چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره تابستانی

ch 7109

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره تابستانی محصولی به فضای داخلی به اندازه کافی بزرگ برای خانواده ها بوده که طوری که در زمان نشستن برای 8 نفره و در زمان خواب مناسب 5 نفر همزمان می باشد. این محصول با کیفیت بالا و ظاهری جدید تولید شده به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی در میان علاقمندان به سفر به محبوبیت بالایی دست یابد. جنس بدنه این محصول از پارچه پلی استر بوده و روکش آن از دوخت مقاوم و دولایه و یک پسب ضدآب برخوردار می باشد. این جنس بدنه از ماندگاری بسیار زیادی برخوردار بوده اما توجه داشته باشید استفاده از این محصول برای فصول گرم سال و فصل تابستان مناسب است. زیرا بدنه آن در برابر وزش باد شدید و یا بارندگی برف و باران مقاوم نخواهد بود. اما می توانید در تماس با رطوبت بالا مانند مناطق جنگلی و ساحلی از این چادر مسافرتی استفاده کنید. ظاهری محصول از پشتی گنبدی شکل برخوردار بوده که فضایی با هوای مطبوع را در فصول گرم سال برای شما مهیا خواهد کرد. سازه های هیدرولیکی این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس بوده که تاثیر بالایی بر میزان وزن بدنه و همچنین استحکام ستون ها دارد. اگر قصد سفر در فصل تابستان را دارید توصیه می کنیم به نمایندگی اینتکس مراجعه و این چادر مسافرتی اتوماتیک را خریداری نمایید.

نوع اتوماتیک
 طول 260 سانتی متر
 عرض 260 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 5 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس و استیل
 اتوماتیک 
 دوپوش
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 ظرفیت دراز کش5 نفر
 ابعاد بسته بندی: 106 در 19 در 19 سانتی متر
 دارای روکش PVC در پنجره ها
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره تابستانی ch 7109 چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره تابستانی را به جرات می توان یکی از با کیفیت ترین چادرهای مسافرتی سال 2019 دانست که با توجه به ساختار بدنه استاندارد و همچنین مواد تشکیل دهنده مرغوبی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران سفر و کمپینگ باز کند .

این چادر مسافرتی اتوماتیک ظرفیتی بالغ بر 5 نفر به صورت خوابیده را درون خود جای می دهد و با توجه به ظرفیتی که دارد مناسب برای استفاده در سفرهایی با تعداد نفرات بالا می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نمایید و در خرید چادر مسافرتی مناسب برای سفر و کمپینگ در مناطق آب و هوایی مختلف اقدام به راهنمایی شما کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

طراحی مهندسی شده چادر مسافرتی طراحی مربعی شکل این چادر مسافرتی به همراه رنگبندی ایده آل آبی که برای آن در نظرگرفته شده است به خوبی توانسته این محصول را به یکی از پر طرفدارترین چادرهای مسافرتی در میان طرفداران کمپینگ و سفر بدل کند . این محصول دارای درب بزرگ در بخش جلویی خود می باشد و در طرفیت آن پنجره هایی نسبتا بزرگ تعبیه شده است که توسط توری پوشانده شده است و پوشش پی وی سی پنجره ها نیز به صورت کرکره ای به سمت پایین جمع می شود . در قسمت بالای درب ورودی این محصول پوششی دو لایه قابل نصب است که در مواقع بارش باران می تواند از ورود آب به داخل محصول به خوبی جلوگیری به عمل آورد .

این چادر مسافرتی همچنین دارای ساک حمل می باشد که توسط آن به راحتی قابل جا به جایی در مسافت های طولانی نیز است . جنس بدنه با کیفیت بالا پوشش تشکیل دهنده بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر مرغوب می باشد که از جمله مزیت های آن می توان به مقاومت ایده آل در برابر اشعه فرابنفش نام برد . همچنین مقاومت این نوع پارچه در برابر فشار و ضربه نیز به شدت بالا است و از این رو این محصول را به محصولی مقاوم در شرایط نامساعد جوی تبدیل کرده است . اما از جنس پارچه تشکیل دهنده این چادر مسافرتی که بگذریم ، پایه های نگهدارنده این چادر مسافرتی از فایبرگلاس مقاوم و مستحکم تشکیل شده است که استحکام آن در برابر وزش بادهای شدید نیز غیر قابل انکار می باشد .

ظرفیت ایده آل برای کمپینگ های پرجمعیت در ابتدا باید گفت که ابعاد این چادر مسافرتی به طول 260 سانتی متر ، عرض 260 سانتی متر و ارتفاع 150 سانتی متر می باشد و ظرفیت آن در حالت درازکش 5 نفر و در حالت نشسته بالغ بر 8 الی 9 نفر است . این ظرفیت مناسب برای سفرهایی با تعداد نفرات بالا می باشد . لازم به ذکر است که این چادر مسافرتی قابلیت نگهداری زیر انداز در قسمت جلویی درب ورودی خود را دارد و از این رو تعداد نفرات بیشتری می توانند از این محصول در زمان کمپینگ بهره مند شوند . وزن سبک و راه اندازی در مدت زمان کوتاه راه اندازی چادرهای مسافرتی می تواند به یکی از دغدغه های خریداران آن ها بدل شده باشد . اما جای نگرانی ندارد ، زیرا این چادر مسافرتی دارای قابلیت راه اندازی اتوماتیک می باشد و در مدت زمان کوتاهی می توانید آن را به راحتی برپا کنید و از کمپینگ خود در کنار خانواده و یا دوستان لذت ببرید .

چادر مسافرتی 5 نفره تابستانی دارای وزنی بالغ بر 7 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و همچنین با توجه به ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی در مسافت های طولانی است .

لازم به ذکر است که ابعاد بسته بندی این چادر مسافرتی برابر با 106 در 19 در 19 سانتی متر می باشد که نشان از جمع و جور بودن بسته بندی آن دارد . اگر قصد سفری به یاد ماندنی در تابستان به همراه خانواده و یا دوستان را دارید پیشنهاد ما به شما چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره تابستانی می باشد که در رنگبندی متنوع در فروشگاه تهران اینتکس موجود می باشد و همین حالا می توانید اقدام به خرید آن نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...