قایق بادی 3 نفره voyager 1000 بست وی

bestway 65056

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی 3 نفره voyager 1000 بست وی از سری قایق های بادی تفریحی ورزشی این شرکت بوده که در میان محصولات 2016 بست وی قرار می گیرد. این قایق بادی از کیفیت بسیار خوبی بهره که ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی و روکش برزنتی می باشد. بدنه ای که می تواند در برابر فشار آب و شرایط جوی مختلف مقاوم باشد. همچنین در مواقعی که قایق به صخره ها برخورد کند نیز توان مقاومت مناسبی را از خود نشان خواهد داد. اما این قایق بادی از طراحی بسیار شیک و مناسبی برخوردار بوده و از دو نشیمنگاه بادی با دریچه مجزا برای راه اندازی بهره می برد. گفتنی است که علاوه بر این دو نشیمنگاه کف قایق نیز به شکل بادی بوده و در صورت نشستن بر روی آن احساس راحتی بی  وصفی را خواهید کرد. در قسمت لبه این محصول اهرم مخصوص ماهیگیری، قرار دادن و قفل نمودن پارو قرار داده شده و از یک طناب نجات نیز بر روی خود برخوردار است. بر روی قسمت فوقانی این قایق یک دستگیره حمل قرار داده شده تا به راحتی آن را هنگام آماده بودن کالا جا به جا نمود. از سایر ویژگی های این قایق بادی تفریحی ورزشی می توان به داشتن کیسه حمل اشیا و همچنین قابلیت بستن موتور مخصوص بر روی بدنه توسط کیت های نگهداری موتور اشاره کرد. این قایق بادی می تواند به عنوان یکی از بهترین قایق های بادی تفریحی و ماهیگیری در انواع آب های آرام استفاده شود.

 نوعورزشی،تفریحی
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 291 سانتی متر
 عرض 127 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس رویه PVC با الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ دستی بزرگ
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 15 کیلوگرم
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم ماهیگری
 دارای کیسه حمل اشیا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو

قایق بادی بست وی

قایق های بادی توسط شرکت های مختلفی تولید و در فصول مختلف سال مدل های جدیدی از قایق های بادی تولید و به بازار عرضه می شود. یکی از شرکت های همیشه حاضر در تولید محصولات بادی، بست وی می باشد که تا کنون کالا های فوق العاده ای را با نوآوری های خود به ثمر نشانده است. این کالا ها همواره یکی از بهترین ها هستند و مشتریانی که آنها را خریداری کرده اند نیز از خرید خود رضایت کامل دارند. با این وجود بست وی با عدم فعالیت در دسته قایق های بادی تا کنون مشتریان خود را در انتظار گذاشته است و قایق های قدیمی این شرکت نیز با توقف تولید مواجه شده بودند اما در سال های اخیر این شرکت چینی با تولید برخی قایق های بادی با مشخصه های فوق العاده نشان داده است که توانایی تولید بهترین های بازار را دارد و می تواند با شرکت های بزرگی همچون اینتکس و سویلور رقابت کند. در این بخش قصد داریم شما را با یکی از جذاب ترین قایق های بادی بست وی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

ابعاد و وزن

بدون شک بزرگ ترین برتری قایق های بادی در مقایسه با قایق های سنتی علاوه بر قیمت بسیار پایینی که دارند ابعاد و وزن آنهاست که می تواند با قابلیت پرتابل بودن قابلیت حمل بسیار خوبی نیز داشته باشند و تا چند برابر وزن خود را به سادگی تحمل کنند. برخی از قایق ها با وزن 20 کیلو گرمی توانایی تحول 400 تا 500 کیلوگرم را دارند که در نوع خود فوق العاده می باشد. این قایق نیز با چنین مشخصه هایی راهی بازار شده است و می تواند با وزن 15 کیلوگرمی خود حدود 270 کیلوگرم را تحمل کرده و حمل کند. ابعاد بسته بندی قایق نیز فوق العاده کوچک بوده و می توان آن را به سادگی و توسط اتومبیل حمل کرد. حجم آن زمانی که باد آن خالی شده باشد به قدری کوچک است که می توان آن را در کوچک ترین سدان های کشور نظیر پراید نیز جای کرد. ابعاد این قایق نیز برابر با 291 × 127 × 46 سانتی متر می باشد و برای استفاده 3 نفر به صورت همزمان کاملا مناسب می باشد و با رعایت میزان وزن اعلام شده از سوی شرکت می توانید افراد بیشتری را با آن حمل کنید.

جنس و کیفیت بدنه

قایق های بادی برای حفظ تعادل و ایجاد حس اطمینان به مشتریان معمولا از بهترین و با کیفیت ترین مواد بازار تشکیل می شوند. به همین دلیل بست وی نیز در این قایق بادی از بهترین و با کیفیت ترین مواد ممکن استفاده کرده است تا بتواند از سلامت مسافران خود اطمینان حاصل کند. رویه این قایق بادی از ماده ای به نام PVC ساخته شده است که این ماده یکی از بهترین ها بازار در این دسته می باشد. ضخامت این لایه ها بسیار بیشتر از سایر محصولات مشابه بوده و در قسمت زیرین از دو لایه آن استفاده شده است تا در برابر فشار وارده مقاوم باشد.

طراحی

ظاهر قایق های بادی در تمامی مدل ها به مراتب زیبا تر قایق های فلزی که به وفور در سواحل شمالی و جنوبی کشور دیده می شود است، در طراحی این محصول رنگ سبز تیره نقش اصلی را ایفا می کتد و دور تا دور آن یک نوار زرد رنگ کشیده شده است که به زیبایی بیشتر آن کمک فراوانی می کند. بدنه حالتی 8 ضلعی داشته و با الگو برداری از سری مارینر اینتکس تولید شده است که رضایت مشتریان بسیاری را تا کنون به همراه داشته است. در قسمت وسطی آن دو صندلی قرار دارد و دو حلقه پارو نیز در دو طرف این صندلی ها اضافه شده است. که راحتی بیشتری داشته باشد. در کناره های قایق حلقه هایی برای قرار دادن پارو ها در زمان هایی که استفاده نمیکنید وجود دارد که بسیار کاربردی می باشد.

روش نصب

برای راه اندازی این قایق بادی بست وی ابتدا لازم است تا محل مناسبی که عاری از هرگونه شئ تیز باشد بیابید. در ادامه نوبت به خارج کردن آن از بسته بندی می رسد. بسته بندی را باز کرده و قایق را با احتیاط از بسته بندی آن خارج کرده و بر روی محل مورد نظرتان پهن کنید. در ادامه می توانید با باد کردن محفظه باد داخلی و اصلی آن، سپس محفظه باد خارجی و در انتها نیز کف قلیق را با استفاده از پمپ کوچک باد کنید کوسن های بادی را نیز می توانید به همین صورت باد کرده و در محل مورد نظر قرار دهید و استفاده کنید. در صورتی که دریچه های تخلیه هوا را به خوبی بسته باشید قایق آماده استفاده می باشد. و می توانید با به آب انداختن آن لحظات بسیار خوبی را با دوستان و خانواده خود داشته باشید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...