پمپ تصفیه موتور دار اینتکس سایز کوچک

intex 58803

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ تصفیه موتور دار اینتکس سایز کوچک یکی از جدید ترین محصولات تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که با توجه به ویژگی های فوق العاده ای که دارد باعث می شود تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن از این محصول بر روی استخر های خود استفاده نمایید. اگر بخواهیم در خصوص طراحی و ساختار این محصول با شما بیشتر صحبت کنیم باید عنوان کرد که این پمپ تصفیه آب مناسب و ایده آل برای استخر های کوچک می باشد و با توجه به ابعاد و قدرتی که دارد به هیچ عنوان برای استخر های بزرگ پیشنهاد نمی شود. هم چنین یکی از مهم ترین خصوصیاتی که این پمپ تصفیه آب در اختیار شما قرار می دهد بحث بهره مندی از موتور در کنار این پمپ آب می باشد. در واقع این موتور دار بودن محصول باعث می شود تا هم قدرت این پمپ تصفیه بالاتر رود و هم بتوانید به بهترین شکل ممکن و بدون نگرانی از آسیب رسیدن به این محصول و خراب شدن آن اقدام به خرید این کالا نمایید. هم چنین در کنار این محصول شما می توانید شلنگ های مخصوص را هم در کنار این پمپ تصفیه آب مشاهده کنید که دیگر نیازی به خرید جداگانه این موارد نخواهید داشت. علاوه بر این ها از نظر کیفیت نیز این محصول یک کالای فوق العاده است که قطعا با بالاترین و بهترین کیفیت ممکن در بین پمپ های تصفیه آب ارائه شده است.

نوع
 فیلتری
 ظرفیت تصفیه
 2006 لیتر در ساعت
 ولتاژ مصرفی 
 220 ولت
 نوع فیلتر
 فیلتر کاغذی یک تکه 
 وزن
 2 کیلوگرم 
 جنس بدنه
 پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 محل تخلیه و آبیاری
 دارد
 سایر ویژگی ها
  ساخت شرکت اینتکس
  مناسب استخر های پیش ساخته و بتنی
  دارای گارانتی
 اقلام همراه
 دفترچه راهنما ، شلنگ مخصوص

پمپ تصفیه موتور دار اینتکس سایز کوچک یکی دیگر از تولیدات جدید شرکت اینتکس می باشد که با در نظر گرفتن ویژگی ها و ساختاری که این محصول داراست شما می توانید به بهترین شکل ممکن این محصول را در اختیار بگیرید. در همین راستا باید عنوان کنیم که این محصول از نظر ابعاد و اندازه قطعا یک محصول کوچک به شمار می رود که عموما استفاده از آن بیشتر برای استخر هایی با سایز و ابعاد کوچک پیشنهاد می گردد و عملا برای استخر های بزرگ کاربرد چندانی نخواهد داشت. با توجه به این نکته پیشنهاد می کنیم تا این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا به صورت کامل با ویژگی های این محصول آشنا شوید...

نوع فیلتر ، کیفیت و شیوه کار محصول

در ابتدای این مطلب باید عنوان کنیم که این محصول همان طور که عنوان کردیم یک پمپ تصفیه آب از نوع فیلتری می باشد. این ویژگی باعث شده است تا شما در هنگام با علم به این موضوع بتوانید خرید خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول از فیلتری با نوع کاغذی یک تکه استفاده می کند که این نوع فیلتر در بازار موجود می باشد و در صورت کثیف شدن و یا مصرف استانداردی که دارد می توانید به بهترین شکل ممکن آن را تعویض نمایید.

هم چنین از نظر کیفیت خود این محصول نیز در ابتدا باید عنوان کنیم که این محصول دارای بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده می باشد که در کنار ان می توانید آلومینیوم را هم مشاهده نموده و از یک محصول با کیفیت و با دوام لذت ببرید. در کنار این نکات باید به این عامل هم اشاره کنیم که این ساختار و کیفیت سبب شده تا خیال شما از بابت محصول انتخابی و کیفیت آن تا حدود بسیار زیادی راحت باشد و بتوانید با اطمینان خاطر از بابت کیفیت این پمپ آن را در کنار استخر خود قرار دهید.

شیوه کار این پمپ نیز به این صورت است که شما با استفاده از شلنگ های موجود در کنار این محصول می توانید به سادگی اقدام به راه اندازی این محصول کنید. هم چنین پس از انجام این کار شما قادر خواهید بود تا با روشن کردن این پمپ فرآیند تصفیه کردن آب استخر را به بهترین شکل ممکن انجام دهید که این نکته نیز از مزایای مهم این محصول به شمار می رود. هم چنین باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که پیشنهاد می کنیم تا با تنظیم دقیق این پمپ بر حسب ابعاد استخری که دارا هستید به بهترین شکل کارایی مورد نظر را از این محصول دریافت کنید.

ظرفیت تصفیه ، ولتاژ مصرفی و اقلام همراه

در بخش قبل سعی کردیم تا یک سری از مهم ترین ویژگی های این پمپ تصفیه را برای شما بازگو کنیم. حال باید در این بخش به این نکته اشاره کنیم که این محصول قادر است تا 2006 لیتر آب در ساعت را به بهترین شکل ممکن تصفیه کند. این عامل نشان از قدرت بالای این محصول در عین کوچک بودن ابعادش دارد که قطعا شما با یک محصول قدرتمند همراه خواهید بود. هم چنین این پمپ متناسب با برق کشور ایران تولید و عرضه شده است و با ولتاژ 220 ولت به بهترین شکل ممکن کار می کند که این عامل نیز باعث شده تا شما دیگر نیازی به تهیه تبدیل ولتاژ نداشته باشید.

نکته مهم دیگری که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم بحث اقلامی است که همراه با این پمپ به دست شما می رسد. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای یک عدد دفترچه راهنما و همین طور شلنگ مخصوص این محصول می باشد که با استفاده از این موارد شما می توانید در هر زمان که نیاز به آموزش و یا حتی نصب و راه اندازی این پمپ داشتید به بهترین شکل ممکن از این موارد استفاده نمایید.

خرید و ثبت سفارش

شما برای ثبت سفارش و تهیه این محصول کار سختی در پیش ندارید و می توانید به راحتی هر چه تمام و در سریع ترین زمان ممکن چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی این محصول را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران خریداری نموده و در سریع ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید. هم چنین این محصول دارای ضمانت و خدمات پس از فروش نیز می باشد.

  • پمپ تصفیه موتور دار اینتکس سایز کوچک
  • دارای فیتر کاغذی 
  • مناسب استخر های پیش ساخته با ابعاد کوچک
  • جنس بدنه از پلاستیک فشرده و آلومینیوم
  • وزن : 2 کیلوگرم
  • کد محصول : intex 58803

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...