قایق بادی چهار نفره ساده بست وی

bestway 61066

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چهار نفره ساده بست وی از سری قایق های بادی تفریحی و مقرون به صرفه این شرکت که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش برزنتی می باشد. محصولی با طراحی زیبا و ارگونومی بسیار راحت که از کف بادی نیز برای ایجاد یک نشیمنگاهی ساده بهره مند است. نشیمنگاهی مواج که می تواند یک جای راحت را برای نشستن مصرف کننده در قایق فراهم کند. البته این قایق در درون خود از دو نشیمنگاه بادی با دریچه باد مجزا نیز برخوردار می باشد. این قایق بر روی قسمت لبه خود از اهرم نگهدارنده پارو و همچنین طناب نجات بهره برده و دو دستگیره برای حمل قایق در قسمت های فوقانی و انتهایی تعبیه شده است. این قایق یکی از گزینه های مناسب از لحاظ کیفیتی و همچنین قیمت برای تفریحات آبی بوده و می توان از این قایق در آب های آرام و کم عمق استفاده نمود.

 نوع تفریحی
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 307 سانتی متر
 عرض 126 سانتی متر
 ارتفاع 36 سانتی متر
 جنس رویه PVC چند لایه
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ -
 پارو
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 9 کیلوگرم
 دارای دو نشیمنگاه بادی
 دارای طناب نجات
 دارای اهرم نگهدارنده پارو
 دارای دستگیره حمل قایق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق بادی چهار نفره ساده بست وی

بست وی را می توان یکی از تولید کنندگان برتر محصولات بادی در دنیا معرفی نمود . شرکتی که در سالهای اخیر توانسته است محصولاتی را با کیفیت بالا عرضه کند و به بازار جهانی ارسال کند. این شرکت توانسته است به خوبی با رقیبان بزرگی همچون اینتکس ، جیلونگ و اینتایم رقابت کند و محصولاتی با کیفیت عالی تهیه کند . در ادامه به توضیح درباره قایق بادی 4 نفره این شرکت خواهیم پرداخت و نقاط قوت و ضعف این قایق را نسبت به قایق های دیگر بیان خواهیم نمود . با ما همراه باشید . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این قایق بست وی یک طراحی هوشمندانه با رعایت کردن تمامی اصول ایمنی بوده و یک محصول کاملا ایده آل می باشد . بر روی بدنه ی این محصول چهار محل مخصوص قرار دادن پارو تعبیه شده است که می توان از آنها برای قرار دادن پارو حرکت دادن قایق استفاده نمود . همچنین در اطراف این محصول نیز طناب نجات قرار داده شده است که می توان در مواقع ضروری از آن استفاده نمود . در قسمت ابتدا و انتهای این قایق نیز دو دستگیره ی مخصوص برای حمل و نقل تعبیه شده است و می توان از آن برای جابجا کردن قایق استفاده نمود . دو نشیمنگاه بادی نیز در قایق تعبیه شده است که می توانید از آن استفاده کنید . فضای میانی این قایق را نیز می توان برای قرار دادن وسایل خود استفاده نمود . 

جنس بدنه

بدنه این قایق بادی از پی وی سی چند لایه ، بخش کناری آن از پی وی سی برزنتی و بخش کف آن از پی وی سی دولایه می باشد . استفاده از پی وی سی در محصولات بادی مرسوم می باشد . دلیل استفاده از این جنس ، استحکام بالای آن در برابر فشار و ضربه بوده و می توان با خیال راحت از آن استفاده کرد . بدنه ی این قایق بادی در برابر ضربات مقاوم می باشد اما می بایست نکات ایمنی را در هنگام استفاده رعایت نمود تا مشکلی برای محصول پیش نیاید . در قسمت نحوه مراقبت به این موضوع خواهیم پرداخت . بدنه ی اکثر قایق های بادی شرکت های اینتکس و سایر شرکت ها نیز از همین نوع پی وی سی بوده و از مواد اولیه درجه یک ساخته شده اند . 

ابعاد و تحمل وزن

این قایق بادی 307 سانتی متر طول ، 126 سانتی متر عرض و 36 سانتی متر ارتفاع دارد که اندازه ی بسیار مناسبی برای یک قایق بادی 4 نفره می باشد و فضای مناسبی در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد . فضای اطراف این قایق نیز به شما کمک می کند تا در مواقع استفاده خطری شما را تعدید نکند . تحمل وزن 270 کیلوگرمی این محصول نیز از ویژگی های مثبت این محصول به شمار می آید و 4 نفر می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند . وزن 9 کیلوگرمی این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی قایق را جابجا کرده و به مکان دلخواه انتقال دهید و از آن استفاده کنید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این قایق بادی کافیست با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد متناسب با این دریچه ها را وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد تا این قایق بادی شکل بگیرد. دقت داشته باشید این کالا را بیش از حد باد نکنید تا حالت بسیار سفت به خود نگیرد زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب جدی خواهند دید. پمپ باد همراه این این محصول از نوع از دستی کوچک بوده اما برای سریع تر باد شدن این قایق بادی می توان از پمپ های باد دستی بزرگ و یا پمپ برقی استفاده کرد. برای خالی کردن باد بدنه نیز می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد دارند این کار را انجام داد.

برای مراقبت و نگهداری بهتر از این قایق بادی باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و به هیچ عنوان روی آن عمل پرش یا جامپینگ انجام نداد. نحوه باد زدن و استفاده از آن در آب های مطمئن نیز می تواند در مراقبت و نگهداری بهتر این محصول بسیار تاثیر گذار باشد.

جمع بندی

قایق بادی چهار نفره ساده بست وی از سری قایق های بادی تفریحی با کیفیت که علاوه بر داشتن قابلیت هایی همچون کف بادی و داشتن کوسن بادی از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای نیز برخوردار می باشد. از این محصول می توان برای انواع تفریحات آبی در آب های آرام استفاده کرد. این کالا با داشتن 48 ساعت مهلت تست توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...