چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره آکسفورد

ch 3237

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره آکسفورد قابل حمل با راه اندازی فوری مناسب مناطق ساحلی و کوهستانی بوده که با امکان موارد استفاده متنوع طراحی شده است. جنس بدنه محصول از پارچه آکسفورد با خاصیت ضدآب بودن دو برابر نسبت به نمونه های مشابه و تونایی ذخیره سازی دمای مطبوع داخلی در مناطق سردسیر می باشد. پوشش دوم محصول نیز از پارچه پلی استر بوده که به دلیل ساختار پرتابل آن شما می توانید به عنوان یک آلاچیق پیش ساخته نیز از آن استفاده کنید. این چادر مسافرتی با فضای راحت مطلوب داخلی و کیفیت پایدار و امکان راه اندازی با سهولت طراحی شده است. به همین دلیل در روز های بارانی می توانید در زمانی کوتاه محصول را راه اندازی و خود را در محلی ایمن قرار دهید. با استفاده از این محصول می توانید از اوقات فراغت و سفر های خارج شهر خود نهایت لذت را ببرید. البته به دلیل پنجره های بزرگ و دو عدد درب تعبیه شده بر روی بدنه در روز های افتابی و یا فصل تابستان می توانید از تهویه مطبوع هوا در بخش داخلی محصول بهره مند شوید. این چادر مسافرتی دارای ساک حمل با طراحی بدنه شمابه کوله پشتی بوده تا در زمان کوهپیمایی، طبیعت گردی و .... به راحتی این محصول را به همراه ببرید. برای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک آکسفورد می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوع اتوماتیک
 طول 200 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه آکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 83 در 18 در 18 سانتی متر
 دارای روکش PVC در پنجره ها
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره آکسفورد

برای داشتن یک تجربه عالی در زمان اقامت داخل طبیعت در هر یک از شرایط اب و هوایی و نقاط مختلف کشور از جمله کوهستان و جنگل و کویر و.... نیاز به تهویه تجهیزات کمپینگ استاندارد دارید که در این بین چادر مسافرتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این وسیله سفری برای کوهنوردان در واقع یک خانه متحرک بوده که درهر نقطه از طبیعت که تمایل داشته باشیند می توانند آن را راه اندازی کنند. اگر شما یک خانواده کوچک هستید و یا با تیم های کوهنوردی به گردش می روید ما به شما چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره آکسفورد را توصیه می کنیم. در ادامه این قسمت می توانید با مشخصات کامل این محصول جذاب اشنا شوید. پس ب ما همراه باشید.

قسمت های مختلف چادر مسافرتی

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره آکسفورد متشکل از یک چادر مسافرتی داخلی و یک چادر مسافرتی خارجی بوده که بخش خارجی آن در واقع یک الاچیق پیش ساخته به شمار می رود. طراحی ظاهری چادر داخلی از یک فضای مربع شکل تشکیل شده که گنجایش 3 نفر بزرگسال را برای زمان خواب دارد. این فضای داخلی دارای 2 عدد درب برای رفت و امد اسان و مجهز به 2 عدد پنجره بر روی دیواره ها می باشد. تمامی این بخش ها به همراه هواکش سقف دارای توری هستند تا بتوانند از شدت تابش نور خورشید در روز های افتابی کم کرده همچنین شما را به دور از پشه و سایر حشرات نگه دارند. این نوع طراحی فضای داخلی موجب شده تا شما در زمان اقامت در این فضا از هوای مطبوع و تازه بهره مند شده و نور کافی داشته باشید. بر روی بخش سقف محصول یک قلاب برای اویختن لامپ و یا فانوس در زمان شب تعبیه شده است.

بخش چادر مسافرتی خارجی محصول یک الاچیق پیش ساخته بوده که از سازه های اتومات با راه اندازی فوری برخوردار بوده که امکان استفاده به صورت مجزا را دارد. شما می توانید در محیط ساحل از این الاچیق مجزا استفاده کنید. همچنین در روز های سرد و بارانی این الاچیق پیش ساخته را بر روی چادر داخلی قرار داده تا علاوه بر حفظ گرمای دمای داخلی از ورود اب و رطوبت به محوطه اصلی جلوگیری شود. این چادر مسافرتی برای حمل و جا به جایی اسان از یک ساک حمل برخوردار بوده تا بتوانید در زمان پیاده روی در طبیعت به راحتی آن را جا به جا کنید.

کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

این چادر مسافرتی از قسمت های مختلفی تشکیل شده که هر یک از جنس متفاوتی برخوردار هستند. روکش اصلی بدنه محصول از بهترین نوع پارچه آکسفورد تولید شده که یک پارچه سه لایه با میزان ضداب بودن بسیار بالا می باشد. بخش کف چادر مسافرتی برای اجتناب از ورود رطوبت و یا آب به داخل محصول از پلی استر دولایه تولید شده است. پوشش دوم این چادر مسافرتی نیز از نوع پلی استر می باشد. سازه های اتومات محصول را از مرغوب ترین نوع فایبرگلاس با استحکام بالا و وزن کم همچنین ساختار حالت پذیر تولید کرده اند. این نوع جنس بدنه به راحتی در برابر تابش مستقیم نور خوشید و همچنین وزش باد و کاهش دما مقاوم مانده و مناسب استفاده در زمان بارندگی نیز می باشد. شما می توانید با اسودگی خاطر این چادر مسافرتی را در تمامی فصول سال به همراه داشته باشید.

راه اندازی و روش های مراقبت از چادر مسافرتی

برای استفاده از این محصول ابتدا لازم بوده یک فضای مسطح پیدا کرده که عاری از اجسام نوک تیز مانند سنگ باشد. سپس محصول را از ساک حمل خارج کرده و در این محیط کاملا کنید. در داخل ساک حمل یک دفترچه راهنمای تصویری برای راه اندازی از محصول قرار داده شده است. طبق مشاهدات خود ابتدا سازه های پیش ساخته چادر مسافرتی را از یکدیگر باز کرده سپس در شیار های تعبیه شده بر روی روکش اصلی فرو ببرید. این محصول در زمانی کمتر از 5 دقیقه برای استفاده شده اماده خواهد بود.

برای حفظ کیفیت و طول عمر محصول از فرو کردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه و یا پرش و وارد کردن ضربه سنگین به سازه های آن جدا خودداری کنید. همچنین با توجه به قابل اشتعال بودن روکش بدنه ، از نزدیک کردن آن به حرارت بالا و اتش بپرهیزید.

جمع بندی

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره آکسفورد محصولی مناسب و کوچک با امکان راه اندازی سریع و دارای ساختاری طبی و ایمن می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این چادر مسافرتی و سایر تجهیزات کمپینگ را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...