قایق بادی 4 نفره حرفه ای Fishman

007211

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی 4 نفره حرفه ای Fishman از سری قایق های بادی تولید شده با کیفیت و جنس بدنه بسیار خوب برای استفاده در دریا و دریاچه ها و حتی رودخانه ها بوده که ساخته شده از جنس PVC و برزنت می باشد. بدنه ای با ضخامت بالا که در برابر دمای مختلف آب، برخورد نور و گرمای آفتاب و همچنین برخورد عادی به سنگ های درون رودخانه مقاوم خواهد بود. این قایق بادی دارای سه نشیمنگاه بادی مجزا بوده که قابلیت نصب روی بدنه اصلی را داشته و توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. محصولی که دارای طناب نجات و دو پاروی آلومینیومی قوی با قابلیت رگلاج می باشد. علاوه بر این قایق 4 نفره فیشمن قابلیت نصب موتور های مخصوص قایق را نیز خواهد داشت.

نوعتفریحی
 تحمل وزن 318 کیلو گرم
 طول 295 سانتی متر
 عرض 128 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC سه لایه برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC سه لایه برزنتی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 17.7 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای سه نشیمنگاه بادی سرخود
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی 4 نفره حرفه ای Fishman

قایق بادی 4 نفره حرفه ای Fishman یک قایق بادی فوق العاده با کیفیت است که به دلیل ساختار منحصر به فردش و هم چنین داشتن امکانات زیاد بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است. این محصول رنگ فوق العاده شکیل و طراحی بسیار دقیق را دارا می باشد که همه اینا جزو نقاط قوت این قایق به شمار می رود. در ادامه این مطلب با ما باشید تا در ارتباط با این محصول جزئیات بیشتری را برای شما بازگو کنیم.....

طراحی و ارگونومی ساخت

نوع طراحی و ارگونومی ساخت این محصول یکی از خلاقانه ترین و در عین حال مهندسی شده ترین طراحی های صورت گرفته در بازار است که به صورت کاملا دقیق و با حفظ جزئیات تولید گردیده است. در همین خصوص باید گفت که یک طرف از این محصول به صورت صاف طراحی شده و طرف دیگر ان نیز دارای فرو رفتگی هایی در جلو و عقب است که باعث شده تا این محصول از یکنواختی خارج شود. دور تا دور این محصول طناب نجاتی قرار گرفته شده است که باعث شده تا در صورت بروز هر گونه حادثه بتوانید از ان به درستی استفاده نمایید.

در جلوی این محصول قسمتی تعبیه شده که از ان به عنوان اهرم نگهدارنده پارو یاد می شود و می توانید پارو های این قایق را در ان جا قرار داده و به سادگی از ان ها استفاده نمایید. هم چنین این محصول دارای سه عدد نشیمنگاه بادی می باشد که هر یک از این ها خود به صورت شیار دار طراحی و تولید شده اند که در هنگام نشستن بر روی ان ها فوق العاده نرم و لطیف خواهند بود. در رابطه با رنگ بندی این محصول هم باید به این نکته اشاره کرد که این قایق به صورت یکدست سبز یشمی طراحی و تولید شده است و تنها کناره های ان است که دارای خطوط زرد و سفید رنگی می باشد. تمام این موارد به صورت کاملا دقیق و با رعایت استاندارد های موجود و به زیبایی هر چه تمام تر طراحی و تولید شده است.

جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه این قایق باید عنوان کرد که این محصول یکی از مقاوم ترین محصولات موجود در بازار می باشد. رویه اصلی این کالا ساخته شده از نوع PVC سه لایه برزنتی است و بخش های کناری این کالا هم دقیقا از همین جنس ساخته شده اند. هم چنین کف این کالا نیز از نوع PVC دو لایه بادی تولید شده است که کیفیت قابل قبولی داشته و به سادگی اسیب نخواهد دید.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید عنوان نمود که این کالا دارای طول 295 سانتی متر ، عرض 128 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 43 سانتی متر می باشد. هم چنین این کالا می تواند تا 318 کیلو گرم وزن را در داخل خود تحمل کند که مقدار قابل قبول و معقولی است. هم چنین وزن کلی بسته بندی این کالا هم 17.7 کیلو گرم می باشد که نسبت به قایق های مشابه سبک تر بوده و حمل و نقل ان ساده تر است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ابتدا شما باید این قایق و تمام تجهیزات ان را از داخل بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید. سپس به سادگی و با استفاده از پمپ باد دستی موجود در داخل بسته بندی این قایق و از طریق دریچه های باد تعبیه شده بر روی این کالا به سادگی و در عرض چند دقیقه این محصول را باد کرده و از ان استفاده کنید. فرایند باد کردن و راه اندازی این محصول تنها در کمتر از 5 دقیقه صورت می گیرد که در وقت شما نیز بسیار صرفه جویی خواهد شد. علاوه بر این ها برای مراقبت از این کالا شما باید در ابتدا از پریدن و جامپینگ بر روی بدنه این محصول خودداری کنید. هم چنین از وسایل نوک تیز و شاخ و برگ درختان سعی کنید این قایق را دور کنید تا سوراخ نشده و اسیب نبیند. نکته مهم دیگر این است که بیش از تحمل وزن مجاز این محصول سعی کنید وزن به ان تحمیل نکنید تا اسیب جدی نبیند. با رعایت این نکات این قایق هیچ گونه افت کیفیتی نخواهد داشت.

جمع بندی

قایق بادی 4 نفره حرفه ای Fishman یک قایق بسیار شکیل و با کیفیت می باشد که دارای سطح نشیمنگاه مواج و سه نشیمنگاه بادی سر خود می باشد که مناسب برای استفاده تمام سنین است. هم چنین این کالا دارای طناب نجات و اهرم ماهیگیری هم می باشد که از مزایای خوب این قایق به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...