مبل بین بگ وندا 05

vanda05

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ وندا 05

مبل بین بگ وندا محصولی جدید از شرکت وندا می باشد که بدنه ی آن از پلی استر کاملا ضدآب تهیه شده است و می توان به راحتی آن را شستشو داد و مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد . وزن کم و تحمل وزن بالا نیر از ویژگی های این محصول به شمار می آید . بدنه ی این مبل به راحتی شکل می گیرد و می توانید با نشستن بر روی آن ، مبل را به شکل دلخواه تبدیل کنید . زیپ مخصوص و مخفی نیز برای این محصول تعبیه شده است تا بتوانید از آن برای شارژ کردن محتویات داخل محصول استفاده کنید . 

مبل های شنی بدون شک یکی از بهترین نشیمنگاه های طبی و نرم هستند که می توانید آن ها را داشته باشید . اگر شما شخصی هستید که بیشتر زمان خود را در طول روز در حالت نشسته سپری می کنید ، بهتر است مبل هایی را خریداری کنید که سطوحی طبی و نرم را داشته باشند زیرا هر چه مبل طبی تر و آرگونومیک تر باشد ، فشار بر روی اندام های شما کاهش خواهد یافت . انتخاب نشیمنگاه و یک مبل طبی بسیار مهم و حائز اهمیت است که شاید برخی از خریداران به آن توجهی نداشته باشند .

عمدتا آسیب هایی که بر اثر نشستن بر روی مبل های غیر استاندارد ایجاد می شود ، در دراز مدت اتفاق افتاده و شاید در ماه های اولیه با هیچگونه مشکل مواجه نشید ، بنابراین توصیه مهم این است که بهتر است از آسیب ها پیش گیری کنید تا نیاز به درمان نداشته باشید . از جمله مشکلاتی که ممکن است در استفاده از مبل های نامناسب و صندلی های غیر استاندارد با آن مواجه شوید ، مشکلاتی در دیسک کمر ، مهره ها و ستون فقرات ، درد در ناحیه گردن و ... شوید . 

راهنمای خرید مبل شنی

مبل بین بگ وندا 05 به دلیل ارتفاع نشیمنگاه و همچنین پشتی مرتفی که دارد می تواند اندام شما را در بهترین حالت خود قرار دهد . شما می توانید با نشستن بر روی این مبل در همان ابتدا به نرمی و انعطاف بسیار عالی مبل پی ببرید . استفاده طولانی از این مبل شما را خسته نخواهد کرد چرا که سطح آن فرم پذیری بسیار خوبی را دارد . از دلایل فرم پذیری بسیار خوب مبل شنی می توان به محتوای شنی شناور و متحرک آن اشاره کرد . در داخل مبل بین بگ وندا 05 از یونولیت های خرد شده و دانه ای استفاده شده است .

انعطاف مبل شنی

یونولیت های ریز در داخل مبل متحرک هستند و در اثر فشار جابجا می شوند ، از این رو با نشستن شما بر روی آن ، مبل می تواند فرم بدن شما را به خود بگیرد . البته طراحی بی نظیر این مبل که شکل و ظاهر ثابتی ندارد می تواند به شما اجازه دهد تا هر طور که نیاز شماست ، مبل شنی را تغییر شکل بدهید . شما حتی می توانید این مبل شنی را به پهلو بر روی زمین قرار داده و از آن به عنوان یک تکیه گاه و پشتی استفاده نمایید . بدنه این مبل از پارچه ساخته شده است و هیچگونه جسم سفت و سختی به عنوان پایه در داخل آن استفاده نشده است .

جنس مبل و ویژگی های آن

در هنگام خرید مبل شنی خود به جنس محصول و ویژگی های آن توجه داشته باشید . هر مبل شنی با توجه به جنسی که دارد می تواند از سایر مبل ها متمایز گردد . به عنوان مثال مبل بین بگ وندا فوق از بدنه پلی استری ساخته شده است ، این جنس همانطور که در بخش نقد و بررسی به صورت جامع معرفی شده است ، خاصیت ضد آب دارد از این رو شما می توانید از محصول در محیط و فضاهای باز استفاده کنید . این جنس همچنین عایق در برابر نور خورشید است و به مانند پارچه های چرمی در مقابل نور آفتاب صدمه نخواهند دید . بنابراین اگر قصد استفاده از مبل شنی خود در حیاط خانه یا ویلا را دارید بهتر است این مبل شنی را انتخاب کنید .

تنوع بین بگ

تنوع طرح و رنگ در پارچه های مبل شنی نیز بسیار زیاد است ، این ویژگی به شما این امکان را خواه داد تا با سلیقه خود مبل شنی را با رنگ دلخواه خریداری کنید . این مبل شنی دارای رنگ زرشکی بوده که یکی از شیک ترین و عامه پسند ترین رنگ های بازار است ، در صورتی که تم خانه و اتاق خواب شما و یا دکور و دیزاین بوتیک و مغازه شما با این رنگ هماهنگ است ، بدون شک انتخاب مبل بین بگ وندا گزینه خوبی برای شما خواهد بود . ظاهر زیبای این مبل می تواند در آتلیه های عکاسی نیز پس زمینه زیبایی را به عکس بدهد .

نگهداری و تعمیرات

مبل های شنی محصولاتی هستند با دوام و با کیفیت که به سختی دچار آسیب می شوند ، اما با این حال ممکن است در اثر برخورد اجسام تیز و برنده و یا پرتاب کردن و ... آسیب ببینند ، بنابراین نیاز است تا محصول را تعمیر کنید . تعمیرات مبل شنی نسبتا ساده بوده و می توانید توسط خیاط رویه و آستری مبل را در صورت آسیب دیدگی ترمیم کنید . البته با توجه به پارچه ای که این مبل شنی دارد ، بهتر است دوخت آن بسیار خوب باشد و درزی در آن وجود نداشته باشد تا ضد آب بودن محصول حفظ شود .

نقد و بررسی مبل بین بگ وندا 05

مبل بین بگ وندا 05 از سری بین بگ های بسیار زیبا و شیک موجود در فروشگاه تهران اینتکس می باشد که با رنگ و ظاهر خاص طراحی و تولید شده است . بین بگ ها با نام های دیگری چون مبل شنی و مبل هپی چیر نیز شناخته می شوند که ممکن است در جست و جو های خود به این اسامی برخورد کرده باشید . بین بگ ها به دلیل نوع ساختار و طراحی که دارند در دسته مبل های طبی و راحتی قرار می گیرند ، از این رو بسیاری از افراد علاقه زیادی به خرید مبل بین بگ ها دارند . 

مزایا و ویژگی های مبل بین بگ ها بسیار بالا بوده که طبی و راحتی بودن آنها ، تنها یکی از ویژگی محصولات می باشد . مبل بین بگ وندا 05 توسط تولیدی وندا ساخته شده است که می توان آن را در دسته مبل بین بگ های اوجینال قرار داد . فروشگاه اینتکس نیز برای جلب رضایت مشتری این محصول را با ضمانت 2 ساله برای فروش گذاشته است ، در ادامه مطلب با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را بیش از پیش با این محصول آشنا خواهیم کرد .

طراحی و تولید مبل بین بگ

عمدتا تولید مبل بین بگ های راحتی تقریبا به یک شکل بوده و تفاوت های کلی در میان آن ها وجود دارد . البته از نظر ظاهری مبل های شنی متفاوت بوده و از این نظر می توان مبل بین بگ ها را متنوع ترین نوع مبل در بازار دانست . مبل بین بگ وندا فوق همانطور که گفته شد به مانند بسیاری از مدل مبل های راحتی شنی از طراحی سه لایه ساخته شده است . طراحی سه لایه این مبل ها متشکل از رویه ، آستری و محتوای شنی است که در کنار یکدیگر تشکیل مبل داده اند .

برای رویه و آستری مبل از پارچه استفاده می شود . نحوه طراحی این محصولات نیز بسته به نوع برش زنی و دوخت پارچه بستگی دارد ، طراحان با ساخت الگو ها و شابلون های برش زنی ، پارچه ها را برش داده و به یکدیگر می دوزند تا در نهایت رویه و آستری محصولات را ایجاد کنند . آستری در قسمت میانی مبل قرار گرفته و وظیفه دارد که محتوای شنی و خرد مبل را در داخل خود نگهداری کند و از پخش شدن آن جلوگیری نماید . بر روی بدنه و همچنین آستری زیپی قرار گرفته است که از آن طریق می توانید به لایه های زیرین دسترسی داشته باشید .

جنس مبل بین بگ

بدون شک در هنگام خرید مبل بین بگ و هر محصول دیگری پس از ظاهر آن ، باید به جنس محصول نیز دقت کنید ، چرا که جنس محصول می تواند بیانگر دوام و کیفیت بالای محصول باشد ، بنابراین هر چه پارچه رویه و آستری درجه یک و مرغوب باشد ، مبل بین بگ نیز با کیفیت و دارای طول عمر بالا خواهد بود . برای ساخت مبل بین بگ وندا 05 از پارچه درجه یک پلی استر استفاده شده است . پلی استر ها از نمونه پارچه های کاملا متفاوت هستند که خاصیت ضد آب دارند ، از این رو بیشتر از این پارچه برای تولید کالاهای خاص مانند چادر مسافرتی ، ساک و کوله پشتی و همچنین مبل بین بگ استفاده می شود .

با توجه به ضد آب بودن پلی استر استفاده از آن برای رویه مبل بین بگ می تواند این مبل را ضد آب کند ، بنابراین در صورت خیس شدن نیز آب به لایه های زیرین نفوذ نخواهد کرد ، این ویژگی به شما اجازه خواهد داد تا از محصول در کنار استخر ها و مکان های پر رطوبت استفاده کنید . این جنس همچنین در برابر اشعه های مضر خورشیدی نیز مقاوم است ، به همین دلیل نور افتاب نیز به مبل آسیب وارد نکرده و حتی شاهد کمرنگ شدن و رنگ پریدگی مبل نخواهیم بود .

بنابراین اگر به دنبال مبل بین بگ زیبا و خوشرنگی هستید که از آن در فضاهای باز مانند استفاده کنید ، مبل بین بگ وندا 05 گزینه عالی خواهد بود . محتوای شنی این مبل نیز از جنس یونولیت می باشد ، البته یونولیت های استفاده شده به صورت خرد و دانه ای می باشد به همین جهت نیز نام این محتوا را محتوای شنی گذاشته اند . استفاده از یونولیت باعث شده است تا این محصولات وزن بسیار سبکی داشته باشند .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
جنس رویه پلی استر
حجم داخلی 150 لیتر
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.2 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 دارای تیکه گاه بلند
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...