قایق بادی کودک club 100

intex 58320

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کلاب 100 محصولی برای تفریحات آبی کودکان در آب سد ها و رود ها که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که با وجود داشتن 55 کیلوگرم تحمل وزن می تواند تا دو کودک را به راحتی در درون خود جای دهد.

قایق بادی کودک یکنفره ، با پمپ و پارو و طناب نجات ، مناسب کودکان 3 تا 15 سال ، برای استفاده در استخر و آب های کم عمق ، محصول شرکت intex از در میان بهترین هاست و کیفیت فوق العاده ای دارد. دلیل این امر ترکیب چند نوع عنصر در ساخت این پی وی سی می باشد. در کناره های قایق نیز حلقه هایی قرار داده شده تا پارو زدن با آن بسیار راحت باشد. به دلیل ابعاد کوچک این قایق بادی طراحی آن بسیار دوست داشتنی بوده و شما را مجذوب خود می کند. برای خرید این محصول می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا این قایق بادی در کمتر از 2 ساعت در تهران و 24 ساعت در شهرستان ها به دست شما برسد.

 نوعتفریحی کودک
 تحمل وزن 55 کیلو گرم
 طول 109 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 34 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی کودک برای تفریح و بازی کودک بسیار مفید و سرگرم کننده و جالب است و به راحتی بر روی آب حرکت می کند و بسیار کوچک و جم و جور و سبک و کم جا است به راحتی باد و جمع می شود و کارایی آن سریع است کودک شما می توانید داخل آن بنشینید یا دراز بکشد و یا پاهایش را از تویوپ بیرون بیاورد و لم دهد و... جنس آن از پی وی سی و الیاف داخلی آن بسیار با استحکام است و برای کودکان 3 تا 15 سال مناسب می باشد و برای استخر و طبیعت گردی در آب های آرام مناسب است این قایق یک نفره است و دارای طناب نجات که دور تا دور قایق بسته شده می باشد دارای کف باد شونده و اتاق چند لایه و بدنه داخلی برای راحتی بیشتر می باشد این قایق راحت و با استحکام است و قیمت آن بسیار مناسب می باشد و برای آب های آرام و استخر بسیار مناسب است دارای دو دسته جوش خورده در قسمت چپ و راست قایق که برای گذاشتن پارو در داخل آن است که سرعت پارو زدن با استفاده از آنها دو چندان می شود این قایق سه محفظه دارد که در صورت خالی شدن یکی از محفظه ها به علت پر بودن اتاقک های دیگر باز هم شناور بر روی آب باقی خواهد ماند دارای دو عدد پارو و یک پمپ است که هنگام فروش به خریدار تعلق خواهد گرفت طراحی آن بسیار زیبا است و دارای ابعاد طول:109 عرض: 85 ارتفاع: 34 سانتی متر و دارای برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...