قایق بادی دو نفره کایاک با صندلی فایبرگلاس

bestway 65061

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دو نفره کایاک بست وی با صندلی های فایبرگلاس یکی دیگر از قایق های بادی حرفه ای مخصوص ورزش های آبی بوده که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش برزنتی می باشد. محصولی بسیار با کیفیت و مقاوم کمی تواند به راحتی در برابر بسیاری از شرایط سخت تحمل و مقاومت بالایی را از خود نشان دهد. همچنین به دلیل بزرگ بودن ابعاد آن نسبت به مدل قبلی خود که از صندلی های بادی بهره مند است، فضای بیشتر و تحمل وزن بالاتری را برای مصرف کننده به ارمغان خواهد آورد. یکی از ویژگی های بسیار خوب این قایق داشتن کف بادی راحت و همچنین صندلی با کیفیت و راحت فایبرگلاسی بوده که قابلیت جدا شدن توسط بند ها و قفل های پلاستیکی درون بدنه قایق را دارا می باشند. علاوه بر این داشتن طناب نجات و یک جفت پارو آلومینیومی/فایبرگلاسی برای این قایق از دیگر مزیت های آن محسوب خواهد شد. اما در کنار این محصول یک پمپ باد دستی بزرگ با قابلیت پمپاژ و مکش باد نیز قرار داده شده تا در مدت زمان کمی محصول خود را راه اندازی نمایید. 

اگر به دنبال سریع ترین نوع قایق های بادی می گردید ، قایق های بادی کایاک می توانند یک گزینه فوق العاده برای شما باشد ، البته انتخاب و خرید قایق بادی سلیقه ای است و برخی نیز قایق های بادی معمولی را دوست دارند ، ولی اگر سرعت برای شما ملاک است ، قایق های بادی بهترین و ایده آل ترین گزینه خواهد بود . برای اینکه این قایق به صورت باریک و کشیده طراحی شده است ، برای همین بر روی آب می تواند سریع تر موج ها را کنار زده و با قدرت فوق العاده خود ، شرایط را برای سریع تر رفتن رو به جلو هموار کند . قایق های کایاک نیز حتی در تولیدات غیر بادی نیز مخصوص ورزش بوده و هیجان خاصی را دارد . 

برای همین اگر به دنبال هیجان بیشتر بر روی آب هستید ، می توانید از قایق بادی دو نفره کایاک با صندلی فایبرگلاس استفاده کنید . در ضمن این قایق بادی کایاک قابل استفاده در رودخانه ها نیز می باشد ، البته که این مدل اینچنین بوده و بسیاری از قایق های بادی دیگر مناسب برای استفاده برای استفاده در رودخانه نمی باشند . از آن جایی که این قایق بادی برای استفاده دو نفره ساخته شده است ، دو عدد پارو نیز برای قایق در نظر گرفته شده است که هر دو سر نشین می توانند در کنار یکدیگر پارو زده تا بتوانند با سرعت بیشتری به حرکت کنند . این قایق حتی صندلی های بسیار راحتی دارد . 

نوعورزشی
 تحمل وزن 170 کیلو گرم
 طول 385 سانتی متر
 عرض 93 سانتی متر
 ارتفاع 32 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 18.4 کیلوگرم
صندلی های فایبرگلاس جداشو
 دارای کف بادی
 دارای طناب نجات
 دارای دستگیره مخصوص حمل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، پارو

 

شرکت بست وی را می توان یکی از بزرگترین تولید کننده های محصولات بادی در سراسر دنیا دانست . محصولات این شرکت به دلیل تنوع بالا و کیفیت عالی ، مناسب برای تمام سنین بوده و می توان در هر نوع شرایطی از این محصولات استفاده نمود .

طراحی و ارگونومی ساخت

این قایق بادی دو نفره کایاک بست وی دارای طراحی ویژه ای بوده و همانند سایر قایق های این شرکت می باشد و طراحی خود را در این قایق نیز حفظ کرده است . بدنه کشیده این محصول به شما کمک می کند تا بتوانید در هنگام پارو زدن سرعت بالایی داشته باشید . همچنین در داخل این قایق دو عدد صندلی مخصوص تعبیه شده است که بدنه این صندلی ها از فایبرگلاس می باشند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت . همچنین بر روی بدنه این محصول دو عدد طناب مشاهده می کنید که می توانید از آن به عنوان طناب نجات و یا دستگیره حمل نیز استفاده کنید . همچنین به همراه این قایق دو نفره بست وی دو عدد پارو نیز وجود دارد که به کمک آن ها می توانید به راحتی قایق را به حرکت در آورده و به سمت دلخواه حرکت کنید . 

جنس بدنه

استفاده از پی وی سی در محصولات بادی مرسوم می باشد که دلیل استفاده از این نوع بدنه در محصول ، استحکام بالای آن در برابر فشار و ضربه و همچنین انعطاف پذیری بالای آن می باشد . همچنین صندلی های تعبیه شده برای این محصول از فایبرگلاس تهیه شده اند و مقاومت بالایی در برابر وزن زیاد دارند . این صندلی ها به صوورت کاملا مستحکم بوده و در صورت واژگونی قایق ، مشکلی برای آن ها پیش نخواهد آمد . البته به سبب طراحی ویژه ، امکان واژگونی بسیار کم می باشد . پارو های این محصول نیز به صورت آلومینیومی بوده که دارای استحکام بالایی نیز می باشند . بخش رویه این محصول از پی وی سی برزنتی ، بخش کناری این محصول نیز از همین جنس و بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . 

ابعاد و تحمل وزن

این قایق بادی دو نفره دارای 385 سانتی متر طول ، 93 سانتی متر عرض و 32 سانتی متر ارتفاع می باشد که از تمامی فضای قایق به خوبی استفاده شده است و فضای اضافی بر روی این محصول مشاهده نخواهید کرد . به کمک این ابعاد مناسب ، تا دو نفر به راحتی و بدون وجود مشکل کمبود فضا می توانند از این محصول استفاده کنند . تحمل وزن این محصول نیز حدود 170 کیلوگرم می باشد که به کمک این تحمل وزن مناسب ، تا 2 نفر به راحتی می توانند از این محصول استفاده کنند و نگران بروز مشکل برای این محصول نباشید . وزن این قایق بادی نیز حدود 18 کیلوگرم می باشد که به کمک این وزن مناسب می توانید به راحتی این محصول را جابجا کرده و به مکان دلخواه انتقال دهید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه خود ، بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید . همچنین در هنگام باد شدن می توانید با فشار دادن محصول از میزان باد آن مطلع شوید و به مقدار دلخواه آن را باد کنید . البته باید به این نکته نیز توجه داشت که باد زدن بیش از حد محصول می تواند به دیواره های داخلی آن آسیب وارد کند . از ویژگی های مهم محصولات بادی می توان به قابلیت تعمیر این محصول اشاره نمود که به کمک این ویژگی در صورت بروز مشکل برای محصول می توانید به راحتی آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

قایق بادی دو نفره کایاک بست وی محصولی جدید و متفاوت از شرکت بست وی می باشد که دارای بدنه ای مقاوم و مستحکم می باشد و مناسب برای آبهای مواج و عمیق نیز می باشد . همچنین وزن مناسب این محصول موجب این شده است تا بتوانید به راحتی این محصول را جابجا کرده و به مکان دلخواه انتقال دهید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...