قایق بادی 5 نفره

intex 68325

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی 5 نفره اکسکروشن در مدل قدیمی یکی از مناسب ترین قایق های بادی ساخته شده از جنس PVC چند لایهبا روکش برزنتی مقاوم برای تفریحات آبی و همچنین ماهیگیری می باشد. این محصول در واقع با داشتن ظرفیت 5 نفره و حتی 6 نفره (بدون نشیمنگاه) تا وزن 455 کیلوگرم را تحمل کرده و هنگام استفاده بر روی سطح آب های رودخانه، دریاچه و یا سد های مختلف تعادل لازمه را به همراه خواهد داشت.

قایق بادی 5 نفره اکسکروشن 5 توضيحات محصول قایق بادی پنج نفره مناسب برای آب های آرام، درياچه ها، دريا ، سه محفظه هوای جداگانه طناب دور قایق در سرتاسر بدنه ،دارای پايه نصب کيت موتور ، بدنه بسيار مقاوم در برابر خراش و اشعه آفتاب از جنس ورقه ضخيم PVC دارای پمپ دستی پر توان و دو عدد پاروی 135 سانتيمتری دارای پايه مخصوص پارو دو پايه مخصوص قرارگيری قلاب ماهيگيری کف باد شونده مقاوم برای راحتی بيشتر دارای تاييد گارد ساحلی ايالات متحده بسته مخصوص تعميرات دارای نشيمن و تکيه گاه بادی هنگام استفاده از قایق ها حتما وسايل ايمنی مناسب نظير جليقه نجات همراه داشته باشيد.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 455 کیلو گرم
 طول 366 سانتی متر
 عرض 168 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی دوکاره بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 26.4 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی تکیه گاه دار
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای کیسه حمل وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی 5 نفره

قایق بادی 5 نفره مدل اکسکروشن یکی از بزرگترین قایق های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس در خانواده اکسکروشن بوده که این مدل مربوطه مدل 2012 می شود. محصولی که برخلاف تولید 4 سال قبل خود از کیفیت و مقاومت بالایی برخودار بوده و از فروش بسیار زیادی نیز بهره می برد. در صورتی که تعداد عرضه آن به بازار کنونی به دلیل تولید کم بسیار محدود می باشد و اکنون بیشتر جای خود را به مدل های جدید (طوسی رنگ) داده است. این کالا به دلیل داشتن ابعاد و تحمل وزن بالا در کنار بدنه ای با کیفیت از کاربرد های بسیار خوبی برخوردار بوده که در ادامه به بررسی بیشتر آن و آشنایی بیشتر با خود قایق بادی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت بدنه این قایق بادی همانند هم نوعان دیگر خود به صورت بیضی شکل بوده که از لبه های بادی گردی بهره می برد. البته دیواره های آن در کل به صورت گرد بوده و قسمت مقابل نیز کمی بیشتر از فضای باد ان را تشکیل می دهد تا علاوه بر ایجاد تعادل مناسب بر روی آب سرعت لازم را نیز به ارمغان آورد. اما قسمت کف این قایق به صورت بادی با حالت مواج موازی طراحی شده تا در صورت نشستن و حتی دراز کشیدن بر روی آن احساس راحتی را داشته باشید. قسمت لبه این کالا اهرم هایی مانند اهرم نگهدارنده پارو و اهرم ماهیگیری قرار داده شده است. قسمت های عقب و جلو نیز دو دستگیره برای حمل آسوده این محصول قرار داده شده است. طناب نجات نیز یکی از مهمترین وسیله های کاربردی بوده که در دیواره این قایق تعبیه شده است. اما لبه های دیواره این قایق بادی از پلاستیک های فشرده مقاوم استفاده شده تا در صورت برخورد به اشیای محکم مانند سخره و یا سنگ به خوبی مقاومت کند.

جنس بدنه

جنس بدنه آیتمی بسیار مهم برای خرید و استفاده از این محصول به شمار آمده که از اهمیت بالایی برخوردار است. بدنه این قایق بادی نیز ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی بافته شده بوده که مقاومت و استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش داده است. بدنه ای که حتی با برخورد عادی اشیا مختلف به بدنه آسیبی نخواهد دید. به همین دلیل در هر نوع آبی قابل استفاده خواهد بود. اما روکش استفاده شده در قسمت بیرونی بدن از نوع PVC برزنتی بوده و قسمت داخلی نیز از نوع PVC طرح چرم می باشد. نشیمنگاه های قرار داده شده در کنار این قایق بادی نیز از نوع PVC با روکش طرح چرم می باشند. این بدنه به قدری با کیفیت بوده که در هر نوع شرایط جوی و همچنین دما و فشار مختلف آب مقاومت لازم را از خود نشان خواهد داد.

