پمپ تصفیه با سیستم آب شور

28665EG

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

نوع دیگری از پمپ تصفیه آب با سیستم تنظیم شوری آب که ساخته شده توسط شرکت اینتکس بوده و از کیفیت بسیار بالایی بهره می برد. این محصول در واقع مانند یک ایستگاه کنترل قوی کننده کار کرده و هنگام عبور آب از درون آن به خوبی تصفیه کرده و شوری آن را نیز تنظیم می کند. در صورت عبور دادن آب های دریاچه نیز به خوبی تصفیه خواهد شد. داشتن یک نمایشگر دیجیتالی در آن به ما برای تشخیص وضعیت دستگاه بسیار کمک می کند.

پمپ تصفیه استخر با سیستم آب شور نوعی دیگر از پمپ های شرکت اینتکس است که دارای مقاومت و همچنین قدرت بالایی است و قابل استفاده در همه نوع استخر ها می باشد . این پمپ دارای صفحه ی نمایشگر بوده که در استفاده از پمپ به شما کمک بسیاری می کند .برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید .

 نوع
 کاتریجی
 طول
 35 سانتی متر
 عرض
 54 سانتی متر
 ارتفاع
 45 سانتی متر
 ظرفیت تصفیه
 56781 لیتر
 وزن
15 کیلوگرم 
 جنس بدنه
پلاستیک فشرده و آلومینیوم 
 ولتاژ مصرفی
220 ولت 
 قابلیت اتوماتیک
 
 سایر ویژگی ها
  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب انواع استخر های پیش ساخته
  دارای نمایشگر نشان دهنده وضعیت
  دارای گارانتی
  دارای سیستم تنظیم شوری آب
 اقلام همراه
 دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص

پمپ تصفیه با سیستم آب شور

پمپ تصفیه با سیستم آب شور از اقلام همراه و وسایل جانبی ساخت شرکت اینتکس می باشد که ان را به صورت جداگانه در سال جدید میلادی روانه بازار کرده است. کیفیت و نوع ساخت این محصول از مواردی است که در هنگام خرید به مصرف کننده کمک می کند تا انتخاب درستی داشته باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم نگاهی کامل به این محصول انداخته و ان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید......

اگر در منزل خود استخر پیش ساخته دارید و یا از اب شور استفاده می کنید حتما باید یک پمپ تصفیه داشته باشید که بتواند اب را به خوبی تصفیه کرده و به بهترین شکل ان را برای شما فراهم کند. در کنار محصولات زیادی که در بازار با این عنوان وجود دارد باید به این نکته اشاره کرد که کیفیت بالای این محصول و کارخانه تولید کننده این پمپ خود گواه از این مسئله است که کیفیت فوق العاده ای دارد. کار این محصول این است که جریان اب را دریافت کرده و پس از تصفیه ان را به بهترین نحو برای شما اماده کند.

در ارتباط با خصوصیات مهم این محصول باید در ابتدا عنوان کرد که این پمپ دارای سیستم تنظیم شوری اب می باشد که از خصوصیات مهم این محصول است. شما می توانید شوری اب را به حدی که دوست دارید تنظیم کرده و استفاده کنید. علاوه بر این ها این پمپ دارای نمایشگر نشان دهنده وضعیت می باشد که از دیگر خصوصیات خوب این محصول است. همان گونه که گفته شد از این پمپ شما می توانید در تمام استخر های پیش ساخته تو کار و رو کار استفاده کنید و از ان لذت ببرید.

از دیگر مواردی که باید به ان اشاره کرد این است که این پمپ دارای ولتاژ مصرفی 220 ولت می باشد که مظابق با جریان برق کشور ایران طراحی شده و می توانید به سادگی و بدون استفاده از تبدیل استفاده نمایید. هم چنین این محصول دارای وزن 15 کیلو گرم می باشد که وزنی معقول بوده و می توانید به سادگی ان را حمل و نقل کنید. هم چنین بهتر است که جای ثابتی را برای این پمپ در کنار استخر خود تعبیه کنید تا از تکان خوردن ان و جا به جایی های بی مورد جلوگیری شود تا اسیب نبیند. هم چنین برای مراقبت از این محصول بهتر است از ضربه زدن به ان جلوگیری کنید تا دچار افت کیفیت نشود.

علاوه بر این ها این پمپ دارای طول 35 سانتی متر و عرض 54 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این پمپ 45 ساتی متر می باشد. این ابعاد طبق استاندارد های جهانی ساخته شده است. هم چنین این کالا می تواند تا 56781 لیتر اب را تصفیه کند که میزان بالایی است. در کنار این موارد باید به جنس بدنه این پمپ هم اشاره کرد که از نوع پلاستیک فشرده و الومینیوم بوده و بسیار قوی و مستحکم طراحی و تولید شده است. در کنار این محصول دفترچه راهنما هم قرار گرفته است که می توانید از ان هم استفاده کرده و اموزش های لازم را فرا بگیرید. هم چنین در کنار این کالا شلنگ مخصوص هم قرار گرفته است که خیال شما را از این بابت راحت کرده است. اگر قصد خرید یک پمپ تصفیه با سیستم اب شور را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول با کیفیت را از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...