قایق بادی 2 نفره هیدرو فورس بست وی

Bestway 61064

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی 2 نفره هیدرو فورس بست وی قایق هایی طراحی شده به صورت بادی هستند که برخلاف بسیاری از قایق هایی که می شناسید ، تفاوت داشته و بدنه ای بادی داشته و به همین دلیل نیز می تواند یک شناور بسیار عالی بر روی آب باشد . این قایق بادی برای استفاده دو نفره طراحی شده است و طول 228 سانتی متری در کنار عرض 121 سانتی متری قایق موجب شده است تا دو نفر بزرگسال به راحتی بتوانند از این قایق استفاده کنند . کوسن های بادی نیز در درون قایق قرار داده شده است که می تواند به عنوان نشیمنگاه مورد استفاده قرار بگیرد . این کوسن ها رویه ای مواج و نرم دارند . برای قایق بادی 2 نفره هیدرو فورس بست وی پارو در نظر گرفته شده است و به همین دلیل نیز در بدنه و بخش بالایی قایق بادی همانطور که در تصاویر نیز مشخص است ، اهرمی برای نگهداری پارو تعبیه شده است که از آن طریق می توانید بهتر و با تمرکز پارو بزنید و قایق بادی خود را به حرکت در آورید . این قایق بادی می تواند 170 کیلوگرم را تحمل کند که باید قبل از خرید قایق بادی به این نکته مهم توجه داشته باشید و بر اساس نیاز ، ظرفیت قایق بادی خود را انتخاب کنید . شما می توانید قایق بادی 2 نفره هیدرو فورس بست وی را به همراه پمپ باد از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . 

این قایق بادی می تواند یک قایق نسبتا جمع و جور برای شما باشد تا بتوانید به همراه دوست خود و یا افراد خانواده به آب زده و بر روی آب شناور بمانید . این قایق بادی ارزان قیمت بوده و اگر به دنبال این هستید که برای خرید قایق بادی هزینه زیادی را نپردازید ، این قایق بادی یعنی قایق بادی 2 نفره هیدرو فورس بست وی مناسب ترین گزینه برای شما خواهد بود . این قایق بادی بسیار راحت است و اگر به تصویر محصول دقت داشته باشید ، این تخت بادی دارای کف بادی و به صورت برجسته است ، این نوع طراحی می تواند باعث شود تا شما در هنگام استفاده از قایق بادی هیچ فشاری را بر روی اندام های خود احساس نکنید . 

این قایق بادی نیز به مانند بسیاری از قایق های بادی به صورت پارویی بوده و شما می توانید با استفاده از پارو ها ، به راحتی خود را به سمت جلو حرکت دهید . از آن جایی که قایق بادی ابعاد بزرگتری دارد ، می توانید به راحتی بر روی آب از آن استفاده کنید . موضوعی که شاید ذهن برخی از مشتریان را درگیر کند ، این موضوع می باشد که آیا قایق بادی بر روی آب می تواند تعادل خوبی را حفظ کند ؟ در واقع همان طول و عرض بالای تخت بادی باعث شده است تا شما بتوانید تعادل خوبی را بر روی قایق داشته باشید . بهتر است که بر روی این قایق بادی نایستید و بیشتر به صورت نشسته از آن استفاده کنید . 

  • قایق بادی 2 نفره هیدرو فورس بست وی
  • طول : 228 سانتی متر
  • عرض : 121 سانتی متر
  • تحمل وزن : 170 کیلوگرم
  • وزن : 5.5 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح
  • نوع : پارویی
  • دارای طنالب مهار
  • دارای پمپ باد
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 61064

قایق بادی 2 نفره هیدرو فورس بست وی قایقی بسیار کاربردی برای استفاده دو نفره می باشد که با طراحی بسیار خوبی ساخته شده است و می تواند وزن های بسیار بالا را به خوبی تحمل کند و البته شناوری بسیار خوبی را بر روی آب داشته باشد . این قایق بادی زیبا و دوست داشتنی به صورت پارویی طراحی شده است و شما می توانید با استفاده از پارویی که این محصول در کنار خود دارد به خوبی خود را به اطراف هدایت کنید . تعداد پاروهایی که در کنار این قایق بادی وجود دارد 2 عدد می باشد و شما به خوبی می توانید از این قایق برای استفاده بر روی آب استفاده کنید . در ادامه با توضیحات کامل تری که در رابطه با قایق بادی 2 نفره هیدرو فورس بست وی خواهیم داد به طور کامل می توانید با ویژگی های محصول آشنا شوید . 

