قایق بادی کایاک دو نفره اینتکس

intex 68306 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی کایاک چلنجر دو نفره در مدل کایاک قایقی جدید در دسته قایق های ورزشی بوده که همانند مدل قبلی خود ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش برزنتی طرح دارمی باشد. این قایق در واقع کمی در ارگونومی طراحی تفاوت داشته و به صورت لایت تر ساخته شده است. این ارگونومی سبب شده تا کاربران مصرف کننده از این محصول در درون نشیمنگاه نهایت احساس راحتی و آرامش را به همراه تعادل لازم داشته باشند. قایق بادی کایاک دو نفره اینتکس مدل جدید با رنگ بندی ویژه ، دارای پمپ و پارو و دو کوسن بادی برای نشیمن ، دارای کف بادی و طناب نجات ، و برچسب تعمیرات رایگان ، پاروی این محصول بصورت یک تکه میباشد که از دو طرف قابل پارو زدن میباشد از این قایق بادی جهت ورزش بیشتر استفاده میشود ، مکانهای استفاده از این قایق بادی کایاک : دریا ، سد ، و آبهای آرام میباشد.

 نوع ورزشی
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 طول 351 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس رویه PVC سه لایه برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC سه لایه برزنتی
 جنس کف PVC سه لایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی کوچک
 پارو
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 18 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای توری تعبیه شده در بدنه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی کایاک دو نفره اینتکس

قایق بادی کایاک دو نفره که دارای رنگ بندی و طرح بسیار زیبا است به رنگ های ترکیبی سبز و آبی و ترکیب رنگ دیگر آن طوسی آبی و زرد است و به علت و طراحی کشیده و نوک تیز دارد که باعث شتاب قایق می شود و خاصیت شناوری دارد این قایق را می توان در دریاچه ، برکه یا رودخانه بکار گرفت و برای قایق سواری و تمرین ورزش قایق سواری بسیار مناسب است این قایق بسیار مناسب برای طبیعت گردی و ماهیگیری و ... است این قایق های کایاک به نحوی هستند که تمامی سرنشینان می توانند پشت سر هم نشسته و پارو بزنند. این امر باعث می شود که سرعت حرکت با آنها بالاتر باشد. برای بررسی کامل تر این محصول در ادامه همراه ما باشید...

طراحی و ساخت قایق

طراحی و ساخت بدنه این قایق بادی با تمامی قایق های بادی تولید شده تفاوت زیادی دارد. یکی از تفاوت های اصلی آن در ورزشی و مسابقه ای بودن آن می باشد. بنابراین فضای زیادی برای نشستن افراد بیشتر به منظور تفریحات آبی و ماهیگیری نخواهد داشت بلکه از دو نشیمنگاه روی بدنه بهره مند می باشد. طراحی بیضی شکل و نوک تیز بدنه موجب شده تا هنگام پارو زدن باعث افزایش سرعت قایق روی آب شود. قسمت کف آن بادی مانند صندلی های روی بدنه به شکل بادی بوده که توسط دریچه بادی های مجزا راه اندازی و باد می شوند. نحوه قرار گیری صندلی ها روی بدنه به صورتی بوده که هنگام نشستن هر دو پا قابلیت باز شدن و نشستن راحت را داشته باشند. البته این موضوع بستگی به مقدار قد مصرف کنندگان نیز خواهد داشت. در قسمت جلوی قایق یک تور تعبیه شده تا برای نگهداری انواع وسیله های کوچک فراهم باشد.

جنس بدنه قایق

جنس بدنه قایق بادی دو نفره کایاک اینتکس از نوع پلاستیک PVC سه لایه بوده که از برزنت نیز برای ضخایم تر و مقاوم تر شدن بدنه استفاده شده است. بدنه ای که در برابر دما و فشار آب تحمل بالایی داشته و در صورت استفاده در معرض نور و گرمای آفتاب نیز مقاومت قابل قبولی را از خود نشان خواهد داد. بنابراین هیچ نگرانی بابت استفاده طولانی مدت در آب های آزاد و گرمای زیاد نداشته باشید. البته ویژگی بسیار خوبی که محصولات بادی دارند قابلیت تعمیر تضمینی آنها توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس می باشد. به همین دلیل در صورت آسیب رسیدن به هر نقطه ای از بدنه به راحتی در کمترین زمان قابل ترمیم خواهد بود. از دیگر ویژگی های کاربردی جنس بدنه این محصول می توان به داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر به منظور حمل آسوده اشاره کرد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول معادل (طول: 351 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 36 سانتی متر) بوده که ابعادی استاندارد برای بسیاری از قایق های بادی دو نفره کایاک می باشد. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این محصول بوده و شامل تمام قسمت های بدنه می شود. البته زمانی که این قایق را جمع کنید این ابعاد نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا جایی که به راحتی امکان جای دادن در هر محل مورد نظری را فراهم سازد. اما با توجه به ابعاد و جنس بدنه این این محصول داشته تحمل وزن آن به 160 کیلوگرم می رسد که برای این قایق ورزشی مقداری مناسب خواهد بود. البته دقت داشته باشید که هر چقدر باد این قایق را افزایش دهید به دلیل فشار زیادی روی درز ها تحمل وزن آن هم کاسته خواهد شد. همچنین وزن بسته بندی این قایق با توجه به داشتن لوازم جانبی به 18 کیلوگرم رسیده که بیشتر شامل خود قایق می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این قایق بادی یک پمپ باد دستی کوچک در بسته بندی آن قرار داده شده که با توجه به اندازه های دریچه های باد بدنه باید نازل پمپ با متناسب با این دریچه را به آنها وصل کرده و در نتیجه اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از حد به این کالا باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. پس مقدار باد بدنه می تواند در مراقبت و نگهداری از این محصول بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی بدنه خودداری کنید. گفتنی است که برای خالی کردن باد بدنه می توان به دو صورت دستی و یا به وسیله پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد.

جمع بندی

قایق بادی دو نفره کایاک اینتکس یکی از مهیج ترین و مناسب ترین قایق های بادی برای ورزش و مسابقه در سطح آب های دریاچه، رودخانه و حتی در قسمت کم عمق دریا بوده که دارای کیفیت ساخت بسیار مناسبی می باشد. محصولی که دارای یک پمپ باد برای راه اندازی یک جفت پارو آلومینیومی بوده تا این محصول را کامل تر کند. این قایق بادی اینتکس از 48 ساعت مهلت تست و تعمیر برخوردار بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...