قایق بادی یک نفره تفریحی جیلانگ

jilong CB2000

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی یک نفره تفریحی جیلونگ یکی از مناسب ترین قایق های بادی برای استفاده در سطح آب های آرام بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش برزنتی و طرح چرم می باشد. بدنه ای با کیفیت مناسب که قابلیت استفاده از این کالا را در شرایط جوی مختلف با مصرف کننده می دهد. البته این بدنه در برابر فشار و دمای مختلف آب مقاوم خواهد بود. مواج و بادی بودن سطح نشیمنگاه نیز خود می تواند لذت کافی را برای مصرف کنندگان داشته باشد. این قایق از اهرم های مخصوص نگهداری و قرار گیری پارو، طناب نجات و همچنین دستگیره مخصوص حمل بر روی خود بهره مند است. از دیگر ویژگی های خوب این قایق بادی می توان به داشتن تحمل وزن کافی برای استفاده دو نفر می باشد. حجم و ابعاد قسمت داخل قایق به گونه ای بوده که به راحتی می تواند امکان استفاده برای دو نفر را فراهم سازد. محصولی که برای استفاده کودکان نیز گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

نوعتفریحی
 تحمل وزن 190 کیلو گرم
 طول 218 سانتی متر
 عرض 110 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت جیلونگ
 وزن بسته بندی: 3.3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
دارای دستگیره حمل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

محصولات شرکت جیلونگ که به تازی پا به عرصه ی تولید محصولات بادی گذاشته است دارای کیفیتی مطلوب و مناسب می بااشند . البته باید به این نکته نیز اشاره نمود که در اکثر محصولات ، کیفیت اجناس شرکت های اینتکس و بست وی به مراتب بالاتر از شرکت جیلونگ می باشد اما این قایق دارای کیفیت مناسبی می باشد که توانایی رقابت با محصولات اینتکس و بست وی را دارد . در ادامه به بیان مزایا و معایب این قایق یک نفره خواهیم پرداخت .

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این قایق بادی همانند سایر قایق های شرکت جیلونگ می باشد و تغییر قابل توجهی بر روی آن مشاهده نخواهیم کرد . ترکیب رنگ سفید و قرمز زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است . در قسمت جلوی این محصول عبارت CRUISER را مشاهده می کنید که به مدل این قایق اشاره دارد . بر روی بدنه ی این قایق بادی محل مخصوص برای قرار گیری پارو نیز وجود دارد که به کمک آن می توانید به آسانی پارو بزنید و حرکت کنید . بر روی بدنه ی این محصول نیز طناب نجات وجود دارد که می توانید در مواقع ضروری از آن استفاده کنید . دستگیره ی حمل نیز به حمل و نقل و جابجایی این محصول کمک بسزایی نموده است و می توانید به راحتی قایق را به محل مورد نظر کشیده و انتقال دهید . قسمت کف این محصل نیز به صورت باد شو می باشد که در هنگام استفاده نشیمنگاه نرمی را برای شما به ارمغان آورده و می توانید نهایت لذت را ببرید . 

جنس بدنه

بدنه ی این قایق بادی از پی وی سی برزنتی می باشد . استفاده از پی وی سی در اکثز محصولات بادی مرسوم می باشد . دلیل استفاده از این جنس استحکام آن در برابر فشار و ضربه و همچنین انعطاف پذیری بالای آن می باشد . رویه ی این قایق از پی وی سی برزنتی بوده و بخش کناری این محصول نیز از همین جنس می باشد . بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه برزنتی می باشد . دلیل استفاده از پی وی سی دولایه این می باشد که تمامی وزن شما بر روی این بخش بوده و می بایست تحمل وزن شما را داشته باشد . نشیمنگاه این محصول نیز به صورت مواج می باشد که استفاده از آن برای شما لذت بخش تر خواهد بود . 

ابعاد و تحمل وزن

این قایق بادی دارای 218 سانتی متر طول ، 110 سانتی متر عرض و 36 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی مناسبی برای یک قایق بادی یک نفره می باشد . ارتفاع مناسب این محصول به شما کمک می کند که در هنگام استفاده بتوانید به راحتی پارو بزنید و خستگی کمتری به بدن شما وارد شود . وزن 3.3 کیلوگرمی این محصول به شما کمک می کند تا بتوانید این قایق را به راحتی حمال کرده و به نقطه دلخواه خود انتقال دهید . تحمل وزن این محصول نیز حدود 190 کیلوگرم می باشد که در نوع خود وزن قابل توجهی را تحمل کرده و با کمی مدیریت فضا افراد بیشتری نیز می توانند از آن استفاده کنند . البته با کم کردن مقداری از باد آن می توانید تحمل وزن را افزایش نیز بدهید . باید به این نکته نیز توجه داشت که در صورت وارد شدن فشار زیاد بر روی این محصول ممکن است بدنه و لایه های داخلی آن دچار مشکل شود و قایق از فرم خود خارج شود .

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه ی خود بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن قایق از میزان باد آن مطلع شوید و به مقدار دلخواه آن را باد کنید . باید به این نکته نیز اشاره نمود که باد کردن زیاد این محصول موجب آسیب رسیدن به آن می شود . مراقبت از محصولات بادی نیز کار دشواری نیست و می بایست از برخورد اشیاء تیز با آنها جلوگیری کرد  تا موجب سوراخ شدن آنها نشود . در هنگام حمل و نقل و کشیدن بر روی زمین نیز به این نکته توجه داشته باشید . البته در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن آن نیز میتوانید به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد ان را ترمیم کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

قایق بادی Cruiser جیلونگ محصولی جدید و با کیفیت از شرکت جیلونگ می باشد که دارای بدنه ای دولایه و برزنتی بوده و همچنین دارای طناب نجات و محل نصب و قرار گیری پارو میباشد . تحمل وزن بالا و همچنین ابعاد بسیار مناسب نیز از ویژگی های این محصول محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...