شن پمپ تصفیه آب اینتکس

intex 29058

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شن تصفیه مخصوص پمپ های تصفیه شنی اینتکس محصولی بسیار با کیفیت و با قدرت پاک کنندگی بالا که مناسب تمام انواع استخر های پیش ساخته و حتی بتنی می باشد. محصولی که در درون خود از دانه های کریستالی و همچنین سیلیس بهره برده که باعث می شود تا علاوه بر پاک سازی سریع آب، عمل شفاف سازی را نیز انجام دهد.

شن تصفیه آب اینتکس مخصوص استخر های پیش ساخته اینتکس با قدرت پاک کنندگی بسیار بالا ، جهت تانکر های پمپ اینتکس ، با دانه های بسیار ریز ( کریستالی ) این شن تصفیه استخر اینتکسس ماندگاری بسیار بالایی دارد و مواد آن درجه یک میباشد ، از این شن تصفیه استخر میتوانید در پمپ های تصفیه استخر های سنتی و یا بتونی نیز استفاده کنید ، این محصول جهت آبهای کدر و جلبک های استخر استفاده میشود و آنها به طور کامل گند زدایی میکند ، هر کیسه آن به وزن 40 کیلوگرم است که مناسب برای تانکرهای اینتکس میباشد ، استفاده از این شن مخصوص تصفیه باعث میشود که آب داخل استخر به طور کامل شفاف و ذلال باشد ، و همچنین این کالا ساخته شده توسط شرکت اینتکس میباشد. سیلیس برای گرفتن کدری آب و همچنین املاح آن میباشد اگر قصد خرید شن تصفیه یا همان سیلیس را دارید با ما تماس بگیرید ، تهران اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران مرکز فروش لوازمات تصفیه آب و شن های مخصوص تصفیه در کشور.

 نوع
 کریستالی
 وزن
 40 کیلوگرم
 نوع کاربری
 انواع پمپ های تصفیه شنی 
 سیلیس
 
 شرکت سازنده
 اینتکس 
 سایر ویژگی ها
 بهترین نوع شن های تصفیه
 قدرت بالا در پاک کنندگی و شفاف سازی
 قابلیت از بین بردن جلبک آبی 
 دارای گارانتی
 اقلام همراه
 -

شن تصفیه آب اینتکس که تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد برای پمپ های تصفیه کن شنی قابل استفاده است . شرکت اینتکس یکی از بزرگترین و معروف ترین کمپانی ها در تولیدات پمپ های تصفیه آب استخر می باشد که انواع مختلفی از این پمپ ها را طراحی های مدرن و گوناگون روانه ی بازار کرده است  . پمپ های تصفیه کن که کاربرد بسیار زیادی در تصفیه کردن آب های استخر دارد با وجود فیلتر قادر به انجام روند تصفیه خواهند بود . فیلتر ها می تواند از نوع شنی ، نمکی و یا کاغذی باشند ، اما فیلتر های شنی یکی از مرغوب ترین فیلتر های تصفیه کن می باشد که اغلب مشتریان به دلیل کیفیت بالای این فیلتر ها در همان ابتدا پمپ های تصفیه با فیلتر های شنی می کنند . چرا که به خوبی توانسته است انتظارات خریداران را بر آورده کند . در ادامه ی این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر در مورد شن تصفیه کن شما را با این فلیتر ساز قدرتمند آشنا کنیم و ویژگی های آن را بیان کنیم. تا با اطلاعات بیشتر اقدام به خرید شن تصفیه آب مد نظرتان بکنید.

طراحی ، جنس ، کیفیت و وزن

این دانه های شنی از دانه های بسیار ریز کریستال تشکیل شده است که مخصوص استخر های از پیش ساخته ی اینتکس می باشد و می تواند با قدرت پاک کنندگی بسیار بالا ، درون تانکر های پمپی تصفیه کن قرار گیرد و روند تصفیه را به بهترین شکل انجام دهد . این شن های تصفیه دارای ماندگاری بسیار بالا می باشند چرا که مواد تشکیل دهنده ی آن درجه یک بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است . به  طور مداوم چندین بار روند تصفیه سازی را می توان با این شن ها انجام دهد . از این شن های تصفیه کن می توان در پمپ های تصفیه هم در استخر های از پیش ساخته و نیز استخر های بتنی یا سنتی با هر ابعادی میتوان استفاده کرد . این محصول در استخر هایی که از آلودگی و کثیفی زیادی برخوردار می باشند بسیار مناسب است چرا که به سهولت می تواند جلبک های استخر و نیز کدری آب را به خوبی گرفته و آب را زلال و با کیفیت کند . وزن هر کیسه های شنی آن به 40 کیلوگرم می رسد که مناسب تانکر های اینتکس می باشد . تانکر های پمپ اینتکس از ابعاد بزرگی برخوردار هستند و می توانند این حجم را درون خود جای دهند و نیز با این تفاسیر می توانند بزرگ ترین استخر ها را نیز به خوبی پاک سازی کنند و در نهایت آبی ذلال و شفاف را برایتان به ارمغان بیاورد .

جمع بندی

با تعاریفی که از شن تصفیه آب اینتکس در مطلب بالا گفته شد ، در میابیم که یکی از بهترین مواد در پمپ های تصیه کن آب استخر ، شن تصفیه می باشد . این شن ها از دانه های بسیار ریز کریستال و از مواد درجه یک تشکیل شده است که ماندگاری بسیار بالایی دارد و می تواند به راحتی چندین مرتبه مورد استفاده قرار بگیرد بدون اینکه ذره ای افت کیفیت پیدا کند . با استفاده از این شن های تصفیه به راحتی می توان استخر هایی که آب آن به شدت کدر است و یا جلبک آن را پوشانده است ، تصفیه کرد . وزن هر کیسه ی شن به 40 کیلوگرم می رسد که مناسب تانکر های تصفیه کن اینتکس می باشد . دسترسی به این محصول با کیفیت و مرغوب به سهولت از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس با قیمتی ارزان تر میسر می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...