قایق بادی SEAHAWK 2

intex 68325

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سی هاوک 2 حرفه ای اینتکس با ظرفیت 3 نفره محصولی دیگر از خانواده قایق های بادی سی هاوک که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با الیاف ابریشمی و روکش برزنتی که یکی از بهترین قایق های سه نفره را به ارمغان می آورد. اما این محصول نیز به دلیل داشتن کیفیت و مقاومت بالا می توان در اب های دریاچه، رودخانه، سد و حتی دریا نیز استفاده کرد. این محصول به همراه خود طناب نجات، یک جفت پارو و همچنین اهرم مخصوص ماهیگیری دارد.

قایق بادی SEAHAWK 2 اینتکس - توضيحات محصول قايق بادی سه نفره برای درياچه، دريا، رودخانه برای استفاده های خانوادگی، تفريحی و ورزشی و ماهيگيری قابليت نصب موتور ساخته شده از 3 لايه مجزا با مقاومت و استحکام بالا گارد محافظ در سراسر کناره قايق کف بادشونده برای راحتی بيشتر پايه برای قلاب ماهيگيری دو نشيمن بادی دو عدد پاروی آلومينيومی 135 سانتيمتری پمپ دستی پرتوان بسته مخصوص تعميرات. سی هاوک به معنی شاهین دریاست و می توان گفت که اینتکس نام مناسبی را برای این قایق بادی انتخاب کرده است. زیرا این قایق همانند پرنده شاهین در دریا می باشد و سرعت، قدرت و مقاومت بسیار خوبی دارد. به همین دلیل این قایق از گارد ساحلی ایالات متحده تاییدیه گرفته و آزمون های آنها را پشت سر گذاشته. طراحی این قایق همانند برخی قایق های دیگر به صورت گوشه های شکسته ساخته شده که بسیار زیبا و دلنشین است. برای خرید این محصول می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

 نوعتفریحی ، حرفه ای
 تحمل وزن 300 کیلو گرم
 طول 297 سانتی متر
 عرض 127 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی متوسط
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 21 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
دارای اهرم ماهیگیری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق های بادی در دسته بندی های کاملا متفاوتی عرضه شده است. دسته ای از این محصولات تحت برند مارینر ساخته شده اند که طی سال های اخیر و به دلیل کیفیت فوق العاده بالایی که دارند فروش فوق العاده ای را طی سالهای اخیر داشته است. از این رو شرکت آمریکایی اینتکس یک مدل از محصولات سی هاوک را هم با ظاهری مشابه عرضه کرده تا محصولی مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار گیرد. این قایق دوازده ضلع داشته که شکل آن را به صورت شکسته در آورده. توضیحات بیشتر در مورد طراحی را در بند بعدی در اختیار شما قرار خواهیم داد. جنس بدنه سری سی هاک نیز در مقایسه با قایق مارینر کمی ضعیف تر می باشد اما در حالت کلی یکی از بهترین محصولات بازار در این بازه قیمتی به شمار می رود.

