پمپ تصفیه نمکی اینتکس

intex 58812

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ تصفیه آب نمکی اینتکس نوع دیگری از پمپ های تصفیه قابل حمل این شرکت که برای استخر های پیش ساخته زیر 15 متر ساخته شده است. این پمپ تصفیه قابلیت تصفیه آب تا 670 لیتر در ساعت را داشته و همچنین از قابلیت اتوماتیک بودن نیز بهره مند است. این دستگاه از ویژگی پخش کلر برخوردار بوده و می تواند تایمر شروع کار آن را به صورت دستی تنظیم نمود.

پمپ تصفیه استخر اینتکس با قابلیت پخش کلر در داخل آب ، و محفظه جای نمک برای ضد عفونی کردن آب استخر های پیش ساخته و اینتکس ، تصفیه آب : 670 لیتر در ساعت ، دارای صفحه و نشانگر دیجیتالی ، قابلیت تصفیه آب به صورت تایمر اتوماتیک و دستی ، با یکسال گارانتی ، بدون شلنگ و لوازم جانبی ، جنس بدنه از فلز آهن و پلاستیک پی وی سی فشرده ، برند : اینتکس ، دارای سیم بلند، دارای خازن جهت نوسان برق ، مناسب برای استخر های اینتکس تا ابعاد 15 متر مربع ، خرید و سفارش این کالا 02144221970.

 نوع
 نمکی
 قدرت تصفیه
 670 لیتر
 وزن
 17 کیلوگرم
 نوع کاربری
 استخر های زیر 15 متر
 جنس بدنه
 آهن و پلاستیک فشرده
 ولتاژ کاری
 220 ولت
 خازن نوسان برق
 
 قابلیت پخش کلر
 
 قابلیت اتوماتیک
 
 سایر ویژگی ها
  ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت تنظیم تایمر به صورت دستی و اتوماتیک
 دارای نمایشگر نشان دهنده وضعیت
 دارای گارانتی
 اقلام همراه
 دفترچه راهنما

 

پمپ تصفیه نمکی اینتکس از دیگر پمپ های تصفیه ای مدرن تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد . این پمپ تصفیه همانگونه که از اسم آن پیداست از نمک برای تصفیه استفاده می شود . نمک یکی از بهترین عنصرها برای تصفیه و پاک سازی آلودگی ها در آب می باشد از این رو در این دستگاه نیز از آن بهره گرفته اند . از این پمپ های تصفیه ای برای تصفیه ی آب استخر ها استفاده می شود چرا که تعویض مداوم آب غیر عقلانی خواهد بود و موجب هدر رفتن آب می شود ، برای اینکه حجم آب استخر ها بسیار زیاد است . از طرفی نیز آب پس از ثابت ماندن و استفاده از آن به مرور آلوده شده و نیاز است که آن را از آلودگی ها و میکروب ها پاک سازی کنید . اینجاست که پمپ های تصفیه ی آب به کمکمان می آید. این محصول می تواند حتی کلر به آب تزریق کند که باعث ضد عفونی شدن آب خواهد شد . در ادامه ی این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این دستگاه ، شما را در امر خرید پمپ تصفیه آب استخر مد نظرتان راهنمایی کنیم تا با اطلاعات کامل تر از ین محصول اقدام به خرید کنید . پس در ادامه همراه ما باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی این پمپ تصفیه ای بسیار مهندسی و مدرن است و با استفاده از محفظه ی نمکی اقدام به تصفیه می کند . این محصول از یک پمپ قوی برای مکش آب و نیز مخزن تصفیه که در آن فیلتر های نمکی وجود دارد ، تشکیل شده است . ورود و خروج آب در این دستگاه توسط لوله های پلاستیکی آن که خاصیت فنری دارند انجام می شود . این پمپ بادی دارای تایمر می باشد که می توان روند تصفیه را به صورت دستی و یا اتوماتیک انجام داد . بر روی آن نمایشگری تعبیه شده است که می توان از آن قسمت ، پمپ تصفیه ی آب را کنترل کرده و وضعیت کنونی آن را مشاهده کرد .کنترل دستگاه نیز با کلید های تعبیه شده بر روی پمپ میسر شده است . برای راه اندازی می توانید به دفترچه ی راهنمای محصول مراجعه کنید. این پمپ تصفیه کن قابلیت تزریق کلر به آب را نیز دارد که میتوانید به صورت اختیاری اینکار را انجام دهید و آب استخر خود را ضد عفونی کنید. برای این کار از  یک محفظه ی جداگانه که می توان آن را با یک شلنگ به دستگاه وصل کرد ، استفاده می شود. به دلیل وجود خازن در این پمپ ، نوسانات برق به خوبی  کنترل شده و از آسیب رسیدن به پمپ تصفیه جلوگیری میکند. 

جنس بدنه

جنس بدنه ی این پمپ تصفیه از آهن ساخته شده است . همانطور که می دانید آهن یکی از مقاوم ترین فلز ها می باشد . رویه ی آن نیز با یک پوشش ضد زنگ پوشیده شده است تا در مقابله با اکسایش به خوبی مقاومت کند . قسمت پایه ی دستگاه نیز از جنس پی وی سی فشرده شده است که مقاومت بالایی را در برابر تحمل وزن و نیز ضربه دارد . 

ابعاد ، وزن و قدرت

ابعاد این پمپ تصفیه آب کوچک می باشد یعنی به نسبت پمپ های تصفیه ی آب مشابه ، از اندازه ی کوچک تری برخوردار است و فضای کمتری را اشغال می کند.  وزن این محصول با توجه به بدنه ی آهنی و مقاوم آن به 17 کیلوگرم می رسد که با این تفاسیر نمی توان گفت بسیار سنگین است . پس به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد.  سرعت تصفیه این دستگاه 670 لیتر بر ساعت می باشد که نشان از قدرت بالای آن دارد . از این پمپ تصفیه های آبی اغلب در استخر های زیر 15 متر استفاده می شود و در استاندارد های این ابعاد می باشد.

جمع بندی 

همانطور که در مطلب بالا در مورد پمپ تصفیه نمکی اینتکس گفته شد به خصوصیات و ویژگی های آن پی بردیم . این پمپ تصفیه با طراحی مدرن و مهندسی ، تصفیه ی آب را با کمک نمک انجام میدهد . می تواند 670 لیتر را در یک ساعت تصفیه کند . این محصول دارای صفحه ی دیجیتال می باشد و با استفاده از کلید های تعبیه شده بر روی دستگاه می توان پمپ را کنترل کرد . همچنین می توان روند تصفیه را با استفاده از تایمر ، به صورت دستی و یا اتوماتیک انجام داد . این پمپ تصفیه قابلیت تزریق کلر به آب را دارد که میتواند روند ضدعفونی آب را بهبود ببخشد . وجود خازن در آن نیز نوسانات برق را به خوبی کنترل می کند . جنس بدنه ی آن از آهن و پایه هایش از پی وی سی فشرده تشکیل شده است که از مقاومت بالایی برخوردار هستند . وزن کلی این محصول 17کیلوگرم است . با وجود ویژگی های خاص و زیاد این پمپ تصفیه ی آب و نیز پرکاربرد بودن آن ، شرکت intex این محصول را با بالاترین کیفیت و قیمتی ارزان تر در فروشگاه اینترنتی خود قرار داده است تا شما عزیزان به راحتی آن را تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...