پمپ تصفیه فیلتری استخر پیش ساخته

28638 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ تصفیه آب فیلتریاستخر پیش ساخته محصولی با کیفیت و قدرت بالا برای استخر های پیش ساخته سایز کوچک. این دستگاه ساخته شده از پلاستیک مقاوم و فشرده بوده و با ولتاژ کاری 220 ولت انجام وظیفه می کند. این پمپ تصفیه قدرت مناسبی برای تصفیه آب داشته و وزن کلی آن به 2 کیلوگرم می رسد.

پمپ تصفیه فیلتر کاغذی مناسب برایاستخر های پیش ساخته و دیگر استخر ها می باشد . از این پمپ تصفیه دو شیلنگ به صورت ورودی و خروجی عبور می کند که عمل ورود آب به داخل پمپ را انجام می دهد و پمپ آب ورودی را تصفیه کرده و از طریق شیلنگ خروجی به داخل استخر هدایت می کند . این پمپ عمل تصفیه را به صورت معمولی انجام می دهد و برای انواع استخر ها نیز مناسب می باشد . 

نوع
 فیلتری
 ظرفیت تصفیه
 2006 لیتر در ساعت
 ولتاژ مصرفی 
 220 ولت
 نوع فیلتر
 فیلتر کاغذی یک تکه 
 وزن
 2 کیلوگرم 
 جنس بدنه
 پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 محل تخلیه و آبیاری
 دارد
 سایر ویژگی ها
  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته و بتنی
  دارای گارانتی
 اقلام همراه
 دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص

پمپ تصفیه فیلتری استخر پیش ساخته از دیگر پمپ های تصفیه ی فیلتر دار با کیفیت تولید شده توسط  شرکت اینتکس می باشد که اخیرا وارد بازار شد و توانست در همان ابتدا به فروش بالا دست یابد . این پمپ تصفیه بسیار مناسب برای استخر های از پیش ساخته ی سایز کوچک می باشد . همانطور که می دانید تعویض حجم بالای آب استخر ها کاری دشوار و پر هزینه است از این رو میبینیم که وجود پمپ های تصفیه برای هر استخری امری است حیاتی . با استفاده از این پمپ های تصفیه ی فیلتر دار هم در مصرف آب صرفه جویی می شود و هم در زمان و با توجه به قدرت بالای آن به راحتی می توان آب را از هرگونه آلودگی و عوامل میکروبی پاک کرد. در ادامه ی این مطلب قصد داریم تا با شرح بیشتر ویژگی های این پمپ تصفیه ، شما را راهنمایی کنیم تا با اطلاعات کامل تر اقدام به خرید پمپ تصفیه مد نظرتان بکنید . پس در ادامه همراه ما باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی این پمپ تصفیه بسیار مهندسی و مدرن می باشد که به صورت یک تکه ساخته شده است و با باز کردن در محفظه ی آن می توان فیلتر را درون آن قرار داد و یا آنرا عوض کرد . برای ورود و خروج آب به داخل پمپ تصفیه از طریق دو شلنگ تعبیه شده بر روی بدنه می توان این کار را کرد . بدین شکل که از آب توسط پمپ از طریق شلنگ ورودی وارد محفظه ی تصفیه شده و با عبور از فیلتر های کاغذی درون مخزن تصفیه شده تا از شلنگ خروجی به بیرون هدایت شود . بر روی بدنه درجه ای برای تنظیم و کنترل دستگاه تعبیه شده است که می توان سرعت تصفیه و نیز جریان عبوری آّب را کنترل کرد.

جنس بدنه

یکی از نکات مهمی که در امر خرید پمپ های تصفیه کن بعد از قدرت و طراحی ، کیفیت بالا و جنس بدنه ی محصول می باشد . چرا که هرجقدر بدنه مقاوم باشد طول عمر پمپ نیز بالاتر خواهد بود . جنس بدنه ی این پمپ تصفیه آب از جنس آلومینیوم تقویت شده می باشد که قدرت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و خاصیت ضد رنگ دارد و در برابر برخورد با رطوبت اکسایش نمی کند . از دیگر مزیت بدنه ی آلومینیومی که می توان به آن اشاره کرد وزن بسیار کم آلومینیوم در مقایسه با دیگر فلزات می باشد . از این رو وزن کم محصول باعث شده است تا جابجایی آن نیز به سهولت امکان پذیر باشد . قسمت کلاهک این پمپ نیز از پلاستیک فشرده ساخته شده است که بسیار مقاوم و با کیفیت است.

وزن و قدرت

ابعاد این محصول با توجه به دیگر پمپ های تصفیه آب استخر ، از اندازه های کوچک تری ساخته شده چرا که این محصول برای استخر های از پیش ساخته ی سایز کوچک طراحی و تعبیه شده است . از این رو وزن آن نیز کم تر می باشد . وزن کلی این محصول 2 کیوگرم است و جابجایی و نگهداری آن بسیار راحت است و فضای چندان زیادی را اشغال نمی کند . قدرت این پمپ تصفیه بر خلاف اندازه و وزن آن بسیار بالا می باشد و قادر است 2006 لیتر را در یک ساعت تصفیه کند . با این تفاسیر می توان به قدرت و کیفیت بسیار بالای این پمپ تصفیه ی بی نظیر پی برد.

جمع بندی

پمپ تصفیه فیلتری استخر پیش ساخته یکی از برترین پمپ های تصفیه کن شرکت اینتکس می باشد که در همان ابتدا به فروش بالا دست یافت . طراحی آن بسیار مدرن و مهندسی است و با استفاده از فیلتر های کاغذی یک تکه روند تصفیه را به بهترین شکل ممکن انجام میدهد . این پمپ تصفیه قادر است در هر ساعت 2006 لیتر آب را تصفیه کند که نشان از قدرت بالای این محصول دارد . جنس بدنه ی آن از آلومینیوم و پلاستیک فشرده است که مقاومت دستگاه را بسیار بالا برده و نیز وزن محصول را با توجه به بدنه ی آلومینیومی کاهش داده است . از این رو فروشگاه intex که استخر های از پیش ساخته را در فروشگاه خود قرار داده بود ، این پمپ های تصفیه آب که برای هر استخری بسیار کاربردی و ضروری است را نیز در لیست محصولات خود اضافه کرده است تا شما عزیزان این پمپ تصفیه را با بالاترین کیفیت و قیمتی ارزان تر تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...