قایق بادی 2 نفره هیدرو فورس بست وی دارای طول 228 سانتی متری است و عرض آن نیز 121 سانتی متر می باشد ، به همین دلیل یک فضای بزرگی را در اختیار هر دو فرد قرار داده و آن ها می توانند به راحتی در داخل قایق بادی نشسته و بر روی آن سوار شوند . جا دار بودن قایق بادی 2 نفره هیدرو فورس بست وی می تواند اجازه دهد تا شما بتوانید وسایل همراه خود را نیز به داخل قایق بادی ببرید . قایق های بادی مدل های مختلفی دارند و همین موضوع باعث شده است که شما بتوانید هر قایقی را بسته به نیاز خود تهیه کنید . شما می توانید قایق هایی را حتی با ظرفیت های کمتر و یا بیشتر خریداری کنید . 


یکی از موضوعاتی که باید قبل از خرید قایق بادی بدانید این است که قایق چه مقدار وزن را می تواند تحمل کند ، یکی از مهم ترین نکات همین بوده که می توانید با در نظر داشتن وزن افرادی که قرار است از قایق بادی استفاده کنند ، قایق بادی خود را خریداری کنید . به عنوان مثال شرکت بست وی تحمل وزن این قایق بادی را 170 کیلوگرم در نظر گرفته است . این تحمل وزن یک تحمل وزن بسیار خوب برای قایق بادی بوده و می تواند باعث شود که دو فرد با مجموع وزنی 170 کیلوگرم از آن استفاده کنند . یعنی به طور میانگین وزن هر فرد 85 کیلوگرم باشد . بدین ترتیب به راحتی هر دو فرد می توانند از این قایق به بهترین شکل استفاده کنند و حتی در صورت اجازه دادن ، وسایل های همراه خود را نیز به داخل قایق بادی ببرید . 

وزن قایق بادی 2 نفره هیدرو فورس بست وی 5.5 کیلوگرم است که بسیار سبک بوده و می تواند شرایط را برای حمل و جابجایی بسیار ساده تر شما هموار کند . یکی از ویژگی های بسیار خوب قایق های بادی همین سبک بودن آن هاست که باعث شده است تا به خوبی بتوانید قایق های بادی خود را برداشته و آن ها را به بهترین شکل حمل کرده و در هر جایی که دوست دارید استفاده کنید . سبک بودن وزن قایق های بادی تنها دلیل برای جابجایی آسان آن نبوده و حتی بسته بندی بسیار کوچک قایق های بادی باعث می شود که شما بتوانید قایق های بادی خود را در صندوق عقب ماشین خود قرار داده و به آسانی آن را برداشته و حمل کنید . 

نوع این قایق بادی به صورت پارویی است و به همین دلیل برای محصول دو پارو در نظر گرفته شده است که وزن آن ها نیز بسیار سبک است تا شما بتوانید به آسانی محصول را جابجا کرده و از آن در هر جایی استفاده کنید . یکی از دلیل هایی که موجب شده است تا بتوانید از قایق های بادی پارویی به خوبی استفاده کرده و خود را به اطراف هدایت کنید ، اهرم هایی است که در کناره های قایق قرار گرفته است تا شما بتوانید با قرار دادن پارو های خود در این اهرم ها ، به راحتی پارو زده و قایق را به اطراف هدایت کنید . 

برای اینکه شما بتوانید قایق بادی 2 نفره هیدرو فورس بست وی را راحت تر راه اندازی کنید ، فروشگاه اینتکس در کنار محصول پمپ بادی قرار داده است که می توانید با استفاده از آن به آسانی و به خوبی قایق بادی را راه اندازی کنید ، بدون اینکه مشکلی برای شما به وجود بیاید . با استفاده از پمپ باد راه اندازی بسیار سریع تر خواهد شد . از دیگر خصوصیات این قایق بادی می توان به داشتن طناب مهار اشاره کرد که می توانید از آن برای جابجایی قایق بادی و همچنین وصل کردن قایق به یکدیگر و یا به ساحل شاره کرد . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...