مبل شنی یک نفره جیر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره جیر

مبل شنی یک نفره جیر با طراحی جدید و استحکام بالا و دوخت محکم با قیمت ارزان و راحتی بسیار بی نظیر با رویه پارچه ای جیر برای راحتی بیشتر و استراحت دائمی همراه با رنگ بندی های مختلف و امکان سفارش در رنگ های مختلف ، این مبل شنی پر شده از یونولیت خالص و اصل با کیفیت بسیار عالی و زیپ خارجی با آستر مخصوص و وزن بسیار کم و این مبل شنی تولید شرکت تهران اینتکس میباشد و دارای ۳ سال ضمانت تعویض میباشد و با خاطری آسوده میتوانید اقدام به خرید این محصول نمایید ، پارچه این مبل شنی خارجی بوده و امکان پارگی و سوراخ شدگی در آن بسیار پایین میباشد و در صورتی که دچار ایراد و یا مشکلی شود بدون هیچ توجیحی تعویض و یک عدد مبل شنی نو تحویل خریدار خواهد شد . از مبلهای شنی میتوانید برای استفاده در اتاق پذیرایی جهت دیزاین کردن و تماشای تلویزیون استفاده نمایید با ظاهر زیبایی که مبل های شنی دارند میتوانند بهترین جایگزین مبلمان چوبی و غیره باشد. این مبل شنی حدود ۷ کیلوگرم وزن دارد و هر جای مبل که فرد مینشیند براحتی فرم بدن را پر کرده و فضاهای خالی بدن را شکل میدهد با خرید این محصول یک هدیه از شرکت اینتکس دریافت می کنید. برای بازید از نمایشگاه مبل شنی میتوانید به آدرس فروشگاه اینتکس مراجعه فرمایید.

نقد و بررسی مبل شنی یک نفره جیر

مبل شنی یک نفره جیر محصولی جدید و زیبایی بوده که به تازگی طراحی و روانه بازار شده است ، این مبل شنی با کیفیت و زیبایی که داشته ، توانسته تا به فروش قابل توجهی دست یابد که ما در این مقاله قصد داریم تا دلایل آن را به طور کامل برای شما نقد و بررسی کرده تا از کالای مد نظر خود اطلاعات کاملی را به دست اورده ، سپس برای خرید خود تصمیم گیری بکنید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

مبل های شنی معمولا دارای ساختار گردی می باشند که این محصول دارای ارگونومی ساخت مختص به خود بوده است و به صورت مربعی شکلی طراحی و تولید شده خواهد بود . در قسمت های لبه این کالا دوخت های دقیقی زده شده است که موجب کیفیت بالای این کالا شده ، همچنین این مبل شنی به رنگ قهوه ای سوخته بوده است .

جنس بدنه

کمپانی بست وی معمولا محصولاتی با بدنه مقاوم و با کیفیتی را تولید خواهد کرد که همچنان در کار خود موفق بوده است . بدنه این مبل شنی ساخته شده از پارچه جیر بوده که استفاده از این کالا لذت بخش می باشد ، همچنین دارای کیفیت و طراحی مقاومی خواهد بود .

ابعاد و وزن

از دیگر نکات و مزایای مبل های شنی می توانیم به منعطف بودن بدنه آن اشاره بکنیم زیرا درون آن پر شده از یونولیت های نرم می باشد ، به همین دلیل ابعاد این مبل شنی تا حدود کمی قابل تغییر خواهد بود . ابعاد و وزن این محصول به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول 80 سانتی متر ، عرض : 75 سانتی متر ، ارتفاع : 90 سانتی متر و در نهایت وزن این مبل شنی 7 کیلو گرم بوده است .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای این محصول به هیچ کاری برای راه اندازی احتیاج نخواهید داشت ، تنها محل مورد نظر برای استفاده آن را پیدا کرده و در آن جا گذاشته و با خیالی راحت از آن استفاده بکنید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه وسایل تیز را به بدنه آن نزدیک نکنید ، همچنین می توانید یونولیت های درون این کالا را به آسودگی تعویض بکنید . این مبل شنی دارای سه سال ضمانت پس از فروش بوده است ، به همین دلیل با بوجود آمدن صدمه و یا آسیب دیدن به آن می توانید مبل شنی خود را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

مبل شنی یک نفره جیر یک محصول با کیفیت و جذابی بوده است که با استفاده آن می توانید می توانید دز منازل خود لذت ببرید . طراحی این مبل شنی به صورت مربعی شکل بوده و در لبه های به صورت دقیق و طبق استاندارد جهانی دوخته و روانه بازار شده است که به رنگ قهوه ای سوخته می باشد و بسیار چشم نواز بوده است . در خصوص بدنه این مبل شنی باید ذکر کرد که این کالا ساخته شده از پارچه جیر بوده و به همین ترتیب دارای کیفیت ساخت و تولید بسیار بالایی را داشته است . این محصول دارای ابعاد متوسط می باشد که وزن 7 کیلو گرمی را خواهد داشت . پس اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...