قایق بادی 3 نفره voyager 500 بست وی

bestway 65001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی سه نفره voyager 500 یکی دیگر از سری قایق های بادی مدل voyager شرکت بست وی بوده که ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی و همچنین روکش برزنتی می باشد. محصولی که طراحی شده برای تفریحات آبی و همچنین ماهیگیری بوده و از کف بادی به صورت مواج بهره می برد. این کالا دارای دو نشیمنگاه بادی بوده که توسط دریچه های باد جداگانه ای باد شده و راه اندازی می شوند. از ویژگی های بسیار خوب این محصول داشتن وزن مناسب و ایجاد تعادل بالا بر روی انواع آب های آرام می باشد. این قایق بادی بر روی قسمت لبه خود از اهرم مخصوص ماهیگیری و همچنین نگهدارنده پارو برخوردار بوده و بر روی خود از یک طناب نجات بهره می برد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن دستگیره مخصوص حمل قایق، کیسه حمل اشیا و قابلیت نصب موتور اشاره نمود. از اقلام همراه آن نیز می توان به یک جفت پارو آلومینیومی ضد زنگ و مقاوم و همچنین پمپ باد دستی اشاره نمود. اما این قایق بادی می تواند بهترین گزینه برای استفاده در آب های ارام دریاچه ها و رودخانه ها باشد.

 نوع تفریحی/ورزشی
 تحمل وزن 260 کیلو گرم
 طول 348 سانتی متر
 عرض 141 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 جنس رویه PVC با الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی مجزا
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 15.4 کیلوگرم
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 دارای کیسه حمل اشیا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو آلومینیومی

بست وی یکی از بهترین و بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات بادی در سطح جهان می باشد که تا کنون کالا های بسیار با کیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است. در این میان این شرکت حدود 5 سال است که فعالیت خود را در زمینه قایق های بادی افزایش داده و محصولات متنوع و با کیفیت تری را تولید کرده است که باعث افزایش فروش آن شده است قایق بادی voyager 500 یکی از بهترین قایق های سه نفره تولید شده در بازار می باشد که نیاز شما را در امور مختلف بر طرف خواهد کرد. این قایق مناسب استفاده در دریاچه، سد، دریا، رودخانه آرام و مواردی از این قبیل است و ویژگی های بسیار خوبی دارد که در ادامه به تشریح آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. 

 

طراحی

ظاهر این قایق بادی بسیار زیبا و دوست داشتنی بوده و از ساختار دوست داشتنی و خوبی برخوردار است. دیواره های آن از حجم باد بسیار زیادی برخودار هستند و دارای دو محفظه باد هستند تا ایمنی سرنشینان را تا حد قابل قبولی تامین کنند. کناره های آن دارای چهار حلقه پلاستیکی برای تسهیل در پارو زدن می باشد، این حلقه ها جنس نرمی دارند و از پلاستیک خشک ساخته نشده اند. در کنار بخش رویه قایق سبز رنگ و دیواره ها و قسمت کناری بخش خارجی بدنه از رنگ کرم ساخته شده است که تضاد زیبایی دارد. این ترکیب رنگی در کوسن های موجود در کف قایق نیز استفاده شده است. خوشبختانه کف قابق از نوع بادشو می باشد و بر اثر فشار به داخل آب فرو نمی رود. بر روی این محل و در دو قسمت جلویی و پشتی دو عدد کوسن برای راحتی استفاده و پارو زدن قرار داده شده است. پارو های قایق نیز با تطابق خود با بدنه قایق به رنگ سبز هستند که متفاوت از تمام  محصولات بازار می باشند. 

جنس و کیفیت بدنه

بدون شک مهم ترین قسمت در قایق های بادی جنس و کیفیت آنهاست تا در شرایط دشوار نیز جان سالم به در ببرند. این محصول بست وی از بهترین و با کیفیت ترین مواد موجود در صنعت محصولات بادی ساخته شده است و مشتریان در سراسر جهان رضایت کاملی از آن دارند. رویه آن مشابه آنچه در سری اکسکروشن 5 اینتکس استفاده شده است می باشد و مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار و ضربه دارد. همچنین برای افزایش امنیت افرادی که درون قایق هستند باد کردن آن از دو قسمت صورت می گیرد تا در صورتی که برای یک از محفظه های باد آن مشکلی به وجود آید محفظه باد دیگر با منتقل کردن افراد به ساحل امنیت آنها را حفظ کند. رویه و کنار قایق از دو لایه ضخیم پی وی سی و بخش زیرین آن از 4 لایه پی وی سی ساخته شده است تا در زمانی که فشار بیش از حد به آن وارد شود نیز استحکام آن را حفظ کرده و رضایت سرنشینان خود را به همراه داشته باشد. 

 

ابعاد و وزن

طول و عرض این قایق بادی به ترتیب 348×141 سانتی متر می باشد که اعداد اعلام شده از سوی سازنده آن است، این اعداد فضایی که قایق اشغال می کند را ذکر می کنند و گویای فضای داخلی آن نیستند. قسمت داخلی در حدود 240 سانتی متر در طول و 80 سانتی متر در عرض کوچکتر است که برای سه نفر کاملا مناسب است. با وجود وزن 15.4 کیلوگرم می تواند تا وزن 260 کیلوگرم را به سادگی تحمل کرده و تا سه نفر گنجایش دارد. علاوه بر این به دلیل حجم بسیار کم بسته بندی این کالا می توان آن را به سادگی حمل کرده و در محل مورد نظرتان با صرف زمان حدود 10 دقیقه راه اندازی و استفاده کنید. در ادامه قصد داریم روش راه اندازی این قایق را تشریح کنیم.

 

روش نصب

برای راه اندازی قایق ابتدای یک فضای عاری از هرگونه شئ تیز را در خشکی بیابید و قایق را از بسته بندی یا ساک حمل آن خارج کنید. در ادامه قایق را از بسته بندی آن خارج کرده و به صورت کامل پهن کنید. در ادامه سه محفظه باد پیش رویتان است ابتدا محفظه باد داخلی دیواره ها را باد کنید، برای باد کردن ابتدا با استفاده از دریچه تخلیه بزرگتر آن را باد کرده و دریچه تخلیه کوچکتر را برای سفت تر کردن باد آن استفاده کنید. همین کار را برای محفظه باد خارجی آن نیز انجام دهید در ادامه نیز کف قایق را با استفاده از تبدیل کوچک پمپ اینتکس یا بست وی باد کنید تا قایق آماده استفاده شود. در صورتی که قصد استفاده از کوسن های ان را نیز داشته باشید می توانید آنها را نیز به صورت جداگانه باد کرده و به قایق متصل کنید. از دسته های کناری قایق نیز برای جابجا کردن قایق استفاده کنید و از کشیدن آن بر روی زمین جلوگیری کنید. همچنین برای خرید قایق بادی می توانید با شماره های ذکر شده در سایت تماس برقرار کرده و سوالات خود را با مشاورین شرکت تهران اینتکس مطرح نمایید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...