طراحی و ساخت 

ظاهر هر محصولی کاملا به سلیقه اشخاص بستگی داد و هر کدام از این محصولات می توانند نیاز افراد را به شیوه های متنوعی برطرف کنند. از این رو صحبت ما بیشتر در مورد قرار گیری و موقعیت قسمت های مختلف قایق است. همانطور که در بند اول به آن اشاره شد این قایق از 12 ضلع مختلف ساخته شده است و همانند سایر قایق های بادی سری سی هاوک که طراحی بیضی مانندی داشتند نمی باشد. اما قسمت داخلی شباهت بسیاری به قایق های سری سی هاوک دارد و از یک بیضی و کف بادشو با طراحی موازی ساخته شده است. در این قسمت دو صندلی بادی که با گیره هایی به بدنه متصل می شوند قرار داده شده که رگی مشابه با بدنه اصلی دارد. لایه اصلی بیرونی قایق از چند محفظه باد جداگانه ساخته شده که از غرق شدن آن با یک سوراخ جلوگیری می کند به این صورت که در صورت برخورد هر شئ تیزی به بدنه آن تنها باد یک قسمت و به تدریج خالی می شود اما سایر محفظه های آن قایق و افراد درون آن را روی آب نگه میدارند. در دو طرف قایق دو حلقه برای قرار گیری پارو وجود داشته که پارو زدن را تا چند برابر ساده تر می کند به علاوه در هر طرف نیز محل هایی برای قرار گیری پارو تعبیه شده است. بزرگ ترن تفاوت مثان این قایق و قایق های مارینر در چنس کف این دو کالاست که سری مارینر از کف فایبرگلاسی بهره می برد اما قایق سی هاوک کف بادی دارد و برای استفاده در شرایط متنوع کمی محدود شده است. اما این مزیت در سری سی هواک وجود دارد که این کالا ها در ابعاد بسیاری از یک تا چهار نفره ساخته شده اند اما سری مارینر در مدل های سه، چهار و پنج نفره موجود هستند و قیمت بسیار بالاتری نیز دارند. تمامی قسمت های بدنه این قایق از جنس PVC چند لایه بوده و ضخامت بیشتری در مقایسه با سایر محصولات بادی دارد. بدنه بیرونی این قایق از جنس PVC چند لایه ضخیم بوده و کف آن از چهار لایه ساخته شده است که دو لایه آن در قسمت بالایی و دو لایه آن در قسمت پایینی قرار داده شده که مقاومت آن را در برابر فشار های بیش از دو نفر و بارهای همراه تضمین می کند. در حالت کلی می توان گفت که این محصول از طراحی استاندارد و خوبی بهره می برد و کیفیت آن در حد بسیار بالایی در مقایسه با سایر محصولات بادی می باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد تمامی محصولات بادی اعم از قایق ها و سایر دسته بندی ها کاملا استاندارد و مطابق تمامی کالا ها بوده و تفاوتی ندارد. برای مثال یک قایق 5 نفره بادی با یک قایق 5 نفری فلزی ابعاد کاملا مشابهی دارد. اما محصولات بادی این مزیت را به همراه دارند که می توان آنها را در بسته بندی مخصوص خود قرار داد و حمل کرد اما قایق ها و ابزارهای سنتی را به هیچ وجه نمی توان به سادگی حمل کرد طول این قایق بادی برابر با 297 سانتی متر و عرض آن برابر با 127 سانتی متر می باشد که کاملا مناسب قرار گیری دو نفر بوده و فضای مناسبی را به همراه دارد. از این رو استفاده از آن در شرایط متنوعی میسر است تنها باید دقت داشته باشید در صورت تمایل به استفاده حرفه ای و در دریا بهتر است از سری مارینر یا جیمینی استفاده کنید. ارتفاع این قایق در قسمت کناره ها نیز 46 سانتی متر بوده و قسمت داخلی آن عمق بسیار کمی دارد که امنیت آن را افزایش می دهد. وزن این محصول نیز به صورت کامل 21 کیلو گرم بوده و تحمل وزن آن نیز تا 300 کیلوگرم بوده به این معنی که حتی می تواند وزن بیش از دو نفر را نیز تحمل کند.

روش نصب

برای نصب این قایق بادی همانند سایر محصولات بادی ابتدا لازم است محل مناسبی را برای آن انتخاب کنید. محلی که عاری از هر گونه شئ تیز بوده تا صدمه ای به بدنه آن وارد نشود. سپس قایق را در این محل پهن کرده و محفظه های باد ان را یک به یک باد کنید. برای باد کردن ابتدا محفظه های باد بیرونی را باد کرده و سپس به باد کردن کف قایق بپردازید. پس از انجام این مراحل قایق آماده استفاده است. پارو هی این قایق را نیز می تواندی به سادگی به صورت پیچی سر هم کنید. برای استفاده یک نفره از پارو دو قسمت آن را به وسیله ابزار موجود در بسته بندی به یکدیگر متصل کنید تا یک پارو همانند پاروی قایق های کایاک قابل استفاده شود. 

روش نگهدار از قایق بادی

برای نگهداری از این قایق بادی و افزایش طول عمر آن لازم است برخی از امور را انجام دهید تا طی مدت زمان بیشتری بتوانید از ان استفاده کنید. ابتدا از گذاشتن قایق در زیر نور مستقیم خود داری کنید. لایه هایی از الیاف PVC که ترکیبی از پلاستیک هستند می توانند در اثر ماندن طولانی مدت دچار پوسیدگی شود. مورد بعدی برای نگهداری از قایق چرب کردن بدنه آن است. به این وسیله بدنه آن نرم شده و طول عمر بیشتری خواهد داشت. در ضمن از پر و خالی کردن باد و حمل بیش از حد قایق پرهیز کرده تا باعث سوراخ شد آن بر اثر ضربه و فشار نشود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...