مبل شنی بزرگسال قهوه ای

MBL-002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,370,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال قهوه ای

مبل شنی بزرگسال قهوه ای یکی از خاص ترین طراحی های شکل گرفته در حوزه مبل های شنی است که این بار محصولی را مشاهده می کنید که از نظر ساختار و طراحی با نمونه های دیگر بازار بسیار متفاوت می باشد. این مبل شنی به گونه ای طراحی شده که فرد استفاده کننده از این محصول می تواند به راحتی بر روی ان نشسته و حتی دراز بکشد زیرا طول این محصول به گونه ای طراحی شده که فرد می تواند عمل خوابیدن و دراز کشیدن را هم به راحتی انجام دهد. هم چنین در خصوص رنگ این محصول هم باید به این نکته اشاره کرد که این محصول به صورت یکدست قهوه ای رنگ بوده و رنگی خاص و زیبا را دارا می باشد. هم چنین در صورت داشتن وزن کم می توانید دو نفره هم بر روی این مبل شنی نشسته و از داشتن یک محصول نرم و با کیفیت لذت ببرید. این محصول ساخته شده از پارچه پلی استر می باشد که یکی از مقاوم ترین پارچه های موجود در بازار است. هم اکنون می توانید مبل شنی بزرگسال قهوه ای را از سایت نمایندگی اینتکس با قیمت عالی خریداری نمایید.

مبل شنی بزرگسال قهوه ای

یکی دیگر از محصولات خلاقانه و با کیفیتی که به تازگی روانه بازار شده است تا نیاز شما عزیزان را در ارتباط با دارا بودن یک مبل شنی خاص برطرف کند ، مبل شنی بزرگسال قهوه ای می باشد. این محصول ظاهری بسیار منحصر به فرد را دارا می باشد که همین عامل سبب هر چه زیبا تر شدن این کالا گردیده است. در همین خصوص هم ما قصد داریم تا این محصول را مورد بررسی خود قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ارتباط با طراحی این محصول باید گفت که این کالا از نظر ظاهر و شکل و شمایل با تمام مبل های شنی موجود در بازار متفاوت می باشد. معمولا مبل های شنی دیگر دارای ارتفاع بلند و یا ابعادی هستند که فرد بتواند به ان تکیه دهد اما این کالا از این نظر با این نمونه ها متفاوت می باشد. در همین رابطه هم باید عنوان کرد که این کالا ظاهری نشسته و در واقع خوابیده را دارا می باشد. شما پس از خرید این محصول می توانید به این نکته پی ببرید که به سادگی هر چه تمام تر می توانید بر روی این محصول نشسته و لذت ببرید. هم چنین این کالا برای دراز کشیدن هم مناسب می باشد. از نکات دیگر در خصوص این محصول عدم دارا بودن تکیه گاه بلند است که تنها قسمتی بر امده در بخش پشتی این کالا دیده می شود که بتوانید به ان تکیه دهید. هم چنین تمام قسمت های این محصول به صورت انعطاف پذیر و با کیفیت بالا طراحی و تولید شده است. در خصوص رنگ این محصول هم باید گفت که این مبل شنی به صورت یکدست قهوه ای رنگ طراحی گردیده است که رنگی عامه پسند می باشد.

جنس بدنه

از دیگر خصوصیات مهمی که افراد با در نظر گرفتن ان اقدام به خرید می کنند هم جنس بدنه یک محصول است. در همین رابطه هم باید عنوان کرد که این کالا رویه ای ساخته شده از نوع پلی استر را دارا می باشد که بسیار مقاوم است. هم چنین مواد داخلی این محصول را هم یونولیت یا همان فبر تشکیل داده است که در عین نرم و راحت بودن از انعطاف پذیری و کیفیت خوبی هم برخوردار می باشد.

ابعاد و وزن

این محصول در طول 130 سانتی متر ، عرض 94 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 50 سانتی متر طراحی و تولید گردیده است. هم چنین این کالا مناسب برای استفاده یک نفر بوده و تحمل وزن 100 کیلو گرمی را هم دارا می باشد که از نقاط قوت این محصول به شمار می رود. هم چنین وزن کلی این محصول هم تنها 5 کیلو گرم است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما احتیاج به راه اندازی از این مبل شنی نخواهید داشت و تنها کافی است از این محصول در جای مناسب خود استفاده کرده و لذت ببرید. این بدین معناست که این محصول به صورت اماده در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. هم چنین باید به این نکته هم اشاره نمود که تنها شما کافی است تا راهکار های مراقبتی را در خصوص این محصول رعایت کنید تا بتوانید یک کالای بسیار خوب و با کیفیت را دارا باشید. در همین خصوص نیز باید گفت که یک سری راهکار های مهم نظیر دور کردن وسایل نوک تیز ، عدم پریدن و جامپینگ و هم چنین عدم ضربه زدن به این محصول بسیار مهم می باشد. هم چنین می توانید با مراجعه به دفترچه راهنمای این کالا هم نکات دیگری را هم مطالعه کنید.

جمع بندی

مبل شنی بزرگسال قهوه ای یک محصول زیبا ، دارای بدنه ای انعطاف پذیر و نرم و راحت ، قابلیت تعویض رویه و مواد داخلی و هم چنین مقاوم و با دوام است که به تازگی روانه بازار شده است. شما هم می توانید به سادگی از طریق فروشگاه اینتکس در ایران این محصول را در سبد خرید خود قرار داده و با کمترین قیمت ممکن ان را خریداری نمایید.

طول 130 سانتی متر
عرض 94 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
رنگ بدنه قهوه ای
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...