مبل شنی یک نفره دستگیره دار

52312

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,433,300 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره دستگیره دار

مبل شنی یک نفره دستگیره دار در رنگ مشکی از دسته مبل های شنی هپی چیر با تکیه گاه و دستگیره حمل سرخود بوده که برای استراحت های سطحی در منزل و حتی فضای باز توسط شرکت اینتکس در ایران تولید شده است. یکی از با کیفیت ترین و منعطف ترین مبل های غیر بادی که ساخته شده از جنس چرم مصنوعی با مواد داخلی فیبر بوده که می تواند حالت های مختلفی را به دلیل استفاده از یونولیت خرد شده در درون خود بگیرد. این محصول قابلیت تعویض مواد داخلی و پوسته رویه را داشته و از قابلیت شستشو بهره می برد. دوخت های بدنه این کالا دارای مقاومت و کیفیت بالایی بوده که حتی توسط شرکت اینتکس شامل یک سال ضمانت نیز می شود. از دیگر ویژگی های این مبل شنی می توان به رنگبندی و تولید در مدل های مختلف اشاره نمود.

نقد و بررسی مبل شنی یک نفره دستگیره دار

مبل شنی یک نفره دستگیره دار از سری محصولات استراحتی و آرامش بخش در منزل بوده است که هم اکنون آن را می توانید در فروشگاه تهران اینتکس سفارش داده و خریداری بکنید . برای اطلاعات کامل از این مبل شنی پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را مطالعه کرده و از محصولات مد نظر خود برای خرید ، با ارزش ترین کالا را خریداری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

 

به طور معمول طراحی مبل های شنی به صورت یکسانی می باشد و تنها ممکن خواهد بود تا رنگ و یا جنس بدنه آن ها با هم فرق نمایند . به همین دلیل ساختار این مبل شنی به صورت گردی طراحی و تولید شده است که در قسمت بالایی آن یک دستگیره موجود است تا به آسودگی با استفاده از آن این کالا را حمل و یا جا به جا بکنید . اما نکته دیگری در طراحی این محصول رنگ آن است که به شکل مشکی خواهد بود .

 

جنس بدنه

 

جنس بدنه از دیگر قسمت های اصلی یک خرید نسبت به فروش بالای یک محصول می باشد ، به همین دلیل جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی بوده و دارای دوخت هایی با کیفیت و مقاوم خواهند بود که بدون شک استفاده از آن را بسیار رضایت بخش می کند .

 

ابعاد و وزن

 

ابعاد و وزن این مبل شنی به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 90 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر ، ارتفاع : 110 سانتی متر ، ارتفاع تا نشیمنگاه : 50 سانتی متر و در آخر وزن آن 3.5 کیلو گرم بوده است که نسبت به ابعاد خود ، بسیار سبک بوده و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

 

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

 

مبل های شنی به هیچ راه اندازی برای استفاده از آن احتیاج نداشته و به آسودگی می توانید آن را در محل مورد نظرتان گذاشته و استفاده نمایید . همچنین لازم به ذکر می باشد که برای نگهداری از این کالا به هیچ وجه وسایل سنگین را بر روی بدنه آن نگذاشته ، همچنین از نزدیک کردن اشیا تیز به آن جدا خودداری نمایید . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

 

جمع بندی

 

مبل شنی یک نفره دستگیره دار از سری محصولات با کیفیت و زیبایی بوده است که مناسب منازل شما بوده تا با استفاده از آن به آسودگی خستگی بدن خود را از بین ببرید . طراحی این مبل شنی به صورت گرد بوده است و به رنگ مشکی براق می باشد . همچنین جنس بدنه این محصول ساخته شده از چرم مصنوعی بوده و درون آن پر شده از یونولیت های بسیار نرمی است که قابل تعویض و یا تغییر حجم را دارا خواهد بود . ابعاد این محصول بسیار مناسب بوده که وزن آن 3.5 کیلو گرم است تا به آسودگی ان را حمل و یا جا به جا بکنید . اما نسبت این مبل شنی به هیچ راه اندازی برای استفاده احتیاج نداشته و با نگهداری و مراقبت دقیق از آن خواهید توانست تا به آسودگی تا سال ها از این کالا استفاده بکنید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
دارای دستگیره مخصوص حمل
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...