ابعاد و تحمل وزن

قایق بادی 5 نفره اکسکروشن از لحاظ ابعاد و تحمل وزن بزرگترین قایق بادی در این خانواده از قایق های بادی اینتکس محسوب شده اکه از ابعادی معادل (طول: 366 سانتی متر ، عرض: 168 سانتی متر ، ارتفاع: 43 سانتی متر) بهره مند است. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و به راحتی 5 نفر را در خود جای خواهد داد. البته گفتنی است که ابعاد قسمت نشیمنگاه کمتر از ابعاد کلی بوده اما با این حال پذیرای 5 نفر خواهد بود. التبه می توان در لبه های آن نیز نشست به شرطی که وزن و فشار زیادی به آن آورده نشود زیرا که باعث غرق شدن قایق خواهد شد. اما تحمل وزن این محصول به نسبت ابعاد بدنه برابر 455 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار مناسب و بالایی می باشد. البته در صورت بیش از حد سفت نکردن بدنه از باد زیاد می توان تا 20 کیلوگرم نیز به این ویژگی افزود.

نحوه راه اندازی قایق بادی

برای راه اندازی قایق بادی 5 نفره باید همانند سایر قایق های بادی عمل نمود. پس کافیست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن شود. در انتها باید به وسیله پمپ دستی بزرگ اقدام به باد زدن آن کنیم. اما قبل از باد زدن باید اندازه دریچه های باد بدنه را نیز در نظر داشت و سپس با توجه به متناسب بودن نازل پمپ باد با آنها به این دریچه ها وصل شود. پمپ باد دستی بزرگ نیز از فشار باد بالایی برخوردار بوده که در چند عمل پمپاژ به راحتی این کالا شکل خواهد گرفت. توجه داشته باشید که مقدار باد بدنه بیش از حد نشده و حالت سفت را به خود نگیرد تا به درز های آن نیز آسیبی وارد نشود. گفتنی است که این پمپ باد قابلیت مکش باد را نیز دارد. فقط کافیست که نازل را به دریچه دیگر این پمپ وصل کنید و اقدام به خالی کردن باد آن کنید.

شیوه مراقبت و نگهداری

راه های مراقبت و نگهداری از این قایق بادی زیاد بوده ولی بهترین و ساده ترین روش های مراقبت از این قایق بادی در صورت امکان دور نمودن هر گونه اشیای تیز از بدنه و همچنین خودداری از انجام دادن هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی آن می باشد. همچنین بهتر است از این قایق بادی در آب های سالم و بدون سنگ و صخره استفاده شود. البته همانطور که اشاره کردیم در صورت برخورد های عدی هیچ آسیبی به این کالا وارد نمی شود. علاوه بر این چگونگی استفاده و راه اندازی این محصول هم می تواند در مراقبت و نگهداری و همچنین افزایش عمر این قایق موثر باشد. در زمان هایی که از این قایق استفاده ای ندارید بهتر است باد آن را خالی کرده و به صورت صحیح تا کنید و در نهایت در ساک حمل مخصوص خود قرر دهید تا از هرگونه اتفاقات ناگهانی که سبب آسیب رساندن به آن می شود جلوگیری شود.

کاربرد و سایر ویژگی ها

قایق بادی 5 نفره اکسکروشن اینتکس یکی از قایق های بادی پر کاربرد به دلیل داشتن ابعاد و تحمل وزن بالا و همچنین بدنه ای مقاوم و با کیفیت بوده که می تواند برای هر منظوری استفاده شود. این قایق علاوه بر تفریحات آبی مانند ماهیگیری و گردش های آبی و همچنین ورزش های عادی بر روی آب می تواند برای حمل بار هایی که با تحمل وزن لاین کالا متناسب است استفاده شود. حمل و جا به جایی بسیاری از بار ها بین کشتی ها، ناو ها ، رودخانه ها  و ... . البته از این بعد نیز این قایق خریداران زیادی داشته است که همه آن خریداران را نیز راضی نگه داشته است. به دلیل اینکه علاوه بر داشتن یک وسیله حمل بار با کیفیت هزینه کمتری را نیز کرده اند. از ویژگی های مهم این کالا می توان به داشتن اهرم های مخصوص نگهداری پارو و ماهیگیری، داشتن دستگیره حمل به همراه طناب نجات، کیسه مخصوص نگهدرای اشیا در داخل قایق، داشتن سه نشیمنگاه بادی که یکی از آنها بدون نشیمنگاه و دوتای انها نشیمنگاه دار هستند، داشتن یک جفت پارو آلومینیومی با قابلیت رگلاج و تغییر سایز و همچنین پمپ باد دستی بزرگ دوکاره اشاره نمود.

جمع بندی

قایق بادی 5 نفره بزرگترین قایق بادی تولید شده در خانواده اکسکروشن 2012 شرکت اینتکس بوده که از کیفیت و کاربرد های فراوانی بهره مند است. این کالا دارای ویژگی های بسیار خوبی بوده و از تحمل وزن بسیار مناسبی نیز برخودار می باشد. قایقی که می تواند وسیله تفریحی بسیار مناسبی برای خانواده های کم جمعیت یا کشت گذار های آبی مجردی در آب های آرام و یا پر عمق باشد. محصولی که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...