چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره ضدآب

CORE 2387

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره ضدآب از جمله حرفه ای ترین چادر های مسافرتی سایز بزرگ بوده که با بالاترین میزان کیفیت و داوم بدنه طراحی شده تا فضای داخلی برای خوابیدن 12 نفره را در اختیار شما قرار می دهد. این چادر مسافرتی از بدنه ای با جنس مرغوب پلی استر طراحی و تولید شده است. این روکش بدنه ضدآب بوده و با توجه به روکش دوم پلی اورتان موجب شده تا بتوانید در تمامی شرایط اب و هوایی و در فضاهای مختلف از جمله کوهستان و جنگل و... استفاده کنید. این محصول زیبا از تعداد 6 عدد پنجره و دو عدد درب بزرگ بخوردار بوده که تمامی این بخش ها دارای توری pvc هستند. به همین دلیل بوده که بخش داخلی چادر مسافرتی از نور کافی و گردش ازادانه هوا برخوردار می باشد. این چادر مسافرتی وزنی کم داشته و با توجه به نوع سازه های اتوماتیک آن در کمترین زمان ممکن راه اندازی خواهد شد. در بخش سقف محصول یک هواکش بوده که دارای پوشش اضافی برای زمان بارندگی و یا استفادهدر مناطق سردسیر می باشد. این چادر مسافرتی دارای بخش داخلی تفکیک شده به صورت مجزا بوده که فضای داخلی را به یک نشیمن و دو عدد اتاق خواب تقسیم کرده است. لازم به ذکر بوده برای سازه های محصول از جنس بدنه فایبرگلاس استفاده می شود. برای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک می توانید به فروشگاه رسمی اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع اتوماتیک
 طول 548 سانتی متر
 عرض 304 سانتی متر
 ارتفاع 204 سانتی متر
 ظرفیت12 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر 
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 6
 
سایر ویژگی ها
 ساخت شرکت CORE
 ظرفیت دراز کش 12نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره ضدآب

چادر مسافرتی  اتوماتیک 12 نفره ضد آب دارای طراحی خاص با ساختاری ویژه جزو چادر های مسافرتی برای مصرف خانواده های بزرگ می باشد که در رنگبندی زیبا مورد پسند افراد مختلف قرار می گیرد. این چادر مسافرتی باکیفیت با قابلیت هایی که دارد برای استفاده در مکان های پر باران و همچنین جنگل ها مناسب است و می توان با جمع آوری آن به راحتی برای تفریح های خود آن را همراه خود برد. با بررسی بیش تر این چادر مسافرتی که برای استفاده خانواده و یا جمع های دوستانه طراحی و تولید شده است می توان با دید بازتر این محصول را خریداری نمود.

بخش های مختلف چادر مسافرتی 12 نفره ضد آب

این چادر مسافرتی از سه بخش تشکیل شده است که یکی فضایی برای قرار دادن وسایل همراه برای مسافرت است و دو بخش دیگر که اتاق های این چادر مسافرتی را تشکیل می دهند. هر کدام از این بخش ها را می توان در زمان لازم به صورت مجزا جمع آوری نمود و از قسمت های دیگر استفاده کرد. هر کدام از این بخش ها دارای پنجره برای عبور و مرور هوا و همچنین ورود نور کافی به درون چادر مسافرتی می باشند. همچنین این چادر مسافرتی دارای دو درب بزرگ است که برای رفت و آمد آسان تمامی افراد تعبیه شده است. هر کدام از این درب و پنجره ها دارای توری برای جلوگیری از ورود حشرات هستند و برای استفاده در محل هایی که دارای حشرات فراوان است مناسب می باشد. این محصول زیبا دارای وزن کمی می باشد که برای حمل و نقل مشکلی را پیش نمی آورد. از آنجایی که سقف این چادر دو پوش است و دارای یک پوشش اضافه می باشد برای زمان هایی که باران شدید می بارد نیز مقاوم بوده و از ورود آب جلوگیری می کند.

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره ضد آب

نوع عملکرد این محصول باکیفیت به صورت اتوماتیک می باشد سازه های آن از جنس فایبرگلاس است که سبک بوده و از جنسی بادوام و باکیفیت بوده که در زمانی بسیار کوتاه راه اندازی و نصب می شود. در زمانی که قصد جمع آوری و حمل محصول را داشته باشید می توانید به راحتی با توجه به سازه های اتوماتیک آن جمع شده و در ساک خود قرار گرفته شود.

وسایل همراه چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره ضد آب

در هنگام خرید این محصول یک بسته بندی به شما تحویل داده می شود که درون آن وسایل جانبی وجود دارد و برای استفاده از چادر مورد نیاز است. یکی از مهم ترین وسیله ای که به همراه چادر مسافرتی به شما تعلق می گیرد دفترچه راهنما برای نصب آسان این محصول است که تمامی مراحل درست نصب را شرح داده است به علاوه یک سری میخ و طناب برای نصب وجود دارد که لازمه راه اندازی این چادر مسافرتی باکیفیت می باشد. با وجود این وسایل اضافه که در بسته بندی چادر مسافرتی چای دارد نصب چادر امکان پذیر می شود و می توان در مدت زمان بسیار کوتاه آن را مورد استفاده قرار داد. یکی دیگر از وسایلی که به منظور حمل راحت چادر مسافرتی طراحی و ساخته شده است و به همراه چادر ارسال می شود ساک حمل محصول است که برای جابه جایی و انتقال و همچنین بردن چادر به مسافرت ها و تفریح های دست جمعی و خانوادگی موجود می باشد. در هنگامی که چادر مسافرتی را احتیاج نداشته و می خواهید آن را جمع کنید نیز با قرار دادن آن درون ساک حمل می توانید برای مدت طولانی نیز این محصول را درون محلی به صورت انباری قرار دهید.

روش خرید چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره ضد آب

در صورت احتیاج به چادر مسافرتی باکیفیت و باقیمتی مناسب می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نموده و چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره ضد آب خریداری نمود تا در کم ترین زمان ممکن به درب منزل شما ارسال شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...