قایق بادی یک نفره کودک مدل Kondor 1000

bestway 61099EN

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی یک نفره کودک مدل Kondor 1000 یکی جدید ترین قایق های بادی 2018 شرکت بست وی برای کودکان بالای 2 سال بوده که برای استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها عرضه شده است. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده که از وزن و انعطاف بالایی برخوردار است. این بدنه دارای حجم بسیار کمی در حالت جمع شده بوده و در صورت آسیب دیدن به راحتی قابل تعمیر خواهد بود. روی بدنه قایق دو اهرم مخصوص نگهداری پارو و یک دستگیره حمل تعبیه شده و دارای کف بادی برای راحتی بیشتر مصرف کنندگان می باشد. علاوه بر این این قایق بادی بست وی دارای یک طناب مخصوص حمل نیز بوده تا با وصل کردن به قایق های موتوری امکان حرکت با سرعت بالاتر را داشته باشند.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 55 کیلو گرم
 طول 145 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC بادشو
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.25 کیلوگرم
 دارای طناب حمل
 دارای اهرم مخصوص نگهداری پارو
 مناسب کودکان بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی یک نفره کودک

قایق بادی یک نفره کودک مدل Kondor 1000 یکی از جدید ترین محصولات شرکت بست وی بوده که در سال جدید میلادی ان را روانه بازار کرده است. این محصول به خاطر طراحی منحصر به فردش در دسته پر فروش ترین محصولات بادی موجود در بازار قرار گرفته است. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با طراحی این محصول در ابتدا باید گفت که ارگونومی کلی ساخت این قایق به صورت مستطیلی شکل بوده که لبه های گردی دارد. ناجیه جلو این محصول دارای برامدگی می باشد که از دیگر نواحی این قایق بزرگ تر بوده و دارای حجم باد بیشتری است. نواحی داخلی این قایق به صورت یکدست مشکی رنگ تولید شده اند. در رابطه با کف این قایق نیز باید عنوان کرد که دارای سطح شیار دار بوده که نرمی و لطافت خاصی را برای مصرف کننده فراهم کرده و در هنگام نشستن بر روی ان اذیت نخواهید شد. در دو طرف این قایق دو عدد دستگیره تعبیه شده است که برای حمل و نقل این محصول می توانید از ان استفاده کنید. هم چنین این دو دستگیره برای نگهداری پارو نیز کاربرد دارند که به راحتی می توانید پارو را درون ان ها قرار داده و قایق را با ان به حرکت در اورید. در جلوی این محصول هم یک عدد دستگیره دیگر قرار گرفته است که طناب نجات این محصول بر روی ان وجود دارد که در صورت بروز هر گونه حادثه می توانید از ان استفاده کرده و جان خود را نجات دهید. در رابطه با رنگ بندی این محصول نیز باید گفت که داخل این محصول به صورت مشکی رنگ تولید شده است. کف بادی این قایق نیز به صورت یکدست نارنجی می باشد. هم چنین ناحیه بیرونی و رویه این قایق نیز دارای خط هایی با رنگ های سفید ، خاکستری و نارنجی می باشد که در جهات مختلف قرار گرفته و زیبایی این محصول را دو چندان کرده اند. هم چنین بر روی دو طرف این قایق کد این محصول با رنگ مشکی و به صورت لاتین بر روی بدنه حک شده است که نشان از اصالت این کالا دارد. تمام این موارد باعث شده تا یک محصول چشم نواز از نظر طراحی را شاهد باشیم.

جنس بدنه

یکی از دغدغه های مشتریان در هنگام خرید یک محصول بادی جنس بدنه ان است. این محصولات به دلیل بادی بودن همیشه در معرض اسیب هستند پس باید از جنس مقاومی ساخته شده باشند. در رابطه با این محصول نیز باید عنوان کرد که جنس رویه ان ساخته شده ازPVC طرح چرم می باشد که علاوه بر داشتن مقاومت بالا ، بر زیبایی های این محصول نیز افزوده است. هم چنین بخش های کناری این قایق نیز به تبعیت از رویه این محصول ساخته شده از جنس PVC طرح چرم می باشد. در رابطه با کف این قایق هم باید گفت که از جنس PVC بادشو تولید شده است که استحکام بی نظیری دارد. تمامی این موارد باعث شده تا این قایق جزو مقاوم ترین محصولات موجود در بازار به حساب اید.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد این محصول باید گفت که این قایق دارای طول 145 سانتی متر و عرض 84 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول 35 سانتی متر است. این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بوده و از ان کودکان بالای دو سال نیز می توانند استفاده کنند. وزن بسته بندی این کالا نیز 1.25 کیلو گرم می باشد که به راحتی می توانید ان را با خود حمل و جا به جا کنید. علاوه بر این ها این قایق می تواند تا 55 کیلو گرم وزن را تحمل کند که عدد معقول و استانداردی است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی محصولات بادی کاری اسان و راحت بوده و در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. در رابطه با این قایق نیز باید گفت که در ابتدا کافی است این محصول را از بسته بندی خارج کرده و بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد شخصی یا هر وسیله ای که بتواند باد را با فشار خارج کنید می توانید از طریق دریچه های باد موجود بر روی این قایق اقدام به باد کردن ان کنید. پس از باد کردن نیز هر یک از دریچه ها را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. این نکته بسیار مهم است که این محصول را بیش از اندازه باد نکنید چون از تحمل وزن ان کاسته و احتمال اسیب را بالا می برد. البته در کنار این محصول دفترچه راهنما هم قرار گرفته است که در صورت داشتن هر گونه مشکل در هنگام نصب این محصول می توانید ان را مطالعه کرده و اموزش های لازم را فرا بگیرید. در رابطه با مراقبت از این محصول هم رعایت دو نکته بسیار مهم است. اولین نکته این است که از جامپینگ بیش از اندازه بر روی ان خودداری کرده چون در بلند مدت این محصول دچار افت کیفیت می شود. دومین نکته این است که اشیا نوک تیز را از ان دور کنید تا این محصول سوراخ نشود. گفتنی است که در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم قرار دارد که در صورت بروز هر گونه اسیب می توانید به ان مراجعه کرده و ان را ترمیم کنید.

جمع بندی

قایق بادی یک نفره کودک مدل Kondor 1000 محصول شرکت بست وی بوده که دارای وزن کمی می باشد و حمل و نقل ان به سادگی انجام می شود. هم چنین در کنار این محصول طناب نجات نیز قرار گرفته است که جزو مزایای ان به جساب می اید. اگر قصد خرید یک قایق بادی با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول را هم اکنون با قیمت مناسب از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...