قایق بادی یک نفره 2018 کودک بست وی

bestway 61099

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی یک نفره 2018 کودک بست وی از جدید ترین و ارزان ترین قایق های بادی تولید شده برای سنین کودکان بالای 2 سال بوده که دو سایز مختلف تولید شده است. این قایق بادی دارای کیفیت ساخت مطلوبی نسبت به قیمت مقرون به صرفه خود بوده بنابراین توان خرید آن بسیار راحت می باشد. این محصول در واقع دارای دو مدل بوده که با یک کد و دو ابعاد متفاوت تولید شده اند. این مدل کمی دارای ابعاد بزرگتر بوده اما از نظر ظرفیت و سنین مورد استفاده تفاوتی با قایق بادی 61099EN نخواهد داشت. همچنین مانند مدلی مشابه خود ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده و انعطاف بالایی برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر خواهد داشت. علاوه بر این اهرم مخصوص پارو ، طناب و دستگیره حمل تعبیه شده است. قسمت کف این کالا نیز مانند بدنه اصلی باد شو بوده و طراحی مواج دارد.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 طول 155 سانتی متر
 عرض 93 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC بادشو
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.25 کیلوگرم
 دارای طناب حمل
 دارای اهرم مخصوص نگهداری پارو
 دارای دستگیره حمل
 مناسب کودکان بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی یک نفره 2018 کودک بست وی

قایق بادی یک نفره 2018 کودک بست وی یک قایق با تمام امکانات مورد نیاز جهت استفاده در اب های ارام می باشد که می توانیدبه استفاده از این محصول به تفریح پرداخته و از ان استفاده کنید. این کالا مناسب برای استفاده کودکان است و قادر است تا 80 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود تحمل کند. هم چنین داشتن بدنه مقاوم و با کیفیت هم از دیگر نقاط قوت این محصول است که در ادامه سعی داریم تا به صورت کامل تمام نقاط ضعف و قدرت این محصول را بررسی کنیم.

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که در تصاویر این محصول مشخص است این قایق ظاهری مستطیلی شکل با لبه های گرد دارد. بخش جلویی این قایق به صورت تو پر و با حجم بیشتری نسبت به دیگر نقاط این قایق طراحی گردیده است که همین عامل سبب شده تا یک محصول متفاوت را شاهد باشیم. اینقایق هم چنین دارای طناب نجاتی در جلوی خود می باشد که در مواقع ضروری می توانید با در دست گرفتن این طناب ایمنی و امنیت خود را بیشتر کنید. هم چنین یک عدد دستگیره حمل هم در جلوی این محصول دیده می شود که می توانید با در دست گرفتن این دستگیره به سادگی این محصول را با خود جا به جا نمایید. نکته مهم دیگر داشتن دو عدد محفظه برای نگهداری پارو ها می باشد که با استفاده از ان ها می توانید این قایق را هدایت کرده و در مسیر مناسب خود قرار دهید.در خصوص رنگ بندی این محصول نیز باید عنوان کرد که این قایق از دو رنگ اصلی نارنجی و مشکی ساخته شده و بر روی رویه اصلی این محصول هم نقوش سفید و خاکستری هم به چشم می خورد که باعث زیباتر شدن این محصول شده اند.

جنس بدنه

این محصول مناسب برای استفاده کودکان است به همین دلیل حساسیت برای انتخاب ان بالا رفته است. برای همین امر باید عنوان کرد که رویه اصلی این قایق ازجنس PVC طرح چرم ساخته شده که علاوه بر زیبایی ، دارای کیفیت فوق العاده بالایی می باشد. هم چنین بخش های کناری این محصول هم دقیقا از همین جنس تبعیت می کند. نکته مهم دیگر هم در خصوص کف این قایق است که به صورت PVC بادشو بوده و با باد کردن ان می توانید به سادگی از ان استفاده کنید که در همین بحث باید به یک سری نکات هم توجه کنید که در انتهای این مبحث به ان خواهیم پرداخت.

ابعاد و وزن

در خصوص ابعاد و وزن این قایق نیز باید به این نکته توجه کرد که این محصول قادر است تا 80 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود تحمل کند. هم چنین وزن کامل این محصول در داخل بسته بندی 2.25 کیلو گرم است که حمل و نقل ان را ساده کرده است. هم چنین در خصوص ابعاد این قایق هم باید به این نکته اشاره کرد که طول این محصول 155 سانتی متر ، عرض ان 93 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این محصول نیز 30 سانتی متر می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

همان طور که می دانید مشخصه اصلی این محصول بادی بودن ان است که برای راه اندازی و استفاده از این محصول حتما نیاز دارید تا یک عدد پمپ باد تهیه کرده و سپس این محصول را باد نمایید. برای این امر نیز باید عنوان کرد که بر روی این قایق چند محفظه باد در بخش های مختلف ان قرار گرفته است که با استفاده از ان ها می توانید باد کردن این محصول را انجام دهید. هم چنین در هنگام باد کردن باید به یک سری نکات هم توجه کنید که برای مثال بیش از اندازه این قایق را باد نکنید که اسیب ببیند. هم چنین سعی کنید وسایل نوک تیز را که امکان اسیب رساندن و سوراخ کردن این قایق را هم دارد از ان دور کنید تا سلامت این محصول را تضمین نمایید. با انجام همینچند کار سادهع و همین طور عدم جامپینگ و پریدن بر روی این محصول می توانید سالیان سال بدون افت کیفیت از این محصول برای کودکان خود استفاده نمایید.

جمع بندی

قایق بادی یک نفره 2018 کودک بست وی محصولی شکیل و جذاب است که دارای طناب حمل ، دستگیره حمل ، اهرم مخصوص نگهداری پارو و همین طور دفترچه راهنما و برچسب تعمیرات می باشد. تمام این موارد باعث شده تا یک محصول تمام عیار را شاهد باشیم. جهت خرید این کالا می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران اقدام نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...