قایق بادی یک نفره کودک بست وی

bestway 61099

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی یک نفره کودک بست وی یکی از جدید ترین قایق های بادی مخصوص کودکان برای آب های کم عمق و آرام بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا طرح چرم می باشد. محصولی که دارای کف بادی بوده تا هنگام نشستن در ان احساس بسیار راحتی به فرزندان شما منتقل خواهد کرد. در قسمت لبه این قایق دو اهرم مخصوص برای قرار دادن پارو تعبیه شده و از یک طناب کوچک برای حمل آسوده یا وصل کردن آن به قایق های موتوری برای حرکت آرام در قسمت جلوی قایق تعبیه شده است. این محصول دارای ابعاد مناسبی بوده که می تواند برای استخر های بزرگ گزینه مناسبی به عنوان قایق تفریحی باشد. این کالا توسط کوچکترین پمپ های باد نیز در مدت زمان کم قایق راه اندازی خواهد بود.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 55 کیلو گرم
 طول 145 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 جنس رویه PVC دولایه
 جنس بخش کناری PVC دولایه
 جنس کف PVC  بادشو
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
 دارای طناب حمل
 دارای اهرم مخصوص نگهداری پارو
 مناسب استفاده برای کودکان بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی یک نفره کودک بست وی از سری محصولات کمپانی محبوب برند بست وی برای تفریحات آبی کودکان می باشد که به تازگی در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است . این قایق بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید قایق بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل قایق بادی یک نفره کودک بست وی همراه ما باشید .

 

طراحی و آرگونومی ساخت :

 

طراحی این قایق بادی مطابق با استانداردهای جهانی قایق های بادی کودک می باشد و می توانید از آن در آب های استخر و یا وان های حمام بزرگ خانگی استفاده نمایید . در بخش جلویی این قایق بادی یک عدد اهرم نگهدارنده طناب وجود دارد که با استفاده از این طناب هدایت می توانید کودک خود را که درون قایق است در آب همراهی کنید . کف این قایق بادی به صورت باد شونده و همچنین دارای شیارهای عمودی می باشد که از لیز خوردن کودک درون این قایق بادی جلوگیری به عمل می آورد . برای راه اندازی این قایق بادی باید از پمپ های باد دستی و یا برقی مجزا استفاده نمایید که حداکثر مدت راه اندازی این محصول توسط پمپ های ابتدایی 3 الی 4 دقیقه می باشد . در بخش های کناری این محصول از اهرم های نگهدارنده پارو استفاده شده است که علاوه بر نگهداری پارو می توانید از آن در جهت جا به جا کردن قایق نیز استفاده نمایید . به همراه این قایق بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل و توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعمییر محصول نمایید و با خیالی راحت از دیدن بازی فرزندتان لذت ببرید .

 

جنس بدنه :

 

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول از پی وی سی طرح چرم می باشد که در ساخت اکثر محصولات بادی از آن استفاده می شود . پی وی سی دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه است اما از برخورد اشیاء تیز به این محصول باید خودداری نمایید . در بخش کف این قایق بادی از پی وی سی دو لایه باد شونده استفاده شده است که استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش داده است . لازم به ذکر است که به همراه این قایق بادی یک عدد برپسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که توسط آن و در صورت بروز مشکل به راحتی می توانید اقدام به تعمییر محصول نمایید .

 

ابعاد ، وزن و ظرفیت :

 

ابعاد قایق بادی یک نفره کودک بست وی به مشخصات ( طول : 145 سانتی متر ، عرض : 84 سانتی متر و ارتفاع : 35 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای تفریحات آبی کودک فراهم می آورد . این قایق بادی دارای قابلیت تحمل وزن 55 کیلو گرم می باشد که رده سنی استفاده از آن توسط کمپانی تولید کننده برای کودکان بالای سه سال در نظر گرفته شده است . همچنین وزن این قایق بادی بالغ بر 1.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط سفر باشد .

 

جمع بندی :

 

این قایق بادی در رنگبندی های متنوع و توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است که دارای رویه ای از جنس پلاستیک پی وی سی می باشد که استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه در تست های انجام شده بر رویش از خود به نمایش گذاشته است . رده سنی استفاده از این محصول بالای سه سال می باشد . قایق بادی یک نفره کودک بست وی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی ایران اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...