قایق بادی یک نفره 2018 کودک بست وی با پارو

bestway 61078

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی یک نفره 2018 کودک بست وی با پارو از سری قایق های بادی ارزان قیمت و با کیفیت برای تفریحات آبی کودکان بالای 2 سال بوده که به عنوان جدیدترین قایق بادی سبک به بازار محصولات بادی توسط شرکت بست وی عرضه شده است. این محصول طراحی و رنگ بسیار جذابی داشته که بیشتر برای استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر های بزرگ و حتی سواحل ساخته شده است. جنس بدنه تشکیل دهنده آن از نوع PVC با رویه طرح چرم بوده که دارای وزن بسیار سبک و انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچک خواهد بود. علاوه بر این این نوع جنس بدنه در صورت آسیب دیدن به راحتی قابل ترمیم و تعمیر می باشد. روی بدنه اصلی اهرم مخصوص پارو قرار داده شده تا پارو ها را به آن وصل کنید. همچنین یک طناب و دستگیره حمل روی بدنه تعبیه شده تا این محصول را به راحتی در حالت باد شده جا به جا نمایید. اما قسمت کف این قایق بادی کودک به صورت بادشو می باشد و از طراحی مواج بهره می برد تا محلی نرم و راحت برای نشستن ایجاد کرده باشد.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 طول 155 سانتی متر
 عرض 93 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC بادشو
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.1 کیلوگرم
 دارای طناب حمل
 دارای اهرم مخصوص نگهداری پارو
 دارای دستگیره حمل
 مناسب کودکان بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی یک نفره 2018 کودک بست وی با پارو یکی دیگر از قایق های بادی برند بست وی می باشد که برای استفاده کودکان رده سنی بالاتر از 2 سال تولید و روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که هر کدام از این رنگ ها می تواند به خوبی توجه کودک را به خود جلب نماید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید قایق بادی کودک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل قایق بادی یک نفره 2018 کودک بست وی با پارو همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این قایق بادی مطابق با استانداردهای جهانی برای تولید محصولات بادی کودک می باشد . ابعاد این قایق بادی به گونه ای است که می تواند مورد استفاده بیش از یک کودک قرار بگیرد و همچنین رده سنی استفاده از آن برای کودکان بالای 2 سال است . در طرفین این قایق بادی اهرم هایی برای نگهداری پارو های موجود در پکیج این محصول قرار گرفته است و در بخش جلویی آن نیز یک عدد طناب وجود دارد که می توانید با استفاده از آن کنترل قایق کودک خود را در اختیار داشته باشید . به همراه این قایق بادی یک جفت پارو پلاستیکی به همراه یک عددب برچسب تعمییرات برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل و توسط آن می توانید اقدام به تعمییر محصول نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این قایق بادی از پی وی سی طرح چرم می باشد . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در ساخت محصولات بادی است و این استفاده متداول به دلیل کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل است . در بخش کف این قایق بادی از پی وی سی بادشونده و دولایه استفاده شده است که به هنگام استفاده علاوه بر استحکام بالایی که دارد به خوبی از بدن کودک نیز محافظت می کند .

ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :

قابلیت تحمل وزن در این قایق بادی بالغ بر 80 کیلو گرم می باشد که کمی از استانداردهای قایق های بادی کودک بالاتر است و این نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . این قایق بادی با توجه به قابلیت تحمل وزنی که دارد به راحتی می تواند مورد استفاده بیش از یک کودک قرار بگیرد . ابعاد قایق بادی یک نفره 2018 کودک بست وی با پارو به مشخصات ( طول : 155 سانتی متر ، عرض : 93 سانتی متر و ارتفاع : 30 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده و تفریح کودکانه فراهم می آورد . لازم به ذکر است که وزن این محصول 3.1 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحی قابل جا به جایی است ، از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت های شما نیز باشد .

جمع بندی :

این محصول دارای بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که در بخش کف آن از پی وی سی دولایه استفاده شده است و مقاومت این محصول را بیش از پیش افزایش داده است . وزن این قایق بادی بالغ بر 3.1 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی توسط بسته بندی که درون آن قرار دارد قابل جا به جایی است . همچنین این قایق بادی قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 80 کیلو گرم دارد که به صورت همزمان می تواند مورد استفاده بیش از یک کودک قرار بگیرد . قایق بادی یک نفره 2018 کودک بست وی با پارو با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی ایران اینتکس قرار دارد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...