قایق بادی PACESETTER 200

intex 58336

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی پسیستر 200 یکی از قایق های کوچک تفریحی برای کودکان و همچنین بزرگسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم و برزنتی می باشد. این محصول با داشتن ظرفیت 2 نفره قابل استفاده در آب های آرام رود، دریاچه و سد ها می باشد. از دیگر ویژگی های این قایق می توان به داشتن طناب نجات و پاروی پلاستیکی اشاره نمود. قایق بادی پسیستر 2 دو نفره مناسب برای قایقرانی در آبهای کم عمق و کودکان تا سنین 15 سال محصول شرکت اینتکس intex همراه با دو پاروی پلاستیکی و پمپ بادجنس بدنه و و کف از پی وی سی ، دارای جای پارو ثابت و دستگیره برای حمل و نقل ، بسیار کمجا و جمع شو ، با ضمانت و کیفیت عالی.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 196 سانتی متر
 عرض 131 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی و طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی پسیستر 2 دو نفره مناسب برای قایقرانی در آبهای کم عمق و کودکان تا سنین 15 سال دارای قفل دوبل که برای جای پارو که در دو طرف قایق نصب شده قرار و این امر پارو زدن را برای شما آسان تر می کند کیفیت آن بسیار خوب است و سبکی و راحتی استفاده از آن هم ویژگی دیگری است که لازم می دانیم به ان اشاره کنیم شما به راحتی می توانید با این قایق می توانید لحظات خوبی را با دوستان خود داشته باشید و این قایق سرگرمی جالب و فوق العاده ای برای کودکان شما است دارای دو عدد پارو و یک عدد پمپ دستی است که هنگام فروش به خریدار تعلق می گیرد دارای طناب نجات و دستگیره که در جلوی قایق است برای حمل و نقل و راحتی بیشتر و هم برای بیرون کشیدن بهتر قایق از آب به کار برده شده است دارای سه محفظه است که در صورت خالی شدن یکی از محفظه ها به علت پر بودن اتاقک های دیگر باز هم شناور بر روی آب باقی خواهد ماند این قایق از روکش پی وی سی که ضخامت آن را بالا می برد علاوه بر این الیاف داخلی آن بسیار مقاوم است این قایق دارای کف باد شونده و اتاق چند لایه و بدنه داخلی برای راحتی بیشتر می باشد این قایق دو نفره می باشد رنگ این محصول بسیار زیبا و جذاب است و می تواند لحظات خوشی را برای کودک شما فراهم آورد و اگرچه این قایق برای استفاده در استخر می باشد ولی می توانید از آن در آبهای کم عمق و آرام نیز استفاده نمایید این قایق دارای طول:196 عرض: 131 ارتفاع: 33 سانتی متر دارای برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...