قایق بادی چهار نفره ماهیگیری 2018 بست وی

bestway 92102

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چهار نفره ماهیگیری 2018 بست وی بزرگترین مدل از قایق های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی برای تفریحات آبی می باشد. این قایق بادی دارای طراحی بدنه متفاوت و ارگونومیک بوده که مناسب استفاده در آب های آزاد و دریاچه ها خواهد بود. این محصول بدنه ای ساخته شده از جنس PVC برزنتی داشته که مقاوم در برابر دما و فشار آب خواهد بود. این بدنه دارای ساختار بدنه دو لایه بوده که از انعطاف بالایی نیز برخوردار می باشد تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را داشته باشد. این محصول دارای اهرم مخصوص ماهیگیری و نگهداری پارو بوده و از دستگیره های مخصوص حمل برخوردار می باشد. از لوازم های جانبی مهم در نظر گرفته شده برای این قایق بادی ماهیگیری می توان به پارو آلومینیومی ، کیسه حمل اشیا ، طناب نجات و بسته برچسب تعمیرات اشاره نمود. همچنین دو نشیمنگاه بادی مجزا نیز برای ایجاد سطحی بلند تر به منظور نشستن در قایق در بسته بندی قرار داده شده است.

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 300 کیلو گرم
 طول 316 سانتی متر
 عرض 124 سانتی متر
 ارتفاع 55 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی 
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای اهرم ماهیگیری
 دارای طناب نجات
 دارای کیسه حمل اشیا
 دارای دستگیره حمل
 دارای دو نشیمنگاه بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، پارو

قایق بادی چهار نفره ماهیگیری 2018 بست وی

قایق بادی چهار نفره ماهیگیری 2018 بست وی از سری قایق های با دوام و زیبایی است که قابلیت های بسیار زیادی را بر روی خود دارا می باشد. این محصول با بهره گیری از شکل و شمایل فوق العاده زیبا و با بدنه ای بسیار با کیفیت سبب شده تا مشتریان زیادی را مجذوب خود کند. در همین خصوص و بنا به درخواست شما عزیزان سعی داریم تا در این مقاله به صورت کامل این محصول را بررسی نماییم پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

در خصوص طراحی این محصول باید در گام اول به این مسئله اشاره کرد که این قایق دارای ظاهری مستطیلی شکل می باشد. این ظاهر دارای گوشه های گرد و خاصی است که سبب شده تا این محصول از سادگی خارج گردد. هر چه از انتهای این قایق به سمت جلوی این محصول حرکت کنیم می بینیم که عرض ان کمتر می شود . هم چنین بخش انتهایی این قایق دارای عرض بیشتر و فضای جا دار تری هم نسبت به قسمت جلویی این قایق می باشد. در هر دو سمت این محصول دو عدد نشیمنگاه تعبیه شده است که با خیال راحت می توانید بر روی این قسمت ها نشسته و از نرمی و راحتی ان بهره ببرید. هم چنین دور تا دور این قایق با استفاده از طناب های نجات بسته شده است که در صورت افتادن فرد در داخل اب می تواند با استفاده از این طناب ها جان خود را نجات دهد. نکته دیگر در خصوص این محصول قرار گیری محلی برای قرار دادن پارو ها می باشد که به راحتی می توانید پارو های این قایق را در محفظه های تعبیه شده قرار داده و به راحتی قایق را هدایت نمایید. علاوه بر این ها این قایق با بهره گیری از طرحی فوق العاده زیبا شبیه به نمونه های چیریکی بوده و فوق العاده چشم نواز طراحی و تولید گردیده است که از این حیث نیز محبوبیت فوق العاده ای دارد.

جنس بدنه

از دیگر موارد مهم در خرید و انتخاب یک قایق بادی جنس ان است. در همین خصوص هم باید به این نکته اشاره نمود که این محصول با بهره گیری از جنس PVC برزنتی از مقاوم ترین ها در نوع خود می باشد. بخش های کناری این محصول هم دقیقا از همین جنس طبعیت می کند که مقاومت فوق العاده ای را به این محصول بخشیده است. هم چنین کف این کالا هم از نوع PVC دو لایه بادی شکل گرفته است که استحکام خوبی را دارا می باشد.

ابعاد و وزن

همان طور که می دانید این محصول مناسب برای استفاده چهار نفر می باشد. تحمل وزن این کالا 300 کیلو گرم می باشد که مقدار قابل توجهی خواهد بود. هم چنین این کالا پس از راه اندازی کامل دارای ابعاد ( طول : 316 سانتی متر ، عرض : 124 سانتی متر و ارتفاع 55 سانتی متر ) می باشد. هم چنین وزن کلی این قایق هم 15.5 کیلو گرم می باشد که نسبت به کارایی اش بسیار سبک وزن خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این قایق کاری فوق العاده ساده و اسان خواهد بود. در همین خصوص نیز باید عنوان نمود که شما باید در ابتدا یک عدد پمپ باد را تهیه کنید تا بتوانید با استفاده از ان این محصول را به صورت کامل راه اندازی نمایید. برای این منظور نیز بهتر است که یک عدد پمپ باد با فشار بالا و ترجیحا از نوع برقی یا فندکی را تهیه کنید تا سرعت راه اندازی این قایق افزایش یابد. پس از تهیه پمپ باد شما می توانید به سادگی این قایق را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی یک سطح صاف قرار دهید و پس از پیدا کردن دریچه های باد این محصول به سادگی و ارامی با استفاده از پمپ باد خودتان این محصول را باد کنید. پس از انجام دقیق این کار نیز حال می بایست سعی کنید تا راه کار های مراقبتی از این محصول را پیاده کنید تا بتوانید بدون کوچکترین اسیبی از ان بهره ببرید. این راهکار ها شامل عدم پریدن و جامپینگ بر روی این محصول ، عدم وارد کردن اشیا نوک تیز ، عدم ضربه زدن و سوراخ کردن این محصول و از این قبیل کار ها می باشد.

جمع بندی

قایق بادی چهار نفره ماهیگیری 2018 بست وی یک محصول فوق العاده خاص با طراحی شکیل و زیباست که از خصوصیات خوب این کالا می توان به دارا بودن سطح نشیمنگاه مواج ، اهرم ماهیگیری و طناب نجات ، کیسه حمل اشیا و دستگیره حمل و دو نشیمنگاه بادی ان اشاره نمود که قابل خرید از طریق فروشگاه اینتکس می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...