارچه شمعی برزنتی بوده که بسیار با کیفیت بوده و از ضخامت خوبی برخوردار است. این بدنه در برابر شرایط جوی مختلف بخصوص در برابر نور و حرارت آفتاب مقاوم بوده و در آب و هوای بارانی نیز میتواند مورد استفاده قرار بگیرد یکی از ویژگی های خوب این جنس بدنه انعطاف آن بوده که به راحتی امکان جمع و باز کردن آن را برای مصرف کننده فراهم میکند. اما قسمت پایه یا همان فریم های بدنه نیز از نوع آلومینیوم منعطف بوده که تا درصد بالایی قابلیت انعطاف خواهند داشت. این فریم ها در برابر آب و هوای مختلف مقاومت بالایی داشته و به هیچ عنوان زنگ زدگی نخواهد داشت. انعطاف بالای آن به هیچ وجه در خم شدن فریم ها تاثیری نخواهد داشت.این فریم های منعطف پایه های نگهدارنده بدنه محسوب شده که قادر است در مدت زمان بسیار کمی این محصول را راه اندازی کند.

 

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

برای راه اندازی این چادر فنری کافیست آن را از ساک حمل خود خارج کرده و سپس آن را در محلی مناسب و مطمئن باز کنید تا شکل کامل را به خود بگیرد.در ابتدا و در صورت نیاز میتوانید از پایه های نگه دارند برای ارتفاع گرفتن از سطح زمین استفاده کنید.سپس کیسه خواب را روی تخت گذاشته و توسط قفل های موجود آن را به تخت محکم کنید که با این کار کیسه خواب روی تخت سفت میشود و تعادل خود را حفظ خواهد کرد.-حالا کیسه خواب آماده استفاده میباشد.برای جمع کردن بدنه نیز کافیست  قفل هارا باز کرده و تمام این مراحل را به صورت برعکس طی کنید.در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوال میتوانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...