قایق بادی 4 نفره با کف فایبرگلاس

GL B01J46YYKC

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی 4 نفره با کف فایبرگلاس یکی از محصولات شرکت GL می باشد که از طراحی بسیار خوبی بهره می برد. این قایق دارای رویه ای از جنس پلی استر ترکیب شده با پی وی سی می باشد که مقاومت بسیار خوبی دارد و باعث می شود که این محصول در فشار وارده مقاومت بسیار خوبی داشته باشد و برای ایمنی بیشتر نیز از چند محفظه باد در ساخت این کالا استفاده شده است تا در صورت صدمه دیدن هر کدام از محفظه های باد محفظه های باد دیگر وزن سرنشینان را به سادگی تحمل می کند. کف استخر نیز به صورت فایبرگلاس می باشد که باعث سفت شدن کف آن می شود و ایستادن را بر روی قایق میسر می کند. به علاوه از سوراخ شدن و صدمه دیدن بدنه استخر نیز جلوگیری می شود. 

 نوعتفریحی ، حرفه ای
 تحمل وزن 290 کیلو گرم
 طول 265 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 جنس رویه پلی استر
 جنس بخش کناری پلی استر
 جنس کف فایبرگلاس
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی
 پارو
سایر ویژگی ها دارای لایه فایبرگلاس مواج مجزا
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم پارو
 دارای کیسه نگهدارنده وسیله های کوچک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی چهار نفره با کف فایبر گلاس

قایق بادی چهار نفره با کف فایبر گلاس یکی از محصولات شرکت GL بوده که فوق العاده با کیفیت است و طراحی بی نظیری دارد. این قایق دارای نشیمنگاه بوده و طناب نجات و اهرم پارو هم دارد که از مزایای ان است. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول بپردازیم و ان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها ما را همراهی کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ارگونومی ساخت این محصول شبیه به اکثریت قایق های موجود در بازار می باشد. این قایق از نظر طراحی تقریبا مستطیلی شکل است و جلوی ان به صورت مثلثی شکل طراحی شده است. در هر دو طرف این محصول یک عدد پارو تعبیه شده است که دسته های ان سفید رنگ بوده و قسمت اصلی ان تمام مشکی رنگ است. این پارو ها هر کدام داخل دو عدد محفظه مخصوص قرار می گیرند. در مرکزیت این قایق نیز دو عدد دستگیره وجود دارد اما در هر سمت این قایق و برای هر مصرف کننده به صورت جدا دو عدد دستگیره مجزا و محکم تعبیه شده است که در هنگام نشستن بتوانند با گرفتن ان ها امنیت خود را بالا ببرند. هر دو سمت این قایق نیز دو عدد نشیمنگاه بادی وجود دارد که دارای فرو رفتگی هستند و سطح راحت و نرمی را برای نشستن مصرف کننده فراهم می سازند. در رابطه با رنگ بندی نقاط مختلف این قایق هم باید گفت که دو رنگ اصلی سفید و سورمه ای بخش اعظمی از رنگ این قایق را تشکیل می دهند. ابتدا و انتهای این قایق سورمه ای بوده و بقیه نقاط سفید هستند. بر روی بدنه این محصول چندین طرح نیز نقش بسته است که به زیبایی ان کمک شایانی کرده اند. هم چنین کف این قایق به صورت مربعی شکل و یکی در میان سفید و مشکی می باشد. رنگ نشیمنگاه ها نیز یک دست سفید است. این قایق توانایی قرار گیری موتور تا حداکثر ۴ اسب بخار را نیز دارا می باشد که یکی از خصوصیات ان است.

جنس بدنه

یکی از دغدغه های خرید یک مشتری جنس بدنه ان محصول است زیرا در صورت نداشتن یک جنس مقاوم به راحتی اسیب می بیند و قابل استفاده نیست. اما این قایق یکی از مقاوم ترین قایق های تولید شده در بازار است که تمامی استانداردهای جهانی را رعایت کرده است. جنس رویه این کالا از نوع پلی استر بوده که بسیار مستحکم است. بخش های کناری این محصول هم از نوع پلی استر هستند که همان کیفیت رویه را دارند. مهم ترین بخش این محصول که تحمل وزن را بر عهده دارد کف ان است که این محصول از نوع فایبرگلاس تولید شده و فوق العاده قوی و مقاوم است.

ابعاد و وزن

این محصول مناسب برای استفاده چهار نفر می باشد. معمولا مصرف کننده در هنگام خرید دوست دارد قایقی را خریداری کند که علاوه بر داشتن قابلیت ها و فضای مناسب زیاد جا گیر هم نباشد. این  قایق دارای ابعاد ( طول : 265 سانتی متر , عرض : 120 سانتی متر و ارتفاع : 35 سانتی متر ) می باشد. این ابعاد در مقابل خصوصیات و مزایای زیاد این قایق بسیار معقول می باشد. هم چنین این محصول می تواند تا 290 کیلو گرم وزن را تحمل کند که این خود یکی از مزایای دیگر این کالاست.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در رابطه با راه اندازی این محصول باید گفت که در کنار این محصول یک عدد پمپ دستی قرار دارد که شما با استفاده از ان می توانید پس از خارج کردن این محصول از بسته بندی از طریق دریچه های باد قرار گرفته بر روی قایق اقدام به باد کردن ان کنید. پس از باد کردن نیز تنها کافی است هر یک از این دریچه ها را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. برای مراقبت بیشتر از این محصول هم باید چند نکته را رعایت کرد. اولین نکته این است که از جامپینگ بر روی این محصول خودداری شود تا طول عمر این محصول کم نشود. دومین نکته این است که اشیا نوک تیز و یا هر شی دیگری که به ان اسیب می رساند را از ان دور کنید. هم چنین پس از هر بار استفاده می توانید ان را جمع اوری کنید تا اسیب نبیند. علاوه بر این ها می توانید با قرار دادن کاور محافظ بر روی این محصول از ریختن هر گونه مایعات یا نشستن گرد و خاک برروی ان جلوگیری کنید. لازم به ذکر است که در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم وجود دارد که در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید از ان استفاده کرده و ان را رفع نمایید.

جمع بندی

قایق بادی 4 نفره با کف فایبرگلاس یک محصول فوق العاده از جنس پلی استر است که دارای لایه فایبر گلاس مواج مجزا می باشد. در کنار این محصول طناب نجات و اهرم پارو هم قرار دارد که از مزایای ان است. هم چنین دو نشیمنگاه بادی در ابتدا و انتهای این محصول تعبیه شده است که از خصوصیات ان است. اگر به دنبال خرید یک قایق ۴ نفره زیبا با امکانات بالا هستید پیشنهاد می کنیم این محصول را هم اکنون با قیمت فوق العاده از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...