قایق بادی یک نفره کودک مدل kondor 1000 با پارو

bestway 61078EN

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی یک نفره کودک مدل Kondor 1000 همراه با پارو از سری قایق های بادی کوچک و بسیار سبک شرکت بست وی مدل 2018 برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام. این محصول یکی از مناسب ترین گزینه ها برای کودکان بالای 2 سال بوده که در دو مدل با پارو و بدون پارو تولید و عرضه شده است. در بدنه این قایق اهرم مخصوص پارو و دستگیره حمل تعبیه شده و یک طناب مخصوص حمل نیز روی خود دارد تا امکان وصل شدن به قایق های دیگر برای حرکت با سرعت بیشتر داشته باشد. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده که از وزن کم و انعطاف بالایی برخوردار می باشد تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچک را داشته باشد. داشتن وزن و حجم کم باعث شده تا به راحتی از این قایق بادی در مسافرت ها برای فرزندان خود استفاده کنید.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 55 کیلو گرم
 طول 145 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC بادشو
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.1 کیلوگرم
 دارای طناب حمل
 دارای اهرم مخصوص نگهداری پارو
 مناسب کودکان بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی یک نفره کودک مدل kondor 1000 با پارو

قایق بادی یک نفره کودک مدل kondor 1000 با پارو یک محصول با دوام و جذاب است که به دلیل داشتن رنگ نارنجی و همین طور بدنه فوق العاده مقاومش بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. این محصول به گونه ای طراحی شده که هر فردی می تواند از ان در اب های ارام استفاده کرده و لذت ببرد. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی کامل این محصول پرداخته و ان را نقد و بررسی کنیم پس با ما همراه باشید............

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول همان طور که در تصاویر مشخص است دارای ارگونومی ساخت مستطیلی شکل با لبه های گرد است که ان را به یک قایق خاص و شکیل تبدیل کرده است. اگر بخواهیم در ابتدا در خصوص رنگ بندی این محصول صحبت کنیم باید به این نکته اشاره کرد که لایه زیرین این محصول و هم چنین دیواره های نواحی داخلی این قایق به صورت یکدست مشکی طراحی و تولید شده است. هم چنین بخش نگهدارنده های پارو و همین طور دستگیره این محصول هم مشکی رنگ است. در کنار این موارد باید به کف این قایق هم اشاره نمود که به صورت مواج طراحی شده و یکدست نارنجی می باشد. علاوه بر این ها بدنه اصلی این محصول هم همان رنگ نارنجی را دارا می باشد که در داخل ان خطوطی سفید و خاکستری به چشم می خورد. هم چنین بر روی بدنه این محصول هم مدل ان به صورت لاتین حک شده است که می توانید با توجه به ان اقدام به خرید این محصول کنید. در قسمت جلویی این محصول هم چنین یک عدد دستگیره تعبیه شده است که به ان طناب نجات هم وصل می شود. هم چنین در دو سمت این محصول هم دو عدد محفظه نگهدارنده پارو هم قرار دارد که با خیال راحت می توانید این قایق را هدایت نمایید.

جنس بدنه

در خصوص جنس بدنه این محصول هم باید به این نکته اشاره نمود که رویه اصلی این کالا از نوع PVC طرح چرم طراحی و تولید شده است. بخش های کناری این قایق هم دقیقا از همین جنس ساخته شده اند. در همین خصوص باید عنوان کرد که این محصول با بهره گیری از اخرین تکنولوژی روز دنیا تولید گردیده است که در دسته مقاوم ترین محصولات بادی قرار گرفته و به راحتی اسیب نخواهد دید. هم چنین کف این محصول هم به صورت بادی و از جنس PVC می باشد که فوق العاده با دوام است.

ابعاد و وزن

این محصول مناسب برای استفاده کودکان می باشد به همین دلیل دارای طول 145 سانتی متر ، عرض 84 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 35 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها این محصول تنها 2.1 کیلو گرم وزن دارد که بسیار سبک بوده و به راحتی می توانید این محصول را با خود حمل و جا به جا کنید. علاوه بر این ها این محصول قادر است تا 55 کیلو گرم وزن را هم به راحتی بر روی خود تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای راه اندازی این محصول احتیاج به یک عدد پمپ باد دارید. پس از تهیه این پمپ باد باید بر روی بدنه این قایق به دنبال دریچه های باد این کالا بگردید و پس از پیدا کردن ان می توانید به سادگی این محصول را باد کرده و از ان استفاده نمایید. هم چنین باید به این نکته نیز در هنگام باد کردن توجه کنید که بیش از اندازه این محصول را باد نکنید. این بدین معناست که با بیش از حد باد کردن این محصول می توانید احتمال اسیب را بالا ببرید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید از ان در اب های تمیز و ارام استفاده کرده و از وزود ان به داخل مکان هایی که دارای شاخ و برگ درختان و هم چنین وسایل نوک تیز هستند بپرهیزید چون باعث وارد شدن اسیب های جبران نا پذیر به این محصول می شود. هم چنین بهتر است در مواقعی که از این قایق استفاده نمی کنید به سادگی این کالا را کنار بگذارید.

جمع بندی

قایق بادی یک نفره کودک مدل kondor 1000 با پارو محصولی خاص و مدرن است که از مزایای خوب ان می توان به دارا بودن طناب نجات ، اهرم مخصوص نگهداری پارو و همین طور دو عدد پارو اشاره نمود که این قایق را بسیار خاص کرده است. این کالا مناسب برای کودکان بالای دو سال است که به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید ان را نصب و راه اندازی کنید. این قایق را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت عالی